Iedereen die niet onder een steen gelegen heeft de afgelopen maanden weet dat de HTC One de telefoon is die je moet hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Binnenkort misschien een nieuwe phone uitzoeken, wat is Dé telefoon van/voor deze Gymrats?
faka tiki tiri tiri manquote:Op zondag 26 mei 2013 20:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
post dan brah wtf kil tof doen uit het niks
Tuurlijkquote:
morgenavond ga ik dat doen thanx brahquote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef Kerol het volgende:
[..]
faka tiki tiri tiri man
[..]
Tuurlijk
Bodem:
50 gram chocolade caseïne
40 gram ongezouten pinda's (cashew kan ook, eigen voorkeur)
60ml melk
10 gram cacao
1 eiwit
Dit alles 10 min op 170 graden bakken, alles wel goed uitspreiden van tevoren trouwens in een bakvorm.
----
Vulling:
30 gram banaan (vanilla kan ook) caseïne
1 ei
1 eiwit
500 gram kwark
kaneel naar voorkeur erbij
Lekker mixen tot het één geheel is.
Bovenop de bodem pleuren en nog even 25 min in de oven op 170 graden.
Vervolgens 10 min af laten koelen en in de koelkast. Als die niet koud is is die wat droog vind ik.
Let me know als iemand hier er een heeft gebakken bois
Thanks man, klinkt echt goed.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef Kerol het volgende:
[..]
faka tiki tiri tiri man
[..]
Tuurlijk
Bodem:
50 gram chocolade caseïne
40 gram ongezouten pinda's (a la defqon style alles tot moes stampen)(cashew kan ook, eigen voorkeur)
60ml melk
10 gram cacao
1 eiwit
Dit alles 10 min op 170 graden bakken, alles wel goed uitspreiden van tevoren trouwens in een bakvorm.
----
Vulling:
30 gram banaan (vanilla kan ook) caseïne
1 ei
1 eiwit
500 gram kwark
kaneel naar voorkeur erbij
Lekker mixen tot het één geheel is.
Bovenop de bodem pleuren en nog even 25 min in de oven op 170 graden.
Vervolgens 10 min af laten koelen en in de koelkast. Als die niet koud is is die wat droog vind ik.
Let me know als iemand hier er een heeft gebakken bois
Heb je van me tegoed. Krijg je morgen. IFquote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Thanks man, klinkt echt goed.
Heb je ook een pic van de binnenkant (aangesneden)?
Nu niks. Je hebt alleen je alfa-female certificering met een half jaar verlengd.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Gisteruh liet een meisje merken dat ze wilde zoenen maar wilde haar niet geven vond haar beetje viess dus toen zei ik dat ik naar toilet ging...maar ze liep heel tijd achter me aan..toen heb ik haar geslagen en nu?
weet je nietquote:Op zondag 26 mei 2013 19:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Moslims mogen ook geen vliegtuigen in torens boren.
die wil k ook welquote:Op zondag 26 mei 2013 21:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iemand al dl linkje van hangover 3?
Ook al zijn het meestal slappe aftreksels, hangover 2 was ook wel te doen nog.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)tzending_gemist.htmlquote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iemand nog filmpje of link van die hari die gister weer klop kreeg... Liefst met die grote bek die hij vooraf had erbij.
htctjes zijn echt irritante phones wil mss wel een htc flyer halenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iedereen die niet onder een steen gelegen heeft de afgelopen maanden weet dat de HTC One de telefoon is die je moet hebben.
Geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)tzending_gemist.html
Harde tepels gekregen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:06 schreef Kerol het volgende:
Kan je wel een aangesneden eiwitbrownie/cake aanbieden Levolution
[ afbeelding ]
Ook wel lekker
Helaas is die al op.
Is verkeerde gevecht. Niet die van gister.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)tzending_gemist.html
Elk gevecht waarin Badr neergaat is het goede gevecht, maar weet niet dan,quote:Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Is verkeerde gevecht. Niet die van gister.
Heb um!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Elk gevecht waarin Badr neergaat is het goede gevecht, maar weet niet dan,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |