Goons verwittigd. CB krijgt cash van een A'veen osso.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Bezoekers van mn oss waren enthousiast. Flap flap nigguh wat bitch dan hooooooooooooo
Kkquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Van nature al onderdanig, wat door de verdovende middelen wordt versterkt.
Ik was altijd heel sportief totdat ik leukere bezigheden vond. Vanaf toen gewoon yoloquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso dat jij altijd ongesteldheidsklachten etc. had met gym, kan me niet voorstellen dat jij sportief bent.
Haha,quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was altijd heel sportief totdat ik leukere bezigheden vond. Vanaf toen gewoon yolo
Waren vooral enthousiast over de 30 plantjes in mn schuur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goons verwittigd. CB krijgt cash van een A'veen osso.
sowieso, maar ook te lazy om er wat aan te veranderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha,-PI. Oprecht teleurgesteld in jezelf.
Haha, zo herkenbaar. Nouja, ik ben wel altijd gewoon door blijven sporten, zij het op een lager pitje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was altijd heel sportief totdat ik leukere bezigheden vond. Vanaf toen gewoon yolo
Oké vreemd, ik vind je namelijk geen lelijke jongenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan niet, nu let iedereen op dat schaamhaarsikje, en valt mijn aarshoofd niet zo op.
Doe de groeten aan N.H.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan niet, nu let iedereen op dat schaamhaarsikje, en valt mijn aarshoofd niet zo op.
Ik hoop nog altijd dat hij wat mooier gaat groeien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké vreemd, ik vind je namelijk geen lelijke jongen.
Shoutouts doen naar provinciesquote:
Jij zat op turnen kerel, kom nietquote:
Een sik is vies. De nederlandse benaming dan. In 't Turks is sik iets lekkersquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat hij wat mooier gaat groeien.srs
siktir?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een sik is vies. De nederlandse benaming dan. In 't Turks is sik iets lekkers
Jij zit niet op judo, maar op yolo.quote:
Ik zei: "doe de groeten aan N.H."quote:
in dat geval weet ik niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei: "doe de groeten aan N.H."
Niet: "doe de groeten aan N-H."
kom maar vriendje, leg je zo op je rug op die mat en berijd ik je tot je je over geeftquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij zit niet op judo, maar yolo.
God, wat slecht.
of over wiequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
in dat geval weet ik niet waar je het over hebt.
quote:
Asswhoopte, betastte bedoel je.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shoutouts doen naar provincies.
[..]
Jij zat op turnen kerel, kom niet. En ik asswhoopte mensen wel erdoor
.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij zit niet op judo, maar op yolo.
God, wat slecht.
Ik las ''tot je overgeeft''.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kom maar vriendje, leg je zo op je rug op die mat en berijd ik je tot je je over geeft
Nah, I don't work out, but I'll pull up on yo block and bench press you.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:37 schreef krioro het volgende:
En nee. Zwemmen, basketbal, honkbal, tae kwon do, kickboksen/freefight, gym.
Arrested Developmentquote:
dat zou ik willen zien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nah, I don't work out, but I'll pul up on yo block and bench press you.
Sleep mij niet mee je homoverleden in aub.quote:
Wedden van niet? (srs)quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nah, I don't work out, but I'll pul up on yo block and bench press you.
Pik zuigen in de stallen was echt kk lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Sleep mij niet mee je homoverleden in aub.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Sleep mij niet mee je homoverleden in aub.
Mannen die kickboksen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:37 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Asswhoopte, betastte bedoel je.
En nee. Zwemmen, basketbal, honkbal, tae kwon do, kickboksen/freefight, gym.
Zou betalen om hiervan getuige te mogen zijn. (srs)quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:40 schreef Gorzalka het volgende:
Ik zie Allure dWc binnen vijf seconden in een houdgreep leggen terwijl ze een peuk in haar bekkie heeft (srs).
Sowieso dat ik m'n kans grijp om haar onzedelijk te betasten, so close kom ik niet gauw meer (srs).quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:40 schreef Gorzalka het volgende:
Ik zie Allure dWc binnen vijf seconden in een houdgreep leggen terwijl ze een peuk in haar bekkie heeft (srs).
Ik wil meekijken terwijl jonko.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou betalen om hiervan getuige te mogen zijn. (srs)
Ik ook niet, maar wil gewoon op je chubby buik zitten =$quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso dat ik m'n kans grijp om haar onzedelijk te betasten, so close kom ik niet gauw meer (srs).
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso dat ik m'n kans grijp om haar onzedelijk te betasten, so close kom ik niet gauw meer (srs).
Haha, ik heb geen sixpack maar een fustquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wil gewoon op je chubby buik zitten =$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |