Dat standje kan mij inderdaad wel bekorenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij komt me een week lang berijden terwijl ik mijn schoolboeken lees?
Ja precies, zoiets maar dan zonder bustehouder rond de tetten gedrapeerd. Ik krijg het maar niet gevonden met Google.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zoiets alleen dan naakt? [ afbeelding ]
Ik weet niet man, door al dat roken zal ze nauwelijks conditie hebben. En echt stevige heupen zal ze ook niet hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, volgens mij kan Ally wel kaolo ziek rijden, vooral wanneer ze tipsy is.
die oren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
vas heeft slechte invloed op murdera
Misschien moet je het even bingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja precies, zoiets maar dan zonder bustehouder rond de tetten gedrapeerd. Ik krijg het maar niet gevonden met Google.
White girl wasted komt sowieso meestal wel goed uiteindelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik weet niet man, door al dat roken zal ze nauwelijks conditie hebben. En echt stevige heupen zal ze ook niet hebben.
Tipsyheid zal zeker helpen.
I know daaromquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
die oren.![]()
Hij lijkt wel een beetje op me ook.qua ogen, wenkbrauwen.
Hollanders hebben geen heupen. Duh.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik weet niet man, door al dat roken zal ze nauwelijks conditie hebben. En echt stevige heupen zal ze ook niet hebben.
Aziaten zijn de meest nasty ass sletjes als ze dronken zijn, in mijn ervaringquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
White girl wasted komt sowieso meestal wel goed uiteindelijk.
Beter scheer je dat sikje wegquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
je weet hoe ik eruit zie?
Oja facebook
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Aziaten zijn de meest nasty ass sletjes als ze dronken zijn, in mijn ervaring!
Walgelijke insinuaties. Tevens pertinent onjuistquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sowieso dat jij altijd ongesteldheidsklachten etc. had met gym, kan me niet voorstellen dat jij sportief bent.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Walgelijke insinuaties. Tevens pertinent onjuist. gr gr
Van nature al onderdanig, wat door de verdovende middelen wordt versterktquote:
Zegt Mr. Couch Potato himself.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso dat jij altijd ongesteldheidsklachten etc. had met gym, kan me niet voorstellen dat jij sportief bent.
Goons verwittigd. CB krijgt cash van een A'veen osso.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Bezoekers van mn oss waren enthousiast. Flap flap nigguh wat bitch dan hooooooooooooo
Kkquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Van nature al onderdanig, wat door de verdovende middelen wordt versterkt.
Ik was altijd heel sportief totdat ik leukere bezigheden vond. Vanaf toen gewoon yoloquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso dat jij altijd ongesteldheidsklachten etc. had met gym, kan me niet voorstellen dat jij sportief bent.
Haha,quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was altijd heel sportief totdat ik leukere bezigheden vond. Vanaf toen gewoon yolo
Waren vooral enthousiast over de 30 plantjes in mn schuur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goons verwittigd. CB krijgt cash van een A'veen osso.
sowieso, maar ook te lazy om er wat aan te veranderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha,-PI. Oprecht teleurgesteld in jezelf.
Haha, zo herkenbaar. Nouja, ik ben wel altijd gewoon door blijven sporten, zij het op een lager pitje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was altijd heel sportief totdat ik leukere bezigheden vond. Vanaf toen gewoon yolo
Oké vreemd, ik vind je namelijk geen lelijke jongenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan niet, nu let iedereen op dat schaamhaarsikje, en valt mijn aarshoofd niet zo op.
Doe de groeten aan N.H.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan niet, nu let iedereen op dat schaamhaarsikje, en valt mijn aarshoofd niet zo op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |