Smooth jazz, krijg je traag zaad van.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef ChesterPerry het volgende:
smooth jazz music... echt van die wellnessclub muziek
Mascotte, niet de chick. Chick is wel goed trouwensquote:Op zondag 26 mei 2013 13:24 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
hier vandaan
http://lindsaycappotelli.blogspot.nl/
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:45 schreef Agentperry het volgende:
Bij mijn gym laatst alleen maar adele en dat soort gehuild in de gym, zo'n hoer daar zal wel gedumpt zijn door haar vriendje
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
evoel dat je midden in een soft pr0n sho
matige trollquote:Op zondag 26 mei 2013 13:52 schreef ZetaOS het volgende:
Wat vinden jullie die gast met zijn NS, Whey en Creatine topic.
Dit s de TS zijn auto die die verkoopt: http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=homequote:Op zondag 26 mei 2013 14:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
matige troll
komt die frank drebin er weer bij met z'n broscience
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:06 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dit s de TS zijn auto die die verkoopt: http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home
quote:ik ben zelf 46 jaar.
ik wacht af met vr gr Richard
Wtf ben je aan het experimenteren of je kan cutten op fastfood of wat?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
Dag 2 van cheeseburger cut.
[ afbeelding ]
Gewoon lekker blijven genieten, yolo.
Haha kan sowieso, maar ben steeds weg en alleen fastfood heeft duidelijke voedingswaarden.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Wtf ben je aan het experimenteren of je kan cutten op fastfood of wat?
Never become what you lovequote:Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dan zelf gewoon melk en eiwit/carb shakes nemenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha kan sowieso, maar ben steeds weg en alleen fastfood heeft duidelijke voedingswaarden.
Haha echt hequote:
Geen complex carbsquote:Op zondag 26 mei 2013 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha echt hegisteren gewoon met water.
Maarja boeiend het zijn uiteindelijk gewoon carbs en vetten.
post dit maar niet in LIF die wijven worden dan gillend gekquote:Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeggen ze in LIF ook altijd en je weet met wat voor tempo die afvallenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ach, gewoon onder onderhoud zitten en dan is een dagje ook geen ramp.
kom haten, eet 700kcal boven onderhoud en val 1,5 kilo per week af met dnpquote:Op zondag 26 mei 2013 15:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in LIF ook altijd en je weet met wat voor tempo die afvallen
Maak een foto dagboek van je cut met fastfood en post dat in LIF voor lulzquote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah maar 6 dagen onder onderhoud en dam één dag 200 erboven val je nog steeds gewoon af. Maar zit er nu ook n nog gewoon onder vandaag.
Haha had ik eigenlijk moeten doen ja. En dan zo'n lijntje erbij van mn gewichtsverlies.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Maak een foto dagboek van je cut met fastfood en post dat in LIF voor lulz
Heb je een beetje goede body? Dan moet je ook before en after pics maken en dan vooral in Dieetclub posten.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha had ik eigenlijk moeten doen ja. En dan zo'n lijntje erbij van mn gewichtsverlies.
Heb nu geen before foto's dus moet het maar onthouden voor de volgende cut.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:52 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Heb je een beetje goede body? Dan moet je ook before en after pics maken en dan vooral in Dieetclub posten.
Babies zijn nooit grappig behalve dode baby grappenquote:
quote:Wat is grappiger dan een dode baby?
Een dode baby in een clownspak
die vertellen de helft nietquote:Op zondag 26 mei 2013 15:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in LIF ook altijd en je weet met wat voor tempo die afvallen
Volgens mij ben je nu al iets van 3x gewezen op Starting Strength?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:46 schreef nickhguitar het volgende:
Hm. De planning was om 3 dagen per week te gaan sporten met een split schema, maar heb nu nog maar 2 dagen over. Nu zit ik dus te denken aan een Fb schema om op deze manier alle spiergroepen toch 2x p/w te kunnen pakken. Maar wat is nu een goed fb schema? Ik vind deze er altijd zo karig uitzien, 1 grote oefening per spiergroep en that's it. Of is dit niet zo?
laat gaan johquote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah maar 6 dagen onder onderhoud en dam één dag 200 erboven val je nog steeds gewoon af. Maar zit er nu ook n nog gewoon onder vandaag.
Ik at een paar maanden geleden een bucket kfc in de cut, had meer dan een week cutten ongedaan gemaaktquote:Op zondag 26 mei 2013 17:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
laat gaan joh
de meeste eppo's die zeggen dat je geen mac kunt eten etc hebben zelf niet eens een fatsoenlijk fysiek
Goede trollpostquote:Op zondag 26 mei 2013 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik at een paar maanden geleden een bucket kfc in de cut, had meer dan een week cutten ongedaan gemaakt
we verwachten niet anders, klaagsoldaatquote:Op zondag 26 mei 2013 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik at een paar maanden geleden een bucket kfc in de cut, had meer dan een week cutten ongedaan gemaakt
Het is rood en wit en gilt heel hard? Een gepelde baby in een zoutvatquote:Op zondag 26 mei 2013 16:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Babies zijn nooit grappig behalve dode baby grappen
[..]
ja ik probeer iedereen juist fastfood te laten eten zodat ze voor niks cuttenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
bb 9900 en nokia 100 mss nog een iphone 3g of 4 of htc flyer erbij voor apps en spelletjesquote:Op zondag 26 mei 2013 17:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Binnenkort misschien een nieuwe phone uitzoeken, wat is Dé telefoon van/voor deze Gymrats?
ja idd bb is bestequote:Op zondag 26 mei 2013 17:44 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
bb 9900 en nokia 100 mss nog een iphone 3g of 4 of htc flyer erbij voor apps en spelletjes
zeg ik niet, vind het fijn typen en is goedkoopquote:Op zondag 26 mei 2013 17:47 schreef 16meter het volgende:
1 hamburger jongen ik loop die mac uit en tien min later heb je weer honger komt door al die toevoegingen die ze dr in stoppen E-nummers enzo
plus je kan t alleen maar omzetten in vet
[..]
ja idd bb is beste
nu ga je onzin uitslaan voor hoeverre je dat al niet deedquote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind een whey perfection shake veel lekkerder dan eem macdonalds milkshake
zeg ook niet dat jij dat zegtquote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
zeg ik niet, vind het fijn typen en is goedkoop
chocolate coconut bounty shake van de whey isolaatquote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
alsof je ze ooit drinktquote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dan heb jij nog niet de juiste smaak gevondenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:52 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nu ga je onzin uitslaan voor hoeverre je dat al niet deed
+ Ultra Fine Oatsquote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
chocolate coconut bounty shake van de whey isolaat
Volgende cut pak ik gwn lekker t3+clen+epa stack+dnpquote:Op zondag 26 mei 2013 17:55 schreef seto het volgende:
[..]
alsof je ze ooit drinkt
dan heb je meteen weer een week cutten verneukt gek
9000kcal aan vet in 25 hotwings?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
maar serieus ik had iets van 25 van die hotwings op en was echt een kilo aan vet aangekomen
Ik zie dit als een gelegenheid om iedereen kapot te maken.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://news.sky.com/story(...)-stabbed-in-woolwich
Aan welke kant strijden jullie als straks de islam oorlog uitbreekt?
Wat heb jij in je jeugd meegemaakt?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zie dit als een gelegenheid om iedereen kapot te maken.
INB4 wat heb jij in je jeugd meegemaakt dit soort dingen te zeggen
Heb je ffquote:
Welke kanten zijn er?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://news.sky.com/story(...)-stabbed-in-woolwich
Aan welke kant strijden jullie als straks de islam oorlog uitbreekt?
wrm post je telkens dit rotzooi topciquote:
Zou er maar trots op zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:32 schreef ChesterPerry het volgende:
de islam veel mensen denken dat ik nu al moslim ben
doet me niks, snap deze hele reactie ook niet eigenlijkquote:
Held! Ik heb ze allebei even opgeschreven, en ik ga ze zeker binnenkort gebruiken!quote:Op zondag 26 mei 2013 11:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oké, hier komt die.
Je hebt nodig:
- 180 gr. havermout
- 2 eetlepes cacaopoeder (mag meer als je wilt)
- 75 gr. vanilla whey (ik gebruik 20 gr. vanille caseïne en 20 gr. aardbeien whey omdat ik geen vanilla whey heb)
- handje amandelen
- 3 eetlepels honing
- 115 ml melk
- 3 eetlepels biologische/vloeibare pindakaas (verkrijgbaar bij de dichtsbijzijnde natuurwinkel http://www.natuurwinkels.net/ De pindakaas heeft altijd een laagje olie op de bovenkant en is echt vloeibaar. Je hebt ook een verharde biologische pindakaas. Kijk goed of je de juiste hebt.)
Pak een grote kom en doe daar de havermout, cacao en whey in. Roer dit even door en voeg daarna een handje amandelen toe. Ik doe deze eerst in de crusher zodat ik kleinere stukjes krijg. Als je geen crusher/mixer/whatever hebt kun je het ook in een theedoek doen en kapot stampen jonguh!
Voeg daarna de honing, pindakaas en melk toe. Vervolgens alles door elkaar kneden en in repen vormen. Ik verpak de repen daarna altijd in ovenpapier, plak ze dicht en doe ze in de koelkast. Je kunt het ook in een ovenschaal met ovenpapier op de bodem doen, in de koelkast en na een paar uurtjes in repen snijden en verpakken.
Kijk even hoe de consistentie is. Je wilt het 'deeg' niet te vochtig hebben maar ook niet te droog. Bij mij wordt het altijd iets te droog (door de caseïne) waardoor het een beetje kruimelt. Trial and error, mijn vriend.
Je kunt ook nog dingen zoals kaneel, andere noten of gedroogde vruchten toevoegen. Maak er een feestje van.
Ik eet ze met een glaasje melk. Succes bro!
Sowieso voor een kant willen kiezenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
doet me niks, snap deze hele reactie ook niet eigenlijk
Dit sloeg nergens op laat maarquote:Op zondag 26 mei 2013 18:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso voor een kant willen kiezen.
Maar ik doelde meer op het feit dat ik mensen heb zien bekeren (o.a mijn schoonzus). En dat ze meteen ubergefocussed zijn op het moslim zijn en fucking extremistisch worden.
Mensen die leven volgens de regels van een honderden jaren oud boek mogen van mij per direct sterven.quote:
bekeerlingen zijn inderdaad het ergstquote:Op zondag 26 mei 2013 18:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar ik doelde meer op het feit dat ik mensen heb zien bekeren (o.a mijn schoonzus). En dat ze meteen ubergefocussed zijn op het moslim zijn en fucking extremistisch worden.
nee heb niks met een geloof tis meer omdat ik vrijwel geen alcohol drink en geen varken eet dan hoor je al snel BEN JE MOSLIEM??? :s:s:s:s::s:quote:Op zondag 26 mei 2013 18:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Idd, mensen die geloven in een fictief persoonquote:Op zondag 26 mei 2013 18:47 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Mensen die leven volgens de regels van een honderden jaren oud boek mogen van mij per direct sterven.
ja kom ook snel aan, zit nu een week thuis zonder te sporten en iets te doen, maar wel veel etenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:52 schreef 16meter het volgende:
ik deed n keer mee aan het suikerfeest volgende dag was ik 1,5kg zwaarder
mensen die mij bij de lunch kilo's ham zien eten en daarna nog vragen of ik niet moslim benquote:Op zondag 26 mei 2013 18:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nee heb niks met een geloof tis meer omdat ik vrijwel geen alcohol drink en geen varken eet dan hoor je al snel BEN JE MOSLIEM??? :s:s:s:s::s:
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:52 schreef 16meter het volgende:
ik deed n keer mee aan het suikerfeest volgende dag was ik 1,5kg zwaarder
maar ben je het nou?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
mensen die mij bij de lunch kilo's ham zien eten en daarna nog vragen of ik niet moslim ben
Moslims mogen geen ham => Neequote:
Mijn zus zei altijd..''Als je dan een keer benieuwd bent naar varkensvlees moet je die HEMA rookworsten proberen hihi''quote:Op zondag 26 mei 2013 19:29 schreef VMSDKR het volgende:
Kun je beter een stukje ham nemen wat mij betreft.
viesquote:Op zondag 26 mei 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn zus zei altijd..''Als je dan een keer benieuwd bent naar varkensvlees moet je die HEMA rookworsten proberen hihi''
Familie denkt nog steeds dat ik moslim ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |