bb 9900 en nokia 100 mss nog een iphone 3g of 4 of htc flyer erbij voor apps en spelletjesquote:Op zondag 26 mei 2013 17:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Binnenkort misschien een nieuwe phone uitzoeken, wat is Dé telefoon van/voor deze Gymrats?
ja idd bb is bestequote:Op zondag 26 mei 2013 17:44 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
bb 9900 en nokia 100 mss nog een iphone 3g of 4 of htc flyer erbij voor apps en spelletjes
zeg ik niet, vind het fijn typen en is goedkoopquote:Op zondag 26 mei 2013 17:47 schreef 16meter het volgende:
1 hamburger jongen ik loop die mac uit en tien min later heb je weer honger komt door al die toevoegingen die ze dr in stoppen E-nummers enzo
plus je kan t alleen maar omzetten in vet
[..]
ja idd bb is beste
nu ga je onzin uitslaan voor hoeverre je dat al niet deedquote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind een whey perfection shake veel lekkerder dan eem macdonalds milkshake
zeg ook niet dat jij dat zegtquote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
zeg ik niet, vind het fijn typen en is goedkoop
chocolate coconut bounty shake van de whey isolaatquote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
alsof je ze ooit drinktquote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dan heb jij nog niet de juiste smaak gevondenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:52 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nu ga je onzin uitslaan voor hoeverre je dat al niet deed
+ Ultra Fine Oatsquote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
chocolate coconut bounty shake van de whey isolaat
Volgende cut pak ik gwn lekker t3+clen+epa stack+dnpquote:Op zondag 26 mei 2013 17:55 schreef seto het volgende:
[..]
alsof je ze ooit drinkt
dan heb je meteen weer een week cutten verneukt gek
9000kcal aan vet in 25 hotwings?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
maar serieus ik had iets van 25 van die hotwings op en was echt een kilo aan vet aangekomen
Ik zie dit als een gelegenheid om iedereen kapot te maken.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://news.sky.com/story(...)-stabbed-in-woolwich
Aan welke kant strijden jullie als straks de islam oorlog uitbreekt?
Wat heb jij in je jeugd meegemaakt?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zie dit als een gelegenheid om iedereen kapot te maken.
INB4 wat heb jij in je jeugd meegemaakt dit soort dingen te zeggen
Heb je ffquote:
Welke kanten zijn er?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://news.sky.com/story(...)-stabbed-in-woolwich
Aan welke kant strijden jullie als straks de islam oorlog uitbreekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |