Ik bak wel een nieuwe voor je dan kunnen we het lekker samen oppeuzelen skatjequote:
Lijkt me gezellig lekker theetje erbij.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:25 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik bak wel een nieuwe voor je dan kunnen we het lekker samen oppeuzelen skatje(nohomo)
verantwoord genietenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig lekker theetje erbij.
Wat is er dan gebeurd schatje?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
is er hier iemand die met mij test wil zetten want ik durf niet meer aleen sinds die is misgegaan
gewoon gel nemen en onder je ballen smerenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
is er hier iemand die met mij test wil zetten want ik durf niet meer aleen sinds die is misgegaan
Gewoon crunches doen. Max aantal herhalingen en slankie op brrod, gr gr!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Hoi Jonges,
Mijn naam is Awesome_ en ik ben 21 jaar. Ook ben ik al 21 jaar te dik en ben dit spuugzat!!!! Ik zag net op et joernaal dat et morge mooi weer word dus das mooi. Maar ik scham me enorm alsk me shirt uit moet en dus ga ik afvalle
Hoe kan ik zo snel mogelyk me buik en heupvet kwijt rake!?? Ik doe al veel buikspieroefeningen sins een week maar et help helemaal nix!!
Me schema:
100 situps
2 pushups
15min lope op een tempo waarby ik nog kan lulle haha.
Tips anyone plsss?
Goeien tip AAS-Soldaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je weet dat je de injectiespuit niet letterlijk in je reet moet zetten maar in de spieren er omheen?
Crunches? Toen ik googlede zag ik dit.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon crunches doen. Max aantal herhalingen en slankie op brrod, gr gr!
Jij d8 ntrlk uit gewoonte een langwerpig ding in je goef steeken fuile hommoquote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je weet dat je de injectiespuit niet letterlijk in je reet moet zetten maar in de spieren er omheen?
Ja maar is slecht vanwege de transvetzuren.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Crunches? Toen ik googlede zag ik dit.
[ afbeelding ]
ik zag ze laatst wel ligge by de jumbo mar had laatst gelezen dat pure chokola alleen goed was dus die eet ik wel 2 repen per dag. 1 = goed, 2 = dubbel goed tog![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de slankietip! Ga em morge hale!
haha ja lol ik wist dat nietquote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Stuk voor stuk lelijke tjappies. Eerste lijkt wel een piraat.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik wil loverboy worden en daar moet je nou eenmaal voor kuren
Mijn streef zijn Mehmet en zijn boys
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |