Inb4.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef Allure_ het volgende:
als je te hard aan dat ijsje zuigt hou je alleen maar een brok water over
Lijkt me een sympathieke waarschuwing voor eenieder die zich in deze SC wil wagen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0b3ST3iCjiV
100% srs, luv yu
Je moet ook niet alleen maar zuigen, afentoe beetje afwisselen met je tong enzo. Blijft het langer lekker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef Allure_ het volgende:
als je te hard aan dat ijsje zuigt hou je alleen maar een brok water over
Gorz heeft een affaire met een van de admins.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
srs wats dat dat jij allemaal nazi dingen mag posten en zodra een andere user dat doet heeft ie gelijk een ban van minstens een maand
Had dat maar eerder gezegd, hij is nu al opquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen maar zuigen, afentoe beetje afwisselen met je tong enzo. Blijft het langer lekker.
Eerder met de dochter van Yvonne denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gorz heeft een affaire met een van de admins.
Wedje van wel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Makkelijker dan dit aanbod word ik niet hoor.
Niet elk nieuw topic de OP bestuderen op veranderingenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, had ik nog niet eens gezien. HHHHHHNNNNNNNNNGGGGGGGG.
Lekker valt mee mr zo dik ben ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit. Ambi is gewoon fucking lekker ja.
Brazzers.comquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Wie kan mij voorzien van een plaatje met daarop 2 nakende tetten?
kk hoe weet je dat laat me met rust idiootquote:
Cartoons maken alles sympathiek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
srs wats dat dat jij allemaal nazi dingen mag posten en zodra een andere user dat doet heeft ie gelijk een ban van minstens een maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |