Bij aangekondigde werkzaamheden heb je grote kans dat ze daar moeilijk over gaan doen en je het niet terug gaat krijgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:43 schreef Susteren het volgende:
Dat kaartje naar A'dam ga ik fijn het geld van terugvragen.
Dan wens ik je veel succes, de NS vergoedt de vertraging niet als het om werkzaamheden gaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:43 schreef Susteren het volgende:
Dat kaartje naar A'dam ga ik fijn het geld van terugvragen.
Ik wist dat er werkzaamheden zijn, normaal gaat dat altijd vloeiend (vrijwel meteen kun je de bus in). Nog nooit meer dan 15 min wachttijd meegemaakt, laat staan 1,5 uur.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:46 schreef cricket het volgende:
[..]
Bij aangekondigde werkzaamheden heb je grote kans dat ze daar moeilijk over gaan doen en je het niet terug gaat krijgen.
Jochie tochquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik wist dat er werkzaamheden zijn, normaal gaat dat altijd vloeiend (vrijwel meteen kun je de bus in). Nog nooit meer dan 15 min wachttijd meegemaakt, laat staan 1,5 uur.
Ja is een soort anabolen, alleen dan legaal. Ik ken iemand die het heeft gebruikt en hij zit nu in de gevangenis omdat hij in roid rage zijn vriendin heeft mishandeld.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is een soort anabolen, alleen dan legaal.
Gast, is gewoon een lichaamseigen stofquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is een soort anabolen, alleen dan legaal. Ik ken iemand die het heeft gebruikt en hij zit nu in de gevangenis omdat hij in roid rage zijn vriendin heeft mishandeld.
Jep, en als je het slikt maakt je lichaam het zelf niet meer aan waardoor je straks als je stopt met de sportschool (ooit heb je er geen tijd/energie meer voor) hangtieten en lubberarmen krijgt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gast, is gewoon een lichaamseigen stof
[ afbeelding ]
Whoppa
Testosteron is ook een lichaamseigen stof, net als groeihormonen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whoppa
Maar de hoeveelheid die je lichaam aanmaakt krijg je geen vierkant waterhoofd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whoppa
Zulke poedertjes zijn echt niet gewoon... Train gewoon natuurlijk zonder die creatine anabolen en al die shakies, op die manier kan ik ook wel zoals Arnold worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whoppa
Shakes zijn juist goed, veel snelle eiwitten. Vooral voor mij als vegetariër belangrijk (whey). Creatine zitten echt amper nadelen/bijwerkingen aan hoor, en de vergelijking met hormonen is dan ook onterrecht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:16 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zulke poedertjes zijn echt niet gewoon... Train gewoon natuurlijk zonder die creatine anabolen en al die shakies, op die manier kan ik ook wel zoals Arnold worden.
Shakes gebruiken is gewoon soort van valsspelen, zo kan iedereen wel spieren krijgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Shakes zijn juist goed, veel snelle eiwitten. Vooral voor mij als vegetariër belangrijk (whey). Creatine zitten echt amper nadelen/bijwerkingen aan hoor, en de vergelijking met hormonen is dan ook onterrecht.
Acne kan gewoon een bijwerking zijn van veel eiwitten (whey). En een creatine shake voor- en wheyshake na de training is niet valsspelen, het gaat nog steeds gewoon om de training die je hebt gedaan. Door creatine kun je door extra uithoudingsvermogen in de anaerobe fase nét die laatste set afmaken, en icm whey verzorg je je spieren gewoon extra (gaat ook verzuring tegen). Het is echt geen magisch spul waar je spieren zomaar van groeien, het helpt het herstel gewoon.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:26 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Shakes gebruiken is gewoon soort van valsspelen, zo kan iedereen wel spieren krijgen.
Creatine zijn gewoon soort anabolen hoor, waarom denk je dan dat mensen acne op hun rug en haaruitval krijgen
Dan is een spuit in je kont zetten zeker ook geen valsspelen want het "gaat nog steeds om de laatste training die je hebt gedaan"?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
Acne kan gewoon een bijwerking zijn van veel eiwitten (whey). En een creatine shake voor- en wheyshake na de training is niet valsspelen, het gaat nog steeds gewoon om de training die je hebt gedaan. Door creatine kun je door extra uithoudingsvermogen in de anaerobe fase nét die laatste set afmaken, en icm whey verzorg je je spieren gewoon extra (gaat ook verzuring tegen). Het is echt geen magisch spul waar je spieren zomaar van groeien, het helpt het herstel gewoon.
Anabolen verbloemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
Acne kan gewoon een bijwerking zijn van veel eiwitten (whey). En een creatine shake voor- en wheyshake na de training is niet valsspelen, het gaat nog steeds gewoon om de training die je hebt gedaan. Door creatine kun je door extra uithoudingsvermogen in de anaerobe fase nét die laatste set afmaken, en icm whey verzorg je je spieren gewoon extra (gaat ook verzuring tegen). Het is echt geen magisch spul waar je spieren zomaar van groeien, het helpt het herstel gewoon.
visolie kan best, is gewoon natuurlijke stof. Creatine is echt een nee, dat leeglopen van die spieren is ook waar ja. Gebruik je dit serieus TS?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ja precies, ik wilde ook creatine nemen maar zag gasten in de gym die het gebruiken. Teruglopende haarlijn, acne op hun rug en als ze stoppen met de creatinekuur lopen die spieren helemaal leeg.
Ik ben zelf natural, dus geen whey en visolie en ben groter dan die gasten als ze off cycle zijn.
Ik heb er genoeg slechte verhalen over gehoord....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:01 schreef unitedshoties het volgende:
Trolls of onwetenden die slecht praten over Whey
Dus als je geen diabetes hebt hoef je het niet te nemen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:04 schreef Susteren het volgende:
Whey:
"Eiwitpoeders zijn al jaren erg populair bij sporters, en dan met name bodybuilders en krachtsportbeoefenaars. Dit komt omdat de aminozuren in eiwitpoeders beschadigd spierweefsel herstellen en de aanmaak van nieuw spierweefsel stimuleren. Eiwitpoeders zijn echter niet alleen goed sporters, want ze versterken ook het immuunsysteem, vertragen de natuurlijke veroudering, stimuleren de vetverbranding en geven lekker veel energie. Bovendien stabiliseren eiwitpoeders de bloedsuikerspiegel, waardoor het een ideaal product is voor mensen die last hebben van een verhoogde bloedsuikerspiegel of diabetes type II."
Dit. In whey schijnen ook heel erg veel slechte suikers te zitten. Slecht voor je gebit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg slechte verhalen over gehoord....
Ja uiteindelijk moet hij het zelf weten. De een snuift elk weekend coke of zuipt zich lam en TS neemt whey en creatine.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |