Goons verwittigd. CB krijgt cash van een A'veen osso.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Bezoekers van mn oss waren enthousiast. Flap flap nigguh wat bitch dan hooooooooooooo
Kkquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Van nature al onderdanig, wat door de verdovende middelen wordt versterkt.
Ik was altijd heel sportief totdat ik leukere bezigheden vond. Vanaf toen gewoon yoloquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso dat jij altijd ongesteldheidsklachten etc. had met gym, kan me niet voorstellen dat jij sportief bent.
Haha,quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was altijd heel sportief totdat ik leukere bezigheden vond. Vanaf toen gewoon yolo
Waren vooral enthousiast over de 30 plantjes in mn schuur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goons verwittigd. CB krijgt cash van een A'veen osso.
sowieso, maar ook te lazy om er wat aan te veranderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha,-PI. Oprecht teleurgesteld in jezelf.
Haha, zo herkenbaar. Nouja, ik ben wel altijd gewoon door blijven sporten, zij het op een lager pitje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was altijd heel sportief totdat ik leukere bezigheden vond. Vanaf toen gewoon yolo
Oké vreemd, ik vind je namelijk geen lelijke jongenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan niet, nu let iedereen op dat schaamhaarsikje, en valt mijn aarshoofd niet zo op.
Doe de groeten aan N.H.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan niet, nu let iedereen op dat schaamhaarsikje, en valt mijn aarshoofd niet zo op.
Ik hoop nog altijd dat hij wat mooier gaat groeien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké vreemd, ik vind je namelijk geen lelijke jongen.
Shoutouts doen naar provinciesquote:
Jij zat op turnen kerel, kom nietquote:
Een sik is vies. De nederlandse benaming dan. In 't Turks is sik iets lekkersquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat hij wat mooier gaat groeien.srs
siktir?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een sik is vies. De nederlandse benaming dan. In 't Turks is sik iets lekkers
Jij zit niet op judo, maar op yolo.quote:
Ik zei: "doe de groeten aan N.H."quote:
in dat geval weet ik niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei: "doe de groeten aan N.H."
Niet: "doe de groeten aan N-H."
kom maar vriendje, leg je zo op je rug op die mat en berijd ik je tot je je over geeftquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij zit niet op judo, maar yolo.
God, wat slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |