Mensen hebben mij via DM geld aangeboden voor die foto die je mij ooit stuurde en toch heb ik het niet gedaanquote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Straatapaat is onverschillig en gevoelloos.
Hahah die grap maakte je deze maand al eerder, beetje LaatSoldaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mensen hebben mij via DM geld aangeboden voor die foto die je mij ooit stuurde en toch heb ik het niet gedaan
Dat was een grap toen ik hem voor geld aanbood maar er gingen mensen serieus op inquote:Op zondag 26 mei 2013 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah die grap maakte je deze maand al eerder, beetje LaatSoldaat.
Jij hebt issues sowieso.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat was een grap toen ik hem voor geld aanbood maar er gingen mensen serieus op in
hemaal nie lelijk, gwn echte sterke mannen, lekker breed ensowquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Stuk voor stuk lelijke tjappies. Eerste lijkt wel een piraat.
ehej vriendje hier moet je zijn:quote:
Naah man, jij bent daar niet. Wil met je chillen.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ehej vriendje hier moet je zijn:
ONZ / Funny links, pics & clips - #150 Oh kut, ik had de laatste post.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:37 schreef Djibril het volgende:
[..]
Naah man, jij bent daar niet. Wil met je chillen.
Aight bro, laterquote:Op zondag 26 mei 2013 22:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok maar nu geen zin meer man ik ga weer tjalla
Als ik jou was zou ik gewoon nudes gaan verkopen hier want na dat bericht kreeg ik weer 3 DMS van mensen voor jouw foto.quote:
Screenshot van je DMs.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon nudes gaan verkopen hier want na dat bericht kreeg ik weer 3 DMS van mensen voor jouw foto.
jesus wat triestquote:Op zondag 26 mei 2013 22:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon nudes gaan verkopen hier want na dat bericht kreeg ik weer 3 DMS van mensen voor jouw foto.
kan ik ook met 1min in paint, gewoon jezelf dmennenquote:
Heb er in totaal 4. 2 van mensen die ik nog nooit heb zien posten en 2 van mensen die hier regelmatig posten. Ga niet identiteit bekend makenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:53 schreef Beach het volgende:
[..]
kan ik ook met 1min in paint, gewoon jezelf dmennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |