Heb die van jou in de volgende fokpuntrar gestoptquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die elkaars foto's doorsturen.
Ik denk de hele tijd dat jij mozy bentquote:
Kan ik nie bijquote:
Ja, word ie mals vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Speciaal lekker als er een schaap tegen aan is gekwakt?
Heb die van jou als enige WEL doorgestuurd naar anderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die elkaars foto's doorsturen.
Ik zei net nee tegen jou. Goed jongen. Doe je ding. Ga ik mij voortaan ook zo vies gedragen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je hem door mag sturen.Maar dat zeg ik niet.
Die met die eenwieler en pilon op mn hoofd?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb die van jou in de volgende fokpuntrar gestopt
Och poppetje toch, ga op mijn voet staan.quote:
Maar dan gaat je gezicht wel naar schapenkeutels ruikenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, word ie mals van
[..]
Heb die van jou als enige WEL doorgestuurd naar anderen![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zei net nee tegen jou. Goed jongen. Doe je ding. Ga ik mij voortaan ook zo vies gedragen.
Heb ik voor je opgelost. jankerd.quote:
Indien verbrijzelde voet, okequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och poppetje toch, ga op mijn voet staan.
Bobby laatst ook al wtfquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat jij mozy bentivm je (bazen) UI
Die ook.. En die ene waarop je heel verleidelijk een slaatje bla (jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die met die eenwieler en pilon op mn hoofd?
Schapenkeutels...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dan gaat je gezicht wel naar schapenkeutels ruiken![]()
Ja als ik het niet dacht en iedereen maar zeggen dat ze geen foto's hebben gezien
Wel mijn snorharen weggesjopt toch? :#quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bobby laatst ook al wtf![]()
[..]
Die ook.. En die ene waarop je heel verleidelijk een slaatje bla (ja) zit te eten met je zwarte kraaloogjes
Valt wel mee, chilivlokje.quote:
Neequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel mijn snorharen weggesjopt toch? :#
hahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stfu. Ik heb je geen toestemming gegeven. Opdonderen.
Nou naar lamskoteletten in slechte restaurantsquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schapenkeutels...geen idee hoe die ruiken eigenlijk :s ben nu nieuwsgierig.
Mensen zijn loyaal en zeggen niet
Dude hap niet zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaokee.
Dan voortaan nee zeggen. ipv gebrabbel over bijzaken.
Maar goed, weet je wat? je mag mijn foto ook aan Gorzalka sturen.
Ineens zin in hete spareribsquote:
Heb nog niet gegeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil dat ze m naar mij stuurt :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaokee.
Dan voortaan nee zeggen. ipv gebrabbel over bijzaken.
Maar goed, weet je wat? je mag mijn foto ook aan Gorzalka sturen.
Lamskoteletten smaken sowieso naar katoenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou naar lamskoteletten in slechte restaurants![]()
Ik ga die loyale mensen slaan en hard![]()
Of waterboarden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |