Hihi natuurlijk wel geil als je ze neukt en weet dat het verboden is hihihihi.....quote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Moslimchickies![]()
Wel zonder hoofddoek dan, gewoon van die Zara meisjes.
Bidden dat hij geen SOA heeft opgelopen?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hihi natuurlijk wel geil als je ze neukt en weet dat het verboden is hihihihi.....
Ow en niets is geiler als je vriend na de daad gaat knielen voor het bed en even gaat bidden.
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 26 mei 2013 19:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bidden dat hij geen SOA heeft opgelopen?
Oh nee niet daarom. Gewoon mooie meisjes, donker haar, bruine ogen, kleurtje.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hihi natuurlijk wel geil als je ze neukt en weet dat het verboden is hihihihi.....
Ow en niets is geiler als je vriend na de daad gaat knielen voor het bed en even gaat bidden.
daarom zijn ze allemaal zo behaard togquote:Op zondag 26 mei 2013 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Juist niet, staat ook in de Koran dat je lichaamshaar moet verwijderen.
Marokkaanse meiden pakken hem ook wel eens anaal, zolang dat vliesje maar intact blijft.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:53 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb van een Turkse collega gehoord dat ze wel allemaal anaal doen voor het huwelijk omdat niet per definitie verboden is.
Anaal is wel verboden. Oraal is dat niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:53 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb van een Turkse collega gehoord dat ze wel allemaal anaal doen voor het huwelijk omdat niet per definitie verboden is.
Zou best kunnen, maar weet niet of hij is vreemd gegaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bidden dat hij geen SOA heeft opgelopen?
Zou je met een turk trouwen?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar weet niet of hij is vreemd gegaan.
too many differencesquote:Op zondag 26 mei 2013 20:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nooit. Tenzij hij is opgevoed door Nederlanders.
Recept?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Kerol het volgende:
Zo, de eiwittaart staat ook weer in de oven.
Macros: E-17, K-5, F-5. Ongeveer 125 cal per punt. Epic.
gehad zelfs..nl/spaanse 5.5jrquote:
Pics als die klaar is?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Kerol het volgende:
Zo, de eiwittaart staat ook weer in de oven.
Macros: E-17, K-5, F-5. Ongeveer 125 cal per punt. Epic.
Ah nice..quote:
Klopt. Maar vreemd genoeg nooit echt met Turken omgegaan buiten werk om dan. Marokkanen vind ik dan nog chillerquote:
Die ook al eens gemaakt maar ranzig as hellquote:Op zondag 26 mei 2013 20:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Recept?
http://www.fitnesskeuken.nl/?p=284
Had ook deze gevonden, die van jou heeft betere macro's
quote:
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef Kerol het volgende:
[..]
Die ook al eens gemaakt maar ranzig as hell
[..]
[ afbeelding ]
Dat bovenop is kaneelIs een banaantaart met noten en choco whey als bodem.(Ja dat wil echt!)
Zo blijf je connected toch, met die worsten.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef VMSDKR het volgende:
HEMA rookworst? Ik wil er twee. Ja man. Zo zie je meteen wie moslim is en wie niet.
Kan gebeuren, heb hem even voor je aangepast.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef Kerol het volgende:
Oh en je moet je hoofd naar links doen, foto fail
Is eigen keus, ik vind het lekkerquote:Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan gaat die overheersen vriend al jij proeft is kaneel
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kan gebeuren, heb hem even voor je aangepast.
[ afbeelding ]
50 gram voor de bodem, en 30 gram voor de vulling!quote:
jij bgent cker echte nederlander vriendquote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef Kerol het volgende:
[..]
Is eigen keus, ik vind het lekkerMaar zonder de kaneel is het ook prima! Vind de combi banaan/kaneel lekker.
[..]
ja tog kt mrkn en turknquote:Op zondag 26 mei 2013 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jij bgent cker echte nederlander vriend
ik heb 28gr banaan alleen kan ik de bodem ook ergens anders mee makenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef Kerol het volgende:
[..]
Is eigen keus, ik vind het lekkerMaar zonder de kaneel is het ook prima! Vind de combi banaan/kaneel lekker.
[..]
[..]
50 gram voor de bodem, en 30 gram voor de vulling!
cacao zou ook kunnen, 40gr noten plat stampen, mengen met wat melk en cacao erdoor heenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb 28gr banaan alleen kan ik de bodem ook ergens anders mee maken
Kan je het hele recept dan posten aub?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:48 schreef Kerol het volgende:
[..]
cacao zou ook kunnen, 40gr noten plat stampen, mengen met wat melk en cacao erdoor heen
goed zo maar uitkijken met dat shirt in frankrijk (betekent iets niet netjes daar)quote:Op zondag 26 mei 2013 20:49 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
voortgangsfoto, hoe vinden jullie mijn armen erbij staan mattis?
Iedereen die niet onder een steen gelegen heeft de afgelopen maanden weet dat de HTC One de telefoon is die je moet hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Binnenkort misschien een nieuwe phone uitzoeken, wat is Dé telefoon van/voor deze Gymrats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |