Asjeblieftquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind deze UI niet echt bij je passen, liefje.
Gefeliciteerd met je 15e verjaardag/schooldiploma/rijbewijsquote:
Spreek me eens moed in. Niet hiervoor hoorquote:
okquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Allure_ het volgende:
ja laat nou maar zitten kutzakken
heb tog wel leuke verjaardag gehad
Enige wat je moet weten is dat je schijt moet hebben aan dat soort shit. Sommige mensen geilen op flabberbenen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Spreek me eens moed in. Niet hiervoor hoorMoet zo met een legging gaan hardlopen en dat vind ik zo raar als je dikkig bent
Valt niks te snappen... post gewoon een pic van een gooey duckquote:
Bekijk het zo, je had ook van die lelijke witte spillebeentjes kunnen hebben zoals ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Spreek me eens moed in. Niet hiervoor hoorMoet zo met een legging gaan hardlopen en dat vind ik zo raar als je dikkig bent
Hoe oud ben je geworden en wat heb je gedaan om het te vieren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Allure_ het volgende:
Ga je beginnen met hardlopen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enige wat je moet weten is dat je schijt moet hebben aan dat soort shit. Sommige mensen geilen op flabberbenen.
Vraag Krio dan eens om tips white ass!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bekijk het zo, je had ook van die lelijke witte spillebeentjes kunnen hebben zoals ik.
Denk maar zo dat er altijd dikkere vrouwen er nog erger bij lopenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]Deze kan twee kanten op.
[..]
Vraag Krio dan eens om tips white ass!
25quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe oud ben je geworden en wat heb je gedaan om het te vieren?
ONDANKBAAR KRENG.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef krioro het volgende:
Waar is Ally nou, heb ik gvd eindelijk een keer m'n CdF sweater aan om hem te showen, peert ze 'm.
quote:
Ik ben ook fucking braafquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben echt fucking braaf sinds ik er weer ben. Bijna geen notes erbij volgens mij
True that.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk maar zo dat er altijd dikkere vrouwen er nog erger bij lopen
Leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
25
had het zondag op 7th sunday gevierd, maandag naar de tyfus en gisteren goed verwend door vrienden en familie
Des te sicker.quote:
Die editquote:
Ja, ik ookquote:
Dank je.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sexy. Very nice
.
Comme des fuckdown.
Toen was het nog lastiger jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vraag me soms ook echt af hoe ik in mijn vorige periode zoveel notes heb kunnen verzamelen
Ja ik ben best slaperig, helaas is het te laat voor een siestaquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die editwou net zeggen dat die andere vanzelf indaalt.
Dat is hetzelfde.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee pillen, maar viel niet zo lekker.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee pillen, maar viel niet zo lekker.
Wat voor rode schoenen heeft ze dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je.Mijn moeder vond het aanstootgevend.
(srs maar dat zei ze wellicht mede doordat ik haar rode schoenen aanstootgevend noemde)
Pics van je benen in legging zodat ik je kan adviseren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor siesta.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:30 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja ik ben best slaperig, helaas is het te laat voor een siesta
Meest sexy stem die ik ooit gehoord heb op FOK!. srs.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe sinos klinkt, eigenlijk.
Ik kan me wel een paar incidentjes herrineren, maar daarmee kan ik er nooit 45 mee verzameld hebben. Denk dat ik toen gewoon expres shit deed die niet mochtquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen was het nog lastiger janu stuk simpeler.
Ja vind ik ook maar ik moet zo weg :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voro siesta.
also:
[..]
Meest sexy stem die ik ooit gehoord heb op FOK!. srs.
Oh ik heb ook geen idee waar alles vandaan komt hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan me wel een paar incidentjes herrineren, maar daarmee kan ik er nooit 45 mee verzameld hebben. Denk dat ik toen gewoon expres shit deed die niet mocht
Nou nee, daar ga ik compleet anders op dan met pure.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde.
Awh hoezo niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |