Recept?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Kerol het volgende:
Zo, de eiwittaart staat ook weer in de oven.
Macros: E-17, K-5, F-5. Ongeveer 125 cal per punt. Epic.
gehad zelfs..nl/spaanse 5.5jrquote:
Pics als die klaar is?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Kerol het volgende:
Zo, de eiwittaart staat ook weer in de oven.
Macros: E-17, K-5, F-5. Ongeveer 125 cal per punt. Epic.
Ah nice..quote:
Klopt. Maar vreemd genoeg nooit echt met Turken omgegaan buiten werk om dan. Marokkanen vind ik dan nog chillerquote:
Die ook al eens gemaakt maar ranzig as hellquote:Op zondag 26 mei 2013 20:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Recept?
http://www.fitnesskeuken.nl/?p=284
Had ook deze gevonden, die van jou heeft betere macro's
quote:
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef Kerol het volgende:
[..]
Die ook al eens gemaakt maar ranzig as hell
[..]
[ afbeelding ]
Dat bovenop is kaneelIs een banaantaart met noten en choco whey als bodem.(Ja dat wil echt!)
Zo blijf je connected toch, met die worsten.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef VMSDKR het volgende:
HEMA rookworst? Ik wil er twee. Ja man. Zo zie je meteen wie moslim is en wie niet.
Kan gebeuren, heb hem even voor je aangepast.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef Kerol het volgende:
Oh en je moet je hoofd naar links doen, foto fail
Is eigen keus, ik vind het lekkerquote:Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan gaat die overheersen vriend al jij proeft is kaneel
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kan gebeuren, heb hem even voor je aangepast.
[ afbeelding ]
50 gram voor de bodem, en 30 gram voor de vulling!quote:
jij bgent cker echte nederlander vriendquote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef Kerol het volgende:
[..]
Is eigen keus, ik vind het lekkerMaar zonder de kaneel is het ook prima! Vind de combi banaan/kaneel lekker.
[..]
ja tog kt mrkn en turknquote:Op zondag 26 mei 2013 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jij bgent cker echte nederlander vriend
ik heb 28gr banaan alleen kan ik de bodem ook ergens anders mee makenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef Kerol het volgende:
[..]
Is eigen keus, ik vind het lekkerMaar zonder de kaneel is het ook prima! Vind de combi banaan/kaneel lekker.
[..]
[..]
50 gram voor de bodem, en 30 gram voor de vulling!
cacao zou ook kunnen, 40gr noten plat stampen, mengen met wat melk en cacao erdoor heenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb 28gr banaan alleen kan ik de bodem ook ergens anders mee maken
Kan je het hele recept dan posten aub?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:48 schreef Kerol het volgende:
[..]
cacao zou ook kunnen, 40gr noten plat stampen, mengen met wat melk en cacao erdoor heen
goed zo maar uitkijken met dat shirt in frankrijk (betekent iets niet netjes daar)quote:Op zondag 26 mei 2013 20:49 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
voortgangsfoto, hoe vinden jullie mijn armen erbij staan mattis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |