Bij aangekondigde werkzaamheden heb je grote kans dat ze daar moeilijk over gaan doen en je het niet terug gaat krijgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:43 schreef Susteren het volgende:
Dat kaartje naar A'dam ga ik fijn het geld van terugvragen.
Dan wens ik je veel succes, de NS vergoedt de vertraging niet als het om werkzaamheden gaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:43 schreef Susteren het volgende:
Dat kaartje naar A'dam ga ik fijn het geld van terugvragen.
Ik wist dat er werkzaamheden zijn, normaal gaat dat altijd vloeiend (vrijwel meteen kun je de bus in). Nog nooit meer dan 15 min wachttijd meegemaakt, laat staan 1,5 uur.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:46 schreef cricket het volgende:
[..]
Bij aangekondigde werkzaamheden heb je grote kans dat ze daar moeilijk over gaan doen en je het niet terug gaat krijgen.
Jochie tochquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik wist dat er werkzaamheden zijn, normaal gaat dat altijd vloeiend (vrijwel meteen kun je de bus in). Nog nooit meer dan 15 min wachttijd meegemaakt, laat staan 1,5 uur.
Ja is een soort anabolen, alleen dan legaal. Ik ken iemand die het heeft gebruikt en hij zit nu in de gevangenis omdat hij in roid rage zijn vriendin heeft mishandeld.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is een soort anabolen, alleen dan legaal.
Gast, is gewoon een lichaamseigen stofquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is een soort anabolen, alleen dan legaal. Ik ken iemand die het heeft gebruikt en hij zit nu in de gevangenis omdat hij in roid rage zijn vriendin heeft mishandeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |