Wat nee?quote:
quote:
quote:
Gewoon nee verdomme, kom hier danquote:
U Guise.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oprecht medelijden met je omdat hij je niet wil.
Kom.quote:
Eet komkommer en drink cola.quote:
Maak ik zelf wel uit waardoor dat komt ja?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is iedereen zo ontzettend recalcitrant ende tegendraads ?
Komt dat door het weer of zo?
ben altijd tegendreadsquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is iedereen zo ontzettend recalcitrant ende tegendraads ?
Komt dat door het weer of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is hier geen mais geakkkkquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom.
Vechten.
Dan.
Ik til je op en gooi je zo het maisveld in, geak.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij mag alles zeggen met jouw accent. En sws met dat lichaam mag je alles doen.
Mmmm show me your best duckface bb.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:09 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb nog wel een prachtige duckface foto met bril
Je bent een vrouw, that's whyquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit waardoor dat komt ja?![]()
Eigenlijk weet ik het gewoon niet![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben altijd tegendreadsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flabbergasted.gif :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Met je ogen die naar boven gaan, lelijke aapquote:
M'n feestweek is wel begonnen, wellicht is dat hetquote:
Wat sis zegt.quote:
Ben naar de kapper geweest, nu jij weerquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je ogen die naar boven gaan, lelijke aap
Dank :$quote:
Oeh excuseer..... hoe kon ik dat vergetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Krijg jij daar een stijfje van, bad boy?:$
[..]
Pardon?
Hou dat lekker voor jequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
M'n feestweek is wel begonnen, wellicht is dat het
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben altijd tegendreadsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What the fuck gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Moest je leprahoofd weer onderhoud hebben?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben naar de kapper geweest, nu jij weer
[..]
Dank :$
Echt hè, heb er nu nog een stijfje vanquote:
Dat kende gij toch wel even aan Vas vragen?quote:
Where the fuck woon jij? Tis 21u geweest alles is gesloten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:13 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Mmmm show me your best duckface bb.
Nu boodschappen doen, houdoe. Tevens inb4 ban voor kraker.
Kan je zelf toch ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
Dat kende gij toch wel even aan Vas vragen?
K haat jequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh excuseer..... hoe kon ik dat vergeten
Neequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou dat lekker voor jeen eet chocolade
Oh die ben ik vergeten mee te nemen.. maar misschien kan ik bepaalde personen ook wel zo ver krijgen dat ik een voorraadje heb
Ja, haarverf op laten smeren, nu wachten tot het lekken begintquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest je leprahoofd weer onderhoud hebben?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Where the fuck woon jij? Tis 21u geweest alles is gesloten.
Geloof ik niet, je probeert me gewoon te hosselen :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Echt hè, heb er nu nog een stijfje van.
[..]
Dat kende gij toch wel even aan Vas vragen?
Ben je 45 jaar of zo ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
K haat je;s
[..]
NeeEn nee, want zuurbranding
Zal jou eens voorraadje :$
[..]
Ja, haarverf op laten smeren, nu wachten tot het lekken begint
Mehquote:
Spot niet met mijn choco-intolerantie, het is srs pijnlijkquote:
Weet je waar ik zin in heb? Nee?quote:
Hmmm kitkatchunkyquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Spot niet met mijn choco-intolerantie, het is srs pijnlijk
Dan stop ik hem er gewoon in hoor haha lolquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geloof ik niet, je probeert me gewoon te hosselen :$
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet je waar ik zin in heb? Nee?
Om een schaap bij de buren weg te halen, m achter op m'n bagagedrager te zetten, naar jou fietsen en m vervolgens keihard op je dikke hoofd pleuren
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet je waar ik zin in heb? Nee?
Om een schaap bij de buren weg te halen, m achter op m'n bagagedrager te zetten, naar jou fietsen en m vervolgens keihard op je dikke hoofd pleuren
Die mag je houden :$quote:
Je bent naughty boii :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan stop ik hem er gewoon in hoor haha lol
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
hard op gelachen... MI is strong in this 1.
Alsof ik hem aan jou ga geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die mag je houden :$
[..]
Je bent naughty boii :$
Je drijft me tot het uiterste sis, doe je nu even normaal? Anders doe ik het zelfde bij jou, alleen dan met een lamskoteletquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |