Asjeblieftquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind deze UI niet echt bij je passen, liefje.
Gefeliciteerd met je 15e verjaardag/schooldiploma/rijbewijsquote:
Spreek me eens moed in. Niet hiervoor hoorquote:
okquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Allure_ het volgende:
ja laat nou maar zitten kutzakken
heb tog wel leuke verjaardag gehad
Enige wat je moet weten is dat je schijt moet hebben aan dat soort shit. Sommige mensen geilen op flabberbenen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Spreek me eens moed in. Niet hiervoor hoorMoet zo met een legging gaan hardlopen en dat vind ik zo raar als je dikkig bent
Valt niks te snappen... post gewoon een pic van een gooey duckquote:
Bekijk het zo, je had ook van die lelijke witte spillebeentjes kunnen hebben zoals ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Spreek me eens moed in. Niet hiervoor hoorMoet zo met een legging gaan hardlopen en dat vind ik zo raar als je dikkig bent
Hoe oud ben je geworden en wat heb je gedaan om het te vieren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Allure_ het volgende:
Ga je beginnen met hardlopen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enige wat je moet weten is dat je schijt moet hebben aan dat soort shit. Sommige mensen geilen op flabberbenen.
Vraag Krio dan eens om tips white ass!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bekijk het zo, je had ook van die lelijke witte spillebeentjes kunnen hebben zoals ik.
Denk maar zo dat er altijd dikkere vrouwen er nog erger bij lopenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]Deze kan twee kanten op.
[..]
Vraag Krio dan eens om tips white ass!
25quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe oud ben je geworden en wat heb je gedaan om het te vieren?
ONDANKBAAR KRENG.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef krioro het volgende:
Waar is Ally nou, heb ik gvd eindelijk een keer m'n CdF sweater aan om hem te showen, peert ze 'm.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |