ai ai gedisst door de haan. niqqa het is O V E R.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens haat in me klb topic wortdtd me teveel. HELP!!!
Ik wil een dance battle tegen hem doen op muziek van PR. Ik kan jumpstyle, australian shuffle en vogeltjesdans.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ai ai gedisst door de haan. niqqa het is O V E R.
wow je kan zeggen wat je wil maar hij is groter dan deze hele topic bij mekaarquote:
cker vriendquote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
wow je kan zeggen wat je wil maar hij is groter dan deze hele topic bij mekaar
dit is wel ongeveer hoe ik wil zijn over een tijdje
vooral die separatie tussen armen en schouders heel mooi
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik wil een dance battle tegen hem doen op muziek van PR. Ik kan jumpstyle, australian shuffle en vogeltjesdans.
Straatapaat is onverschillig en gevoelloos.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Straatmandaat steekt me gewoon KEIhard in mijn rug.
Wel door 72 maagden.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef VMSDKR het volgende:
Staartparaat moet gewoon eens flink geknuffeld worden.
Mensen hebben mij via DM geld aangeboden voor die foto die je mij ooit stuurde en toch heb ik het niet gedaanquote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Straatapaat is onverschillig en gevoelloos.
Hahah die grap maakte je deze maand al eerder, beetje LaatSoldaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mensen hebben mij via DM geld aangeboden voor die foto die je mij ooit stuurde en toch heb ik het niet gedaan
Dat was een grap toen ik hem voor geld aanbood maar er gingen mensen serieus op inquote:Op zondag 26 mei 2013 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah die grap maakte je deze maand al eerder, beetje LaatSoldaat.
Jij hebt issues sowieso.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat was een grap toen ik hem voor geld aanbood maar er gingen mensen serieus op in
hemaal nie lelijk, gwn echte sterke mannen, lekker breed ensowquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Stuk voor stuk lelijke tjappies. Eerste lijkt wel een piraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |