Wat had je gedaan dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:30 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja ik ben best slaperig, helaas is het te laat voor een siesta
Heb alleen haar boobie gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meest sexy stem die ik ooit gehoord heb op FOK!. srs.
Over wat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Pics van je benen in legging zodat ik je kan adviseren.
Wat. Waar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan?
[..]
Heb alleen haar boobie gezien.
Ja, wie nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan?
[..]
Gelukkig haar face nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan?
[..]
6 uur wekker en toen naar school en lopen en fietsen enz is vermoeiend. Moet zo nog naar 033 en morgen weer vroeg opquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan?
[..]
Ik bedoelde: waarvoor heb je die note gehad?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:34 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
6 uur wekker en toen naar school en lopen en fietsen enz is vermoeiend. Moet zo nog naar 033 en morgen weer vroeg op
Een boob. Op foto.quote:
Nee, ze had altijd een sjaal om op de cam.quote:
oo voor een topic dat de op niet goed wasquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde: waarvoor heb je die note gehad?
[..]
Een boob. Op foto.
[..]
Nee, ze had altijd een sjaal om op de cam.
Hey Sinosquote:
quote:
Is goed. Vanavondquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Over het wel of niet dragen van een legging.
.
Toch even wel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ik ga deze discussie niet aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou nee, daar ga ik compleet anders op dan met pure.
Geen idee, had al de hele dag teveel gedronken en niet gegeten. Dus hij viel niet zo lekker, irriteerde me aan alle mensen en dat waren er zo'n 25000 dus kon ook niet weg
Iets met een foto.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb dat hele sinos=lelijk gebeuren gemist.
Ze kwam op de cam en iedereen vond haar lelijk?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef krioro het volgende:
Sinos is helemaal niet lelijk, ze was gewoon aan het bulken, sukkels. Zou wifen/10.
foto van een meet ofzquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb dat hele sinos=lelijk gebeuren gemist.
Ze kwam op de cam en iedereen vond haar lelijk?
Okeokequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet aan.
Hm dat is wel kut. 25.000 zijn er ook best veel ja. Ontkom je niet zomaar even aan. Evengoed nog wel een leuke dag gehad?
Denken dat je op XTC compleet anders gaat dan op MDMAquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou nee, daar ga ik compleet anders op dan met pure.
Geen idee, had al de hele dag teveel gedronken en niet gegeten. Dus hij viel niet zo lekker, irriteerde me aan alle mensen en dat waren er zo'n 25000 dus kon ook niet weg
ok en, dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die haar lelijk noemen,moeten even naar zichzelf kijken.
Deze trollquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Denken dat je op XTC compleet anders gaat dan op MDMA.
Niet weten waarom je fout gaat terwijl je het combineert met alcohol en niet eten.
XTC combineren met alcohol.
Jij.
wat is er mis met xtc combineren met alcohol?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Denken dat je op XTC compleet anders gaat dan op MDMA.
Niet weten waarom je fout gaat terwijl je het combineert met alcohol en niet eten.
XTC combineren met alcohol.
Jij.
Ach, vond haar altijd wel tof. Kan mij het nou rotten dat ze niet de mooiste is.quote:
Not even trollingquote:
Als je er niet mee om kunt gaan veel. Maar in principe kan het gewoon, inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er mis met xtc combineren met alcohol?
Qua persoon, innerlijk of allebei?quote:
2 kankersteentjes voor deze opmerking.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Not even trolling.
[..]
Als je er niet mee om kunt gaan veel. Maar in principe kan het gewoon, inderdaad.
alleen water erbij drinken is ook niet goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Not even trolling.
[..]
Als je er niet mee om kunt gaan veel. Maar in principe kan het gewoon, inderdaad.
ja hoiquote:
Haha mr. polskaquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okeoke.
Het was echt super. Heeeerlijk weer gehad en Mr. Polska maakte mijn dag natuurlijk compleet
.
Ik heb lelijke voeten. Vooral die kleine tenen zijn echt naar.quote:
puntige knieën hier.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb lelijke voeten. Vooral die kleine tenen zijn echt naar.
Water afwisselen met een colaatje of iets dergelijks zo nu en dan is optimaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen water erbij drinken is ook niet goed.
Ach zo leuk tussen al dat techno house en hardstyle geweld doorquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha mr. polska.
Ik was op Soenda en ik ging zoooo lekker. Het leek wel mijn eerste keer![]()
![]()
Dat is het ergste.quote:
Ja ik had hem door hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zie je wat ik doe? Ik bash je, maar hemel je weer een soort van op.
Ik vind het altijd zonde van het effect. Paar biertjes kunnen natuurlijk geen kwaad. Maar als ik behoorlijk dronken ben en ik ga aan de x wordt het wel anders.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er mis met xtc combineren met alcohol?
Mensen die überhaupt nadenken over dit soort dingen zijn pussies srs. Ga dan gewoon gelijk aan de geestverruimende kruiden van de Etos of zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Water afwisselen met een colaatje of iets dergelijks zo nu en dan is optimaal.
en vergeet niet te snuiven tussendoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zonde van het effect. Paar biertjes kunnen natuurlijk geen kwaad. Maar als ik behoorlijk dronken ben en ik ga aan de x wordt het wel anders.
Jaaaa! Ik had overal kippenvelletjes enzo. En echt iets van 100 nieuwe vrienden voor 10 minuten gemaakt. 3 en een kwartquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ach zo leuk tussen al dat techno house en hardstyle geweld door
Ojaaa, soendra. Was het leuk? Hoeveel had je op?
zn hond telt niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef Ambipur het volgende:
Pharkus... No offense, maar Braddie heeft het ook wel eens gedaan...
Heb je daar bewijs van, of weet je dit uit eigen ervaring?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef Ambipur het volgende:
Pharkus... No offense, maar Braddie heeft het ook wel eens gedaan...
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vergeet niet te snuiven tussendoor
Ga jij nou maar je zalmpje in porties verdelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Mensen die überhaupt nadenken over dit soort dingen zijn pussies srs. Ga dan gewoon gelijk aan de geestverruimende kruiden van de Etos of zo.
Haha, nicequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jaaaa! Ik had overal kippenvelletjes enzo. En echt iets van 100 nieuwe vrienden voor 10 minuten gemaakt. 3 en een kwart![]()
Vertelde hij zelf.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van, of weet je dit uit eigen ervaring?
OK.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je zalmpje in porties verdelen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van, of weet je dit uit eigen ervaring?
Braddie staat dus al weer 3 jaar droog.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je zalmpje in porties verdelen.
Wat praat hij dan over die fuckbuddy van hem.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Braddie staat dus al weer 3 jaar droog.
Ik denk dat jullie elkaar wel van dienst kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie elkaar wel van dienst kunnen zijn.
Wat. Waar?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat praat hij dan over die fuckbuddy van hem.
Haha dat is chill he, lopen gaat zo snel dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, nice. Ik werd ook de hele tijd aangesproken, maar dat vond ik dan weer niks. Gelukkig was dat wel pas op het eind. Toen moesten we nog een uur naar de auto lopen en heb ik echt op sneltrein tempo gelopen/gerend
.
3 jaar heeft hij het gedaan, jij gelooft dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Rekenen is niet je sterkste punt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
De meest lelijke personen noemen anderen lelijk etc. Ik geloof nu alles..quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
3 jaar heeft hij het gedaan, jij gelooft dat?
hoe mis je 2 keer de trein?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha dat is chill he, lopen gaat zo snel dan.
Soenda was om 11 uur af. Ik was om half 5 thuis. Fucking geklooi met de bus, toen de trein gemist op Utrecht overvecht, daarna tot 2x toe de trein gemist op Utrecht centraal
.
Dat zegt Braddie..quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Rekenen is niet je sterkste punt?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Rekenen is niet je sterkste punt?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:50 schreef Braddie het volgende:
[..]Ja, want 3 jaar droogstaan is inderdaad echt héél positief
quote:
quote:
Voel je je te goed voor hem?quote:
Eerste keer was ik net op tijd, bleek het vriendinnetje van een van mijn vrienden er nog niet te zijn. Dus die ging ik samen met hem zoeken, toen waren we net te laat terug. Tweede keer beetje zitten chillen, jointjes roken. Toen een beetje vergeten dat ik nog geen kaartje had gehaald, en toen stonden er controleurs voor de deur van de trein en mocht ik er niet in. Dus ik heb vanaf 01:00 tot 03:07 een beetje door hoog catherijnen gestruindquote:
Wil je mijn borsten erbij Krio?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef krioro het volgende:
Oh Ambi maak die leggingpic niet te sexy aub, m'n pa is jarig, wil geen boner als ik daar zit.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef krioro het volgende:
Oh Ambi maak die leggingpic niet te sexy aub, m'n pa is jarig, wil geen boner als ik daar zit.
Haha mooiquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Eerste keer was ik net op tijd, bleek het vriendinnetje van een van mijn vrienden er nog niet te zijn. Dus die ging ik samen met hem zoeken, toen waren we net te laat terug. Tweede keer beetje zitten chillen, jointjes roken. Toen een beetje vergeten dat ik nog geen kaartje had gehaald, en toen stonden er controleurs voor de deur van de trein en mocht ik er niet in. Dus ik heb vanaf 01:00 tot 03:07 een beetje door hoog catherijnen gestruind
Ik was sws verliefd op haarquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die haar lelijk noemen,moeten even naar zichzelf kijken.
Gefeliciteerd met je pa en je toekomstige boner!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef krioro het volgende:
damn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Eerste keer was ik net op tijd, bleek het vriendinnetje van een van mijn vrienden er nog niet te zijn. Dus die ging ik samen met hem zoeken, toen waren we net te laat terug. Tweede keer beetje zitten chillen, jointjes roken. Toen een beetje vergeten dat ik nog geen kaartje had gehaald, en toen stonden er controleurs voor de deur van de trein en mocht ik er niet in. Dus ik heb vanaf 01:00 tot 03:07 een beetje door hoog catherijnen gestruind
Hm, waarom ook niet! Dan bekijk ik het gewoon pas als ik weer thuis ben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil je mijn borsten erbij Krio?
Gefeliciteerd trouwens.
Dank je.quote:
Dank je.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je pa en je toekomstige boner!
post in "sexy en gewaagd"quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef Ambipur het volgende:
Gut o gut, nu moet ik dus echt ;n foto maken.
Moet je 'm wel hier postenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef Ambipur het volgende:
Ik beloof dat ik me er op zal aftrekken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef Ambipur het volgende:
Dan stuur 'm maar naar krio, die kun je vertrouwenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schattebout, heb een lesje geleerd.. Nee.
[..]
Ik ben niet sexy en gewaagd doe ik niet
Ja, ook op jouquote:
Tis niet erg, hoor.. Een foto van een legging, maar ze vinden het leuk iemand hier te bashen, daar ga ik geen voer voor gevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan stuur 'm maar naar krio, die kun je vertrouwen.
ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Boh ik zou nu echt veel over hebben voor een massage!
mn rechterhandquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef Panzermaus het volgende:
Okay wie van jullie heeft Sinos nog meer gedaan.
[..]
Nee. Krio vroeg erom, dus Krio krijgt 'm. Dus stil jij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:08 schreef Gorzalka het volgende:
Oh wacht, het is Ambi natuurlijk. Die wil nu allemaal reacties zien die haar aandacht geven om vervolgens niet over de brug te komen
.
Ik ben oud en heb nog niks bereikt. Zo voelt het. Dan maar de yolo lifestyle blijven hanteren, dat gaat wel lekker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tis niet erg, hoor.. Een foto van een legging, maar ze vinden het leuk iemand hier te bashen, daar ga ik geen voer voor geven![]()
Hoe is 25 zijn?
spijker nagelquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:08 schreef Gorzalka het volgende:
Oh wacht, het is Ambi natuurlijk. Die wil nu allemaal reacties zien die haar aandacht geven om vervolgens niet over de brug te komen
.
Als dat jou gelukkig maakt, why not.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben oud en heb nog niks bereikt. Zo voelt het. Dan maar de yolo lifestyle blijven hanteren, dat gaat wel lekker.
90 weken is geen 3 jaar. Er zitten 52 weken in een jaar. Daarom rekenen niet je sterkste punt.quote:
Ik ben kansloos & oud, jou noemen ze hier continu slet.. Wij zijn 1 schatje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom, jij bent nog altijd ouder en kanslozer. Heb vernomen dat yolo geldig is tot je 30e.
Lees de rest eens WD.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
90 weken is geen 3 jaar. Er zitten 52 weken in een jaar. Daarom rekenen niet je sterkste punt.
http://www.google.nl/search?q=zalmbruinquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
90 weken is geen 3 jaar. Er zitten 52 weken in een jaar. Daarom rekenen niet je sterkste punt.
ah, bedankt. Nu snap ik het ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook, maar net gehad dus hoeft niet meer hahahahhhaahah ;pquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Boh ik zou nu echt veel over hebben voor een massage!
Krio krijgt hem ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Krio vroeg erom, dus Krio krijgt 'm. Dus stil jij.
''Boehoe, hou op met me oud en dik te noemenquote:
Van wie?!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar net gehad dus hoeft niet meer hahahahhhaahah ;p
Was nog niet op dat punt aangekomen. Braddie kan niet rekenen. Excuusquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben kansloos & oud, jou noemen ze hier continu slet.. Wij zijn 1 schatje.
[..]
Lees de rest eens WD.
Dat zei ik een keer tegen je, maar mijn adviezen volgen is niet aan te raden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom, jij bent nog altijd ouder en kanslozer. Heb vernomen dat yolo geldig is tot je 30e.
Geen punt. Ik begreep Braddie ook al nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was nog niet op dat punt aangekomen. Braddie kan niet rekenen. Excuus
Slet? =$quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben kansloos & oud, jou noemen ze hier continu slet.. Wij zijn 1 schatje.
[..]
Lees de rest eens WD.
quote:
Awkward of peace.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:43 schreef Breddie het volgende:
Bloedpenissen zijn vervelend ja, klein slap maar stijf redelijk groot. Mijn fuckbuddy snapte niet dat ie zo klein was en toen opeens flink groeide
Wel herkenbaarquote:
Het spijt me, maar ik kan nu eenmaal niet al-tijd adviezen volgen van een poolquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat zei ik een keer tegen je, maar mijn adviezen volgen is niet aan te raden.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar net gehad dus hoeft niet meer hahahahhhaahah ;p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zn fuckbuddy is een dood meisje denk ik.quote:
opblaaspopquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zn fuckbuddy is een dood meisje denk ik.
zn 2 fuckbuddys zijn laatst terug gevonden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]RotjongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Niemand heeft gezegd dat hij het over een meisje heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Te vroeg :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
zn 2 fuckbuddys zijn laatst terug gevonden.
Jij bent echt ziek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Too soon jerkquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk een rots.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Boeiend, dat is WD ook en die zou ik ook wel gevenquote:
Dude.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom kan Henk zn rijbewijs niet halen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom kan Henk zn rijbewijs niet halen?vond mijn grap dan toch leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Waarom kan Henk zn rijbewijs niet halen?hahahahhhaahah ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je haalt me door de war met Vaseline_.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Boeiend, dat is WD ook en die zou ik ook wel geven.
[..]
Waarom kan Henk zn rijbewijs niet halen?PlsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nah jouw grap was smakeloos. Past eigenlijk wel bij je.quote:
[..]
Je haalt me door de war met Vaseline_.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pls
En toch lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ouwuh leijur
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah jouw grap was smakeloos. Past eigenlijk wel bij je.
quote:
Ja iddquote:
Lekker altijd even uithalen zo in die laatste zinquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah jouw grap was smakeloos. Past eigenlijk wel bij je.
Een steen kan toch niet autorijden. Kk zeg.quote:
Jezus. Die is echt te flauw.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een steen kan toch niet autorijden. Kk zeg.de steen heet henk. Omg am i even going here
Kommm oppppquote:
Wat ik gisteren zeiquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een steen kan toch niet autorijden. Kk zeg.de steen heet henk. Omg am i even going here
Ja, ik ben soms echt dom.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
Eerste keer en laatste keer in mijn hele leven dat iemand die niet snapte en dat ik m uit moest leggen.
Wel sad dat je serieus denkt dat het een leuke grap is aangezien je hem al vaker hebt verteldquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
Eerste keer en laatste keer in mijn hele leven dat iemand die niet snapte en dat ik m uit moest leggen.
Ik kan hier echt niet tegen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:24 schreef Ambipur het volgende:
Ik pretendeer, dan ook niet slim te zijn.
Hij komt vaak van pas als er een aantal wijn in zit. Probeer maarquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel sad dat je serieus denkt dat het een leuke grap is aangezien je hem al vaker hebt verteld.
Jouw mening in deze, vind ik niet zo relevant.quote:
Jouw mening ook niet. Stil.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jouw mening in deze, vind ik niet zo relevant.
zo is hij meer ambi.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jouw mening, in deze vind ik niet zo relevant.
Misschien na een lachgasballon.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij komt vaak van pas als er een aantal wijn in zit. Probeer maar.
DIT IS EEN VRIJ LAND NIET ZOALS IN JOUW UTOPISCHE MOSLIMHEILSTAATquote:
Huh wat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
DIT IS EEN VRIJ LAND NIET ZOALS IN JOUW UTOPISCHE MOSLIMHEILSTAAT![]()
![]()
Komt niet eens van tumblr domme hondquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik snap hem ook niet. Weer van die Tumblrschapen humor.
Samen, dom.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik snap hem ook niet. Weer van die Tumblrschapen humor.
Je hebt deze helemaal zelf bedacht zekerquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt niet eens van tumblr domme hond
Nee heb hem van mn oomquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt deze helemaal zelf bedacht zeker
Is dit een moslimincestgrap?quote:
Voelde me niet eens aangevallenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Was flauw,voel je niet aangevallen.
Als dat het niet is, wat krijgt de grap dan? Want dan kan ik nog kiezenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is dit een moslimincestgrap?
Zo ja: 7,82/10.
Hoelaat? En kun je ontvangen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:29 schreef Gorzalka het volgende:
Panzer, wil je even over mijn buikje aaien? Ik heb krampjes (no homo).
Aanzienlijk minder, dus ik neem aan dat je keuze bij dezen is gemaaktquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als dat het niet is, wat krijgt de grap dan? Want dan kan ik nog kiezen
Kom 19:30 Centraal, ik heb een kamer voor ons geboekt bij het Krasnapolsky.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voelde me niet eens aangevallenkijk de PI
Is het goed als ik Cholerabeer meeneem?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef Gorzalka het volgende:
Kom 19:30 Centraal, ik heb een kamer voor ons geboekt bij het Krasnapolsky.
Ach, waarom niet, als we toch grenzen gaan overschrijden kunnen we net zo goed all the way gaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is het goed als ik Cholerabeer meeneem?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ach, waarom niet, als we toch grenzen gaan overschrijden kunnen we net zo goed all the way gaan.
ambtenarentijdquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
Godverdetering, zijn die balie's bij het stadhuis maar tot half 4 open. Wat voor tijd is fucking half 4? Voor niks een uur in de bus gezeten.
Kon je ook wel eerder bedenken bij een gemeentehuis tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
Godverdetering, zijn die balie's bij het stadhuis maar tot half 4 open. Wat voor tijd is fucking half 4? Voor niks een uur in de bus gezeten.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ambtenarentijdom half 4 gisteren was ik nog niet eens op weg naar het werk
Vergeet de secundaire arbeidsvoorwaarden niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Vandaar dat m'n pa altijd zei dat ik ambtenaar moest worden.
Anyway, on the bright side: zonder VOG kan ik nog niet werken morgen. Lekker uitslapen dus
die wil ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vergeet de secundaire arbeidsvoorwaarden niet.
Zo danquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
Godver, de billen van die chick in dat roze badpak.
lkkrquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
Als chicks hun haar op zo'n manier verven, weet je dat ze in zijn voor kinky shit. Sowieso pluspunt dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
lkkr
Jammer van dat belachelijke kapsel.
Het enige dat zo'n kapsel prijsgeeft is de wansmaak van de chick in kwestie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als chicks hun haar op zo'n manier verven, weet je dat ze in zijn voor kinky shit. Sowieso pluspunt dus.
En ja Dqod, ik doel op jou.
A. Hier ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het enige dat zo'n kapsel prijsgeeft is de wansmaak van de chick in kwestie.
onzin.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als chicks hun haar op zo'n manier verven, weet je dat ze in zijn voor kinky shit. Sowieso pluspunt dus.
De dames die ik ken zijn daar even wisselend in als dames met normale kapsels.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
Alle dames die ik ken met knalkleuren in hun haar of de helft afgeschoren, zijn echt demons in the sack. Dus ik blijf bij mijn theorie.
Verdomme, ik vond het zo'n fijne theorie. Naja care, madame rozebadpak zou ik nog lekker vinden als ze kaal was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
De dames die ik ken zijn daar even wisselend in als dames met normale kapsels.
Sorry.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Verdomme, ik vond het zo'n fijne theorie. Naja care, madame rozebadpak zou ik nog lekker vinden als ze kaal was.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
A. Hier ben ik het niet mee eens
B. Lekkere chicks zijn toch wel lekker, ook met debiel haar (voorbeeld: Cassie)
Zijn die ook allemaal --~~++::bi(hihilekkergekdoen)::++~~--?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
Alle dames die ik ken met knalkleuren in hun haar of de helft afgeschoren, zijn echt demons in the sack. Dus ik blijf bij mijn theorie.
Opkankeren met dat soort wijven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn die ook allemaal --~~++::bi(hihilekkergekdoen)::++~~--?
Zeg gewoon ass, kont of bum, billen is zo'n pedagogisch verantwoord Jip en Janneke woord.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
Ga je nou net als nootmans praten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef Modus het volgende:
[..]
MAAR KIJK NAAR DIE BUM DAN.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeg gewoon ass, kont of bum, billen is zo'n pedagogisch verantwoord Jip en Janneke woord.
Heyquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga je nou net als nootmans praten?Moeten we weer een discussie of wannabi's houden enzo?
Ja best, MissWannabi.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga je nou net als nootmans praten?Moeten we weer een discussie of wannabi's houden enzo?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Hmm, wist niet dat hij zo'n grote naam was. Ken hem eigenlijk alleen van dat nummer, Anton aus Tirol.quote:
Deadlines zijn overrated, gewoon zeggen dat er een familielid is overleden als je het niet af hebtquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
moet je vandaag voor 8 een project af maken, krijg je moederbord issues.de leven
Een strong 7. Maar ruilen doen we nog niet, ze gaat er maar naast staan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
MAAR KIJK NAAR DIE BUM DAN.
Op een schaal van 1 - 10, zou zij de plek van Gentbaby in mogen nemen?
Ja, idd. ik ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
[..]
Hmm, wist niet dat hij zo'n grote naam was. Ken hem eigenlijk alleen van dat nummer, Anton aus Tirol.
"Chris is dood jongens, lever m'n shit volgende week wel in"quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Deadlines zijn overrated, gewoon zeggen dat er een familielid is overleden als je het niet af hebt.
Daarnaast herinner ik me een uitspraak over genoeg Maus voor iedereen enzo, dus er moet vast iets te regelen zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een strong 7. Maar ruilen doen we nog niet, ze gaat er maar naast staan.
Gewoon zeggen dat Chris je beste vriend is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Chris is dood jongens, lever m'n shit volgende week wel in"
Stuur je dit allemaal vanaf die hotelkamer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat Chris je beste vriend is.
Bij ontdekking zeggen dat je best e-friend zei.
Nee, ga je me tegenhouden? Kom maar naar Muiderpoort met je hindepootjes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daarnaast herinner ik me een uitspraak over genoeg Maus voor iedereen enzo, dus er moet vast iets te regelen zijn.
IS JE HAAR ER AL AF?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat Chris je beste vriend is.
Dat was mijn smoes voor jaren. Met zo'n grote familie kon er idd elk jaar een oom overlijden. Die Nederlanders trappen overal inquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Deadlines zijn overrated, gewoon zeggen dat er een familielid is overleden als je het niet af hebt.
Hahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
Nee, laat maar. Ik ben m'n interesse al verloren. Daarnaast staat er mij een mooi optreden in de Amstelkerk te wachten vanavond, waar vast zat halflangharige heren op af zullen komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, ga je me tegenhouden? Kom maar naar Muiderpoort met je hindepootjes.
Ja, het is nu nog saai zo in mijn eentjequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Stuur je dit allemaal vanaf die hotelkamer?
Dat jij dat ook echt gebruikt als smoes zegt weer veel over jequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat was mijn smoes voor jaren. Met zo'n grote familie kon er idd elk jaar een oom overlijden. Die Nederlanders trappen overal in
Gister werd je nog boos toen iemand over de dood van je broertje/zusje begon maar de dood van een oom faken is dan weer geen probleem?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat was mijn smoes voor jaren. Met zo'n grote familie kon er idd elk jaar een oom overlijden. Die Nederlanders trappen overal in
Moeten wij dan telkens als er weer wat doms uit haar mond komt haar maar negeren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
Jongens doe nou niet, nu komt er weer ruzie.
Kunnen we niet weer terug naar Gorz, CB en Panz in een hotelkamer? Vond ik een leuker onderwerp.
We kunnen ook met zijn drieën jou te grazen nemenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
Jongens doe nou niet, nu komt er weer ruzie.
Kunnen we niet weer terug naar Gorz, CB en Panz in een hotelkamer? Vond ik een leuker onderwerp.
Bij voorkeur wel, anders blijf je bezig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moeten wij dan telkens als er weer wat doms uit haar mond komt haar maar negeren?
Soms is dat beterquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moeten wij dan telkens als er weer wat doms uit haar mond komt haar maar negeren?
Jij bent wel echt een poes die met handschoenen gehanteerd moet worden soms hequote:
Ik wacht op je bedrand met mijn laptop en een halfleeggegeten verpakking kaasstengels. Je gaat neer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Ik ben m'n interesse al verloren. Daarnaast staat er mij een mooi optreden in de Amstelkerk te wachten vanavond, waar vast zat halflangharige heren op af zullen komen
Ik zit nog steeds te wachten op een foto van jouw lichaam, nu weet ik natuurlijk niet of ik daar wel behoefte aan heb. Hoewel je stem in je voordeel werkt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We kunnen ook met zijn drieën jou te grazen nemen?
Bij de verkeerde mensen wel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een poes die met handschoenen gehanteerd moet worden soms he
*Jouw.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op een foto van jou lichaam, nu weet ik natuurlijk niet of ik daar wel behoefte aan heb. Hoewel je stem in je voordeel werkt.
De ongezouten pinda's staan een plank lager en de druivensap staat in de koelkast. Oh, en er liggen schone handdoeken in de badkamer. Je redt jezelf wel, toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wacht op je bedrand met mijn laptop en een halfleeggegeten verpakking kaasstengels. Je gaat neer.
quote:
Bitch infinityquote:
quote:
Heb al geedit, zodra Gorz z'n lichaam het onderwerp van gesprek wordt, ga ik rare dingen doenquote:
Ben je een klein beetje trots op mij?quote:
Nooitquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een poes die met handschoenen gehanteerd moet worden soms he
Alsof je het erg vindt als je de juiste persoon je een stel handboeien om doet.quote:
Allochtonen supporten elkaar ook altijd. Schandelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooit. Tli is fragiel as fuck
.
#teamambi tho
Just observing.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
#teamambi tho
Probeer je nog steeds te hosselen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
#teamambi tho
Nu ga ik krassen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
#teamambi tho
Awww yisquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ontzettend trots.
[ afbeelding ]
You know where to put it.
Bij thuiskomst zul je naast mijn getrimde haar 4 brunettes, 2 blondines en een redhead aantreffen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De ongezouten pinda's staan een plank lager en de druivensap staat in de koelkast. Oh, en er liggen schone handdoeken in de badkamer. Je redt jezelf wel, toch?
Mijn lichaam is onberoerd door al die rare sportschoolpraktijkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op een foto van jouw lichaam, nu weet ik natuurlijk niet of ik daar wel behoefte aan heb. Hoewel je stem in je voordeel werkt.
jij hebt een lekker meth lijfjequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mijn lichaam is onberoerd door al die rare sportschoolpraktijken.
Je weet wat ik zei over chubs en dergelijke he? We hebben een streng deurbeleid.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij thuiskomst zul je naast mijn getrimde haar 4 brunettes, 2 blondines en een redhead aantreffen.Neem maar wat creme voor ze mee.
Dan ken je dit liedje vast ook nog wel:quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awww yis
Vroeger deed ik die altijd in mijn haar op mijn achterhoofd... dan leek het of ik indiaan was
Stop hem nu in mn bips tho.
Ik zeg toch verkeerde persoon, jij bent inderdaad de juistequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsof je het erg vindt als je de juiste persoon je een stel handboeien om doet.
[..]
Allochtonen supporten elkaar ook altijd. Schandelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mijn lichaam is onberoerd door al die rare sportschoolpraktijken.
PICS GODGLOEIENDE!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij hebt een lekker meth lijfje
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ken je dit liedje vast ook nog wel:
In het bos, in het bos,
wonen indianen
ze weten niet wat pijlen zijn
dus schieten met bananen
hoemba hoemba hoemba hoemba
hoemba hoemba hoemba
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg toch verkeerde persoon, jij bent inderdaad de juisteZal je eens vastbinden met een asperge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Gat in je kindertijd.quote:
Omfgquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ken je dit liedje vast ook nog wel:
In het bos, in het bos,
wonen indianen
ze weten niet wat pijlen zijn
dus schieten met bananen
hoemba hoemba hoemba hoemba
hoemba hoemba hoemba
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voldoet een foto van mijn bulgequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
PICS GODGLOEIENDE!
Ik heb al een geknipte billenpica voor je klaarstaan Gorz, je hoeft er alleen maar wat moois tegenover te stellen.
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]!
[..]
Voldoet een foto van mijn bulge?
Ej.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent dan ook 30 jaar ouder, misschien daarom.
yvonnepost, wordt verworpen.quote:
M'n DMbox staat open. Ik zie die pics wel verschijnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zie je!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je weet wat ik zei over chubs en dergelijke he? We hebben een streng deurbeleid.
Heb trouwens net eens lopen kijken naar wat je zei over oogleden en such, en het klopt nog ook
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n DMbox staat open. Ik zie die pics wel verschijnen.Jij hebt het hosselen ook snel onder de knie gekregen hier heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n DMbox staat open. Ik zie die pics wel verschijnen.Zolang je schaamlippen openstaan vind ik alles primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Gvdquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zolang je schaamlippen openstaan vind ik alles prima.
Ik krijg priveles van Panziequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt het hosselen ook snel onder de knie gekregen hier he
Kan zomaar verdwijnenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zolang je schaamlippen openstaan vind ik alles prima.
Standaardquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Allochtonen supporten elkaar ook altijd. Schandelijk.
Ik hossel i.t.t. jou niet via FOK!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Probeer je nog steeds te hosselen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |