Inb4.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef Allure_ het volgende:
als je te hard aan dat ijsje zuigt hou je alleen maar een brok water over
Lijkt me een sympathieke waarschuwing voor eenieder die zich in deze SC wil wagen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0b3ST3iCjiV
100% srs, luv yu
Je moet ook niet alleen maar zuigen, afentoe beetje afwisselen met je tong enzo. Blijft het langer lekker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef Allure_ het volgende:
als je te hard aan dat ijsje zuigt hou je alleen maar een brok water over
Gorz heeft een affaire met een van de admins.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
srs wats dat dat jij allemaal nazi dingen mag posten en zodra een andere user dat doet heeft ie gelijk een ban van minstens een maand
Had dat maar eerder gezegd, hij is nu al opquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen maar zuigen, afentoe beetje afwisselen met je tong enzo. Blijft het langer lekker.
Eerder met de dochter van Yvonne denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gorz heeft een affaire met een van de admins.
Wedje van wel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Makkelijker dan dit aanbod word ik niet hoor.
Niet elk nieuw topic de OP bestuderen op veranderingenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, had ik nog niet eens gezien. HHHHHHNNNNNNNNNGGGGGGGG.
Lekker valt mee mr zo dik ben ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit. Ambi is gewoon fucking lekker ja.
Brazzers.comquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Wie kan mij voorzien van een plaatje met daarop 2 nakende tetten?
kk hoe weet je dat laat me met rust idiootquote:
Cartoons maken alles sympathiek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
srs wats dat dat jij allemaal nazi dingen mag posten en zodra een andere user dat doet heeft ie gelijk een ban van minstens een maand
Ik wil je ook wel helpen om van Fok! af te blijvenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
kk hoe weet je dat laat me met rust idioot
Jij komt me een week lang berijden terwijl ik mijn schoolboeken leesquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel helpen om van Fok! af te blijven.
Zoiets alleen dan naakt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Wie kan mij voorzien van een plaatje met daarop 2 nakende tetten?
Eerlijk is eerlijk, volgens mij kan Ally wel kaolo ziek rijden, vooral wanneer ze tipsy is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij komt me een week lang berijden terwijl ik mijn schoolboeken lees?
Dat standje kan mij inderdaad wel bekorenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij komt me een week lang berijden terwijl ik mijn schoolboeken lees?
Ja precies, zoiets maar dan zonder bustehouder rond de tetten gedrapeerd. Ik krijg het maar niet gevonden met Google.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zoiets alleen dan naakt? [ afbeelding ]
Ik weet niet man, door al dat roken zal ze nauwelijks conditie hebben. En echt stevige heupen zal ze ook niet hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, volgens mij kan Ally wel kaolo ziek rijden, vooral wanneer ze tipsy is.
die oren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
vas heeft slechte invloed op murdera
Misschien moet je het even bingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja precies, zoiets maar dan zonder bustehouder rond de tetten gedrapeerd. Ik krijg het maar niet gevonden met Google.
White girl wasted komt sowieso meestal wel goed uiteindelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik weet niet man, door al dat roken zal ze nauwelijks conditie hebben. En echt stevige heupen zal ze ook niet hebben.
Tipsyheid zal zeker helpen.
I know daaromquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
die oren.![]()
Hij lijkt wel een beetje op me ook.qua ogen, wenkbrauwen.
Hollanders hebben geen heupen. Duh.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik weet niet man, door al dat roken zal ze nauwelijks conditie hebben. En echt stevige heupen zal ze ook niet hebben.
Aziaten zijn de meest nasty ass sletjes als ze dronken zijn, in mijn ervaringquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
White girl wasted komt sowieso meestal wel goed uiteindelijk.
Beter scheer je dat sikje wegquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
je weet hoe ik eruit zie?
Oja facebook
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Aziaten zijn de meest nasty ass sletjes als ze dronken zijn, in mijn ervaring!
Walgelijke insinuaties. Tevens pertinent onjuistquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sowieso dat jij altijd ongesteldheidsklachten etc. had met gym, kan me niet voorstellen dat jij sportief bent.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Walgelijke insinuaties. Tevens pertinent onjuist. gr gr
Van nature al onderdanig, wat door de verdovende middelen wordt versterktquote:
Zegt Mr. Couch Potato himself.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso dat jij altijd ongesteldheidsklachten etc. had met gym, kan me niet voorstellen dat jij sportief bent.
Goons verwittigd. CB krijgt cash van een A'veen osso.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Bezoekers van mn oss waren enthousiast. Flap flap nigguh wat bitch dan hooooooooooooo
Kkquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Van nature al onderdanig, wat door de verdovende middelen wordt versterkt.
Ik was altijd heel sportief totdat ik leukere bezigheden vond. Vanaf toen gewoon yoloquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso dat jij altijd ongesteldheidsklachten etc. had met gym, kan me niet voorstellen dat jij sportief bent.
Haha,quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was altijd heel sportief totdat ik leukere bezigheden vond. Vanaf toen gewoon yolo
Waren vooral enthousiast over de 30 plantjes in mn schuur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goons verwittigd. CB krijgt cash van een A'veen osso.
sowieso, maar ook te lazy om er wat aan te veranderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha,-PI. Oprecht teleurgesteld in jezelf.
Haha, zo herkenbaar. Nouja, ik ben wel altijd gewoon door blijven sporten, zij het op een lager pitje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was altijd heel sportief totdat ik leukere bezigheden vond. Vanaf toen gewoon yolo
Oké vreemd, ik vind je namelijk geen lelijke jongenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan niet, nu let iedereen op dat schaamhaarsikje, en valt mijn aarshoofd niet zo op.
Doe de groeten aan N.H.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan niet, nu let iedereen op dat schaamhaarsikje, en valt mijn aarshoofd niet zo op.
Ik hoop nog altijd dat hij wat mooier gaat groeien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké vreemd, ik vind je namelijk geen lelijke jongen.
Shoutouts doen naar provinciesquote:
Jij zat op turnen kerel, kom nietquote:
Een sik is vies. De nederlandse benaming dan. In 't Turks is sik iets lekkersquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat hij wat mooier gaat groeien.srs
siktir?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een sik is vies. De nederlandse benaming dan. In 't Turks is sik iets lekkers
Jij zit niet op judo, maar op yolo.quote:
Ik zei: "doe de groeten aan N.H."quote:
in dat geval weet ik niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei: "doe de groeten aan N.H."
Niet: "doe de groeten aan N-H."
kom maar vriendje, leg je zo op je rug op die mat en berijd ik je tot je je over geeftquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij zit niet op judo, maar yolo.
God, wat slecht.
of over wiequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
in dat geval weet ik niet waar je het over hebt.
quote:
Asswhoopte, betastte bedoel je.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shoutouts doen naar provincies.
[..]
Jij zat op turnen kerel, kom niet. En ik asswhoopte mensen wel erdoor
.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij zit niet op judo, maar op yolo.
God, wat slecht.
Ik las ''tot je overgeeft''.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kom maar vriendje, leg je zo op je rug op die mat en berijd ik je tot je je over geeft
Nah, I don't work out, but I'll pull up on yo block and bench press you.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:37 schreef krioro het volgende:
En nee. Zwemmen, basketbal, honkbal, tae kwon do, kickboksen/freefight, gym.
Arrested Developmentquote:
dat zou ik willen zien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nah, I don't work out, but I'll pul up on yo block and bench press you.
Sleep mij niet mee je homoverleden in aub.quote:
Wedden van niet? (srs)quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nah, I don't work out, but I'll pul up on yo block and bench press you.
Pik zuigen in de stallen was echt kk lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Sleep mij niet mee je homoverleden in aub.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Sleep mij niet mee je homoverleden in aub.
Mannen die kickboksen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:37 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Asswhoopte, betastte bedoel je.
En nee. Zwemmen, basketbal, honkbal, tae kwon do, kickboksen/freefight, gym.
Zou betalen om hiervan getuige te mogen zijn. (srs)quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:40 schreef Gorzalka het volgende:
Ik zie Allure dWc binnen vijf seconden in een houdgreep leggen terwijl ze een peuk in haar bekkie heeft (srs).
Sowieso dat ik m'n kans grijp om haar onzedelijk te betasten, so close kom ik niet gauw meer (srs).quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:40 schreef Gorzalka het volgende:
Ik zie Allure dWc binnen vijf seconden in een houdgreep leggen terwijl ze een peuk in haar bekkie heeft (srs).
Ik wil meekijken terwijl jonko.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou betalen om hiervan getuige te mogen zijn. (srs)
Ik ook niet, maar wil gewoon op je chubby buik zitten =$quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso dat ik m'n kans grijp om haar onzedelijk te betasten, so close kom ik niet gauw meer (srs).
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso dat ik m'n kans grijp om haar onzedelijk te betasten, so close kom ik niet gauw meer (srs).
Haha, ik heb geen sixpack maar een fustquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wil gewoon op je chubby buik zitten =$
Blauwe plekken krijg je sowieso wel van me, ook zonder kickboksen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mannen die kickboksen.
Ik ga speciaal voor die heerlijkheden op kickboks strx. Heb ik wat blauwe plekken voor over.
hoe bedeol je :Squote:Op woensdag 8 mei 2013 20:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Blauwe plekken krijg je sowieso wel van me, ook zonder kickboksen.
lekker rollebollen op de matquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, ik heb geen sixpack maar een fust.
Goh. Je lijkt m'n ex wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Blauwe plekken krijg je sowieso wel van me, ook zonder kickboksen.
God.quote:
Jij mishandelt haar beter, ja?quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij gaat niet soms naar huis om met zijn mamma samen in bedje te spoonen.
Onterechte note, bericht op Danny's voicemail gezet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef Pharkus het volgende:
Is het weer een beetje klaar met dat genazi...
nazi?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef Pharkus het volgende:
Erg he!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef Pharkus het volgende:
Jew must be kidding mequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
I Anne Frankly did nazi that coming enz.
Hey meisje, wil jij een Klaus Barbie voor je verjaardagquote:
neequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hey meisje, wil jij een Klaus Barbie voor je verjaardag?
Is dat Maisee Williams?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wil X-rayen in Photoshop.
Ik geloof niet dat dat een compliment is.quote:
Awesome, maar een beetje te jong om te X-rayen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Awesome, maar een beetje te jong om te X-rayen.
15 April 1997quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Awesome, maar een beetje te jong om te X-rayen.
Krullen, blanke huid?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat een compliment is.
Als je niet snel een foto naar me stuurt ga ik het aan anderen vragenquote:
Jij mag alles zeggen met jouw accent. En sws met dat lichaam mag je alles doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon met mijn rustgevende stem in Brabants accent:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Onterechte note, bericht op Danny's voicemail gezet.
"take my sweatervest, winter is coming...."quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wil X-rayen in Photoshop.
Doe. Die foto is wel echt kk lelijk. Maar doe maar. Vas heeft 'm.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je niet snel een foto naar me stuurt ga ik het aan anderen vragen![]()
![]()
Oprecht medelijden met je omdat hij je niet wil.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij mag alles zeggen met jouw accent. En sws met dat lichaam mag je alles doen.
Murderaquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe. Die foto is wel echt kk lelijk. Maar doe maar. Vas heeft 'm.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oprecht medelijden met je omdat hij je niet wil.
Krijg jij daar een stijfje van, bad boy?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dqod kan dat bevestigend in je oor fluisteren op de meet.
Pardon?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enigen die hier zijn gepost zijn die van Gor en Krio. Grappig toch
Neenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, en nu gaan we even heel serieus doen.
noquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, en nu gaan we even heel serieus doen.
Wat nee?quote:
quote:
quote:
Gewoon nee verdomme, kom hier danquote:
U Guise.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oprecht medelijden met je omdat hij je niet wil.
Kom.quote:
Eet komkommer en drink cola.quote:
Maak ik zelf wel uit waardoor dat komt ja?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is iedereen zo ontzettend recalcitrant ende tegendraads ?
Komt dat door het weer of zo?
ben altijd tegendreadsquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is iedereen zo ontzettend recalcitrant ende tegendraads ?
Komt dat door het weer of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is hier geen mais geakkkkquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom.
Vechten.
Dan.
Ik til je op en gooi je zo het maisveld in, geak.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij mag alles zeggen met jouw accent. En sws met dat lichaam mag je alles doen.
Mmmm show me your best duckface bb.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:09 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb nog wel een prachtige duckface foto met bril
Je bent een vrouw, that's whyquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit waardoor dat komt ja?![]()
Eigenlijk weet ik het gewoon niet![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben altijd tegendreadsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flabbergasted.gif :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Met je ogen die naar boven gaan, lelijke aapquote:
M'n feestweek is wel begonnen, wellicht is dat hetquote:
Wat sis zegt.quote:
Ben naar de kapper geweest, nu jij weerquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je ogen die naar boven gaan, lelijke aap
Dank :$quote:
Oeh excuseer..... hoe kon ik dat vergetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Krijg jij daar een stijfje van, bad boy?:$
[..]
Pardon?
Hou dat lekker voor jequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
M'n feestweek is wel begonnen, wellicht is dat het
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben altijd tegendreadsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What the fuck gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Moest je leprahoofd weer onderhoud hebben?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben naar de kapper geweest, nu jij weer
[..]
Dank :$
Echt hè, heb er nu nog een stijfje vanquote:
Dat kende gij toch wel even aan Vas vragen?quote:
Where the fuck woon jij? Tis 21u geweest alles is gesloten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:13 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Mmmm show me your best duckface bb.
Nu boodschappen doen, houdoe. Tevens inb4 ban voor kraker.
Kan je zelf toch ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
Dat kende gij toch wel even aan Vas vragen?
K haat jequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh excuseer..... hoe kon ik dat vergeten
Neequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou dat lekker voor jeen eet chocolade
Oh die ben ik vergeten mee te nemen.. maar misschien kan ik bepaalde personen ook wel zo ver krijgen dat ik een voorraadje heb
Ja, haarverf op laten smeren, nu wachten tot het lekken begintquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest je leprahoofd weer onderhoud hebben?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Where the fuck woon jij? Tis 21u geweest alles is gesloten.
Geloof ik niet, je probeert me gewoon te hosselen :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Echt hè, heb er nu nog een stijfje van.
[..]
Dat kende gij toch wel even aan Vas vragen?
Ben je 45 jaar of zo ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
K haat je;s
[..]
NeeEn nee, want zuurbranding
Zal jou eens voorraadje :$
[..]
Ja, haarverf op laten smeren, nu wachten tot het lekken begint
Mehquote:
Spot niet met mijn choco-intolerantie, het is srs pijnlijkquote:
Weet je waar ik zin in heb? Nee?quote:
Hmmm kitkatchunkyquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Spot niet met mijn choco-intolerantie, het is srs pijnlijk
Dan stop ik hem er gewoon in hoor haha lolquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geloof ik niet, je probeert me gewoon te hosselen :$
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet je waar ik zin in heb? Nee?
Om een schaap bij de buren weg te halen, m achter op m'n bagagedrager te zetten, naar jou fietsen en m vervolgens keihard op je dikke hoofd pleuren
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet je waar ik zin in heb? Nee?
Om een schaap bij de buren weg te halen, m achter op m'n bagagedrager te zetten, naar jou fietsen en m vervolgens keihard op je dikke hoofd pleuren
Die mag je houden :$quote:
Je bent naughty boii :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan stop ik hem er gewoon in hoor haha lol
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
hard op gelachen... MI is strong in this 1.
Alsof ik hem aan jou ga geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die mag je houden :$
[..]
Je bent naughty boii :$
Je drijft me tot het uiterste sis, doe je nu even normaal? Anders doe ik het zelfde bij jou, alleen dan met een lamskoteletquote:
quote:
Gewoon netjes die andere persoon eraf gehaald hoor, als je mij dat niet gunt ben je een bitchquote:
Ah daar heb je dat schaapje voor...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je drijft me tot het uiterste sis, doe je nu even normaal? Anders doe ik het zelfde bij jou, alleen dan met een lamskotelet
je zei zelf dat hij hem maar aan iemand moest vragen.quote:
Miss maakt dat m wel extra mals :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah daar heb je dat schaapje voor...
Maar die heeft al contact gemaakt met nootjes zn dikke hoofd
Dus die hoef ik niet meer
Tijdens het braden, gaan de domheid cellen gewoon dood hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah daar heb je dat schaapje voor...
Maar die heeft al contact gemaakt met nootjes zn dikke hoofd
Dus die hoef ik niet meer
Ja maar... de smaakbeleving.quote:
hahahhaahahaha ;pquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdens het braden, gaan de domheid cellen gewoon dood hoor.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdens het braden, gaan de domheid cellen gewoon dood hoor.
Zou nootmans z'n gezicht likken hoor, np :$quote:
Nee, deel nooit dm'squote:Op woensdag 8 mei 2013 21:28 schreef Ambipur het volgende:
Kan ik net zo goed mn ugly bril foto sturen. Daar is mn haar nog leuker, 2nutz, stuur jij dat anders even door
Zo vies ben ik nietquote:
Ja nootjes stuur maar even door.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:28 schreef Ambipur het volgende:
Kan ik net zo goed mn ugly bril foto sturen. Daar is mn haar nog leuker, 2nutz, stuur jij dat anders even door
Begrijpelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou nootmans z'n gezicht likken hoor, np :$
Cool. Stuur ik jouw foto toch ook voortaan door.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
je zei zelf dat hij hem maar aan iemand moest vragen.
Heb de ander eraf gehaald, niet zo labiel doen.
Proeven dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, deel nooit dm's
[..]
Zo vies ben ik niet
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou nootmans z'n gezicht likken hoor, np :$
Somsquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]...
Smaakt jouw gezicht wel lekker dan?
Gwn lefuh op ut randjuhquote:
Als ik zeg dat je hem door mag sturen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Cool. Stuur ik jouw foto toch ook voortaan door.
Speciaal lekker als er een schaap tegen aan is gekwakt?quote:
Ja, proevenquote:
Heb die van jou in de volgende fokpuntrar gestoptquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die elkaars foto's doorsturen.
Ik denk de hele tijd dat jij mozy bentquote:
Kan ik nie bijquote:
Ja, word ie mals vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Speciaal lekker als er een schaap tegen aan is gekwakt?
Heb die van jou als enige WEL doorgestuurd naar anderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die elkaars foto's doorsturen.
Ik zei net nee tegen jou. Goed jongen. Doe je ding. Ga ik mij voortaan ook zo vies gedragen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je hem door mag sturen.Maar dat zeg ik niet.
Die met die eenwieler en pilon op mn hoofd?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb die van jou in de volgende fokpuntrar gestopt
Och poppetje toch, ga op mijn voet staan.quote:
Maar dan gaat je gezicht wel naar schapenkeutels ruikenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, word ie mals van
[..]
Heb die van jou als enige WEL doorgestuurd naar anderen![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zei net nee tegen jou. Goed jongen. Doe je ding. Ga ik mij voortaan ook zo vies gedragen.
Heb ik voor je opgelost. jankerd.quote:
Indien verbrijzelde voet, okequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och poppetje toch, ga op mijn voet staan.
Bobby laatst ook al wtfquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat jij mozy bentivm je (bazen) UI
Die ook.. En die ene waarop je heel verleidelijk een slaatje bla (jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die met die eenwieler en pilon op mn hoofd?
Schapenkeutels...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dan gaat je gezicht wel naar schapenkeutels ruiken![]()
Ja als ik het niet dacht en iedereen maar zeggen dat ze geen foto's hebben gezien
Wel mijn snorharen weggesjopt toch? :#quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bobby laatst ook al wtf![]()
[..]
Die ook.. En die ene waarop je heel verleidelijk een slaatje bla (ja) zit te eten met je zwarte kraaloogjes
Valt wel mee, chilivlokje.quote:
Neequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel mijn snorharen weggesjopt toch? :#
hahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stfu. Ik heb je geen toestemming gegeven. Opdonderen.
Nou naar lamskoteletten in slechte restaurantsquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schapenkeutels...geen idee hoe die ruiken eigenlijk :s ben nu nieuwsgierig.
Mensen zijn loyaal en zeggen niet
Dude hap niet zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaokee.
Dan voortaan nee zeggen. ipv gebrabbel over bijzaken.
Maar goed, weet je wat? je mag mijn foto ook aan Gorzalka sturen.
Ineens zin in hete spareribsquote:
Heb nog niet gegeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil dat ze m naar mij stuurt :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaokee.
Lamskoteletten smaken sowieso naar katoenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou naar lamskoteletten in slechte restaurants![]()
Ik ga die loyale mensen slaan en hard![]()
Of waterboarden![]()
Verdomme sis, troost mij.. IK MIS ZE ZOOOOOOOOOOOquote:
Ga nr anderen sturen. Fu.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaokee.
Jaquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb nog niet gegeten.Been there done thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
door Ziba
Net tandoori gehad met extra toegevoegde chilivloksquote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Katoenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lamskoteletten smaken sowieso naar katoenvind er niks aan. En slechte restaurants ook niet.
Ga liever KFC
Waterboarden ookwow... 4everdarkminded :S
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verdomme sis, troost mij.. IK MIS ZE ZOOOOOOOOOOO
Ik ook..quote:
Waarom las ik ipv tandoori, 'brabanders?'quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Been there done that![]()
door Ziba
[..]
Net tandoori gehad met extra toegevoegde chilivloks
En mijn dansende melkpakje.. En (bah)<poke>quote:
Ja, dat is ook zo'n achterlijk labiel figuurquote:
Mja katoen, kartonquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Katoen!!!!!!!!!
Kauw je op je onderbroeken of zo ?![]()
KFC![]()
Wat neem jij altijd?
Ja je weet.. stille wateren...
Grijze staar? :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom las ik ipv tandoori, 'brabanders?'![]()
![]()
Moar... chilivloks altijd goed
jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo'n achterlijk labiel figuur
SATIJNEN ONDERBROEKENquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Mja katoen, kartonzoiets. En ik kauw wel op onderbroeken maar heb alleen satijnen
Bij KFC neem ik eigenlijk alleen maar hotwingsaltijd 18 in een bucket
Stille wateren kleine beentjes?
Ja, ouderdom is een bitchquote:
Jij ook blijkbaar, want je reageert letterlijk op al mijn berichten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SATIJNEN ONDERBROEKEN
SRSL?
Hotwings!
Ja te korte beentjes
Wel net zo bipolair iddquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
jadie was nog boos op mij omdat ik zogenaamd haar facebook had doorgestuurd.
![]()
Ik had haar facebook niet eens![]()
Ik dacht eerst dat ambi ziba was. nog steeds een beetje.
Hahaha gvdquote:
haha jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef 2NutZ het volgende:
Wel net zo bipolair iddja mij ook, aldoor stalken in DM, zomaar FB sturen enzo
daarna uit het niets ragen in dm en mij blocken naar mij uitgescholden te hebben...
Echt wtf
Nee, een synoniemquote:
Haha jij en ik zijn 1 dus gaat ook over jouquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Cool. Stuur ik jouw foto toch ook voortaan door.
Labiel to the maxquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe. Die foto is wel echt kk lelijk. Maar doe maar. Vas heeft 'm.
Ik versla jou binnenkort wel met een wedstrijdje looprekrennenquote:
Alsof ik dat doe. Stfuquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
Eerder namik nog wel eens een wrap... wat neem jij daar?
[..]
daarna uit het niets ragen in dm en mij blocken naar mij uitgescholden te hebben...
Echt wtf
Een gevarieerde bucketquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
Eerder namik nog wel eens een wrap... wat neem jij daar?
[..]
Echt wtf
Echt jongequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja
ik deed de hele tijd gaar tegen haar, zeggen dat ze niet zo moest zeiken enzo, en dan ging ze lief doen, en als ik normaal deed ging ze boos doenfckin psycho.
Moet huilen nuquote:
Waarom voel jij je aangesproken?quote:
Kan nie.. ik laat je struikelen over een volle tena ladyquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik versla jou binnenkort wel met een wedstrijdje looprekrennen
Ohhh mammaaaa die dingen zijn zo heerlijk maar zo overpricedquote:
Ik ook, wil ook een KFC wrap :$quote:
Je weet wat ik lekker vind sis :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan nie.. ik laat je struikelen over een volle tena ladyMet vleugels
Oh, was dat hetquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had eigenlijk niet verwacht dat hij 't zou doorsturen. Was dus blufWrong I guess
Ik voel me nie aangesproken, je zegt t zelf in je berichten.quote:
Zompige kip.. wth :/quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhh mammaaaa die dingen zijn zo heerlijk maar zo overpriced
Varietymeal is ook wel lekker, maar had een keer lauwe kippeborst en die was zompig dus daarna hoefde ik niet meer.
Wow.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha jij en ik zijn 1 dus gaat ook over jou
Met pepersausquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook, wil ook een KFC wrap :$
[..]
Je weet wat ik lekker vind sis :$
Ik heb jouw naam niet 1x gebruikt...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik voel me nie aangesproken, je zegt t zelf in je berichten.
Verder verveel ik me, want ziek op bed nu, dus rel is welkom.
Ja, klefquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zompige kip.. wth :/
Neem je trouwens spicy of normale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |