Weet je wat ik (inmiddels ook alweer vroegerquote:
te weinig ruimtequote:
wd gespotquote:
Ja i knowquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet je wat ik (inmiddels ook alweer vroeger) echt een mooi liedje vond:
LEKKER LOSquote:
Die vond ik ook leuk! Gelijk weer aan het luisterenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet je wat ik (inmiddels ook alweer vroeger) echt een mooi liedje vond:
"But I've learned to get revenge, and I swear you'll experience that someday"quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
Even wat oldskool Skyradio lobi voor de Ambipur SC.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
Even wat oldskool Skyradio lobi voor de Ambipur SC.
Ga je weer aan de m?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
LEKKER LOS
volgende week zondag helemaal van de koek![]()
meteen mijn verjaardag vieren, wd komt ook
Ik schrik er nu ook van inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
"But I've learned to get revenge, and I swear you'll experience that someday"
Wat een boosaardig nummer is het eigenlijk
quote:Daddy works a long day
He be coming home late, yeah, he's coming home late
And he's bringing me a surprise
Because dinner's in the kitchen and it's packed in ice
I've waited for a long time
Yeah, the slight of my hand is now a quick pull trigger
I reason with my cigarette
And say your hair's on fire
You must have lost your wits, yeah
All the other kids with the pumped up kicks
You'd better run, better run, outrun my gun
You'd better run, better run, faster than my bullet
You'd better run, better run, outrun my gun
You'd better run, better run, faster than my bullet
quote:
Die bekers.quote:
Zo stiekem is het niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb een stiekem zwak voor die vent
Ja echt hequote:
quote:
Die wordt zo aanbeden door veel mensen maar hij heeft niet hele bijzondere muziek gemaakt, hij is niet cool, hij doet geen bijzondere dingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echt hehij flowt wel eens goed op een beat maar thats it.
Hahahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die wordt zo aanbeden door veel mensen maar hij heeft niet hele bijzondere muziek gemaakt, hij is niet cool, hij doet geen bijzondere dingen.
Enige wat hij de hele dag loopt te doen in syrup drinken
Als je zondag doet woensdag dip. En dat valt meestal best mee. En waarom wil je dinsdag geen dip?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik twijfel want is op zondag en ben bang dat ik dan dinsdag in een dip zit
quote:
In z'n begintijd was hij nog best dope, maar mensen die riepen dat hij de beste rapper ooit is/was heb ik nooit begrepen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
Die wordt zo aanbeden door veel mensen maar hij heeft niet hele bijzondere muziek gemaakt, hij is niet cool, hij doet geen bijzondere dingen.Enige wat hij de hele dag loopt te doen in syrup drinken
Plsquote:
Dit Turken noemen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
soft feelings
En speciaal voor Ambipur wat gekalmeerde Turken met een nummer 1 hit.
ALL YO RADIOS OUT THERE
YEAH
AISHA
NAA NAA NAA
Nee joh dip komt toch niet zo laat? op dinsdag ben ik jarig, dus kan moeilijk huile dan de hele dagquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als je zondag doet woensdag dip. En dat valt meestal best mee. En waarom wil je dinsdag geen dip?
Memories.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ALL YO RADIOS OUT THERE
YEAH
AISHA
NAA NAA NAA
Ik hoop 't niet voor jou.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Huis staat net te koop en nu al twee bezichtigingen deze week. Dis gon be gud
Ik las gister een comment ergens en die vond ik wel sense maken, hij rapt al bijna 15 jaar ofzo, veel albums en nog fucking veel meer mixtapes uitgebracht, op gegeven moment is z'n inspiratie misschien opgeraakt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echt hehij flowt wel eens goed op een beat maar thats it.
Nederland en hiphop, het gaat gewoon echt niet samen.quote:
Dit ook:quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaja man... de Elmer Fudd onder de negers
Stil eensquote:
eerder moeite met het vinden voor opbeurende opmerkingen jegens jou.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm. Heb je moeite met het vinden van vernieuwende opmerkingen?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Nederland en hiphop, het gaat gewoon echt niet samen.
sticks typhoon jawatquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
> so sweetquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit Turken noemen...Sws is Aisha niet Turks. Dan is het Ayse.
> she movesquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
nice wel, als je alles al hebt wat je wil, gewoon kijken hoe ver je kan gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik las gister een comment ergens en die vond ik wel sense maken, hij rapt al bijna 15 jaar ofzo, veel albums en nog fucking veel meer mixtapes uitgebracht, op gegeven moment is z'n inspiratie misschien opgeraakt.
Maar hij heeft alles al, geld, bekendheid, prijzen, en nu rapt hij dus de laatste jaren steeds meer onzin op de beat en mensen kopen nogsteeds z'n shit, shows zijn uitverkocht, wereldtournees enz.
in lil waynes geval hopelijk snel de doodquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice wel, als je alles al hebt wat je wil, gewoon kijken hoe ver je kan gaan.
Snap ik. Succes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef wise het volgende:
[..]
eerder moeite met het vinden voor opbeurende opmerkingen jegens jou.
Zaterdag nemen = dinsdagdip. Maar ik heb altijd de dag er na meer last.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee joh dip komt toch niet zo laat? op dinsdag ben ik jarig, dus kan moeilijk huile dan de hele dag
Je past prima tussen de cocksuckers.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Montelly het volgende:
Wat den cocksuckers hier ook, op paar users na![]()
Maak een lijstje met namen, is komischquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Montelly het volgende:
?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maak een lijstje met namen, is komisch
eat a bag of dicksquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Montelly het volgende:
Hm ja ik had vorige keer helemaal geen dip, dus vraag het me afquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zaterdag nemen = dinsdagdip. Maar ik heb altijd de dag er na meer last.
En sowieso is die dip overrated. Ik merk het meestal niet eens.
18 Mei op soenda ga ik me weer misdragen
heb je pindakaas in je ogen of zo? kkquote:
Ik vind sticks en typhoon ook kaologaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
sticks typhoon jawatging altijd best samen
Niet overtuigd nee, overigens vind ik dingen gedaan die je net postte wel echt een leuk nummer. Nega is ook de eerste Nederlandse rapper die ik luisterde.quote:
Typhoonquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
sticks typhoon jawatging altijd best samen
Dat zal wel... heb veel meer respect voor rappers als die in de groep Little Brother bijvoorbeeld ( http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Brother_(group) )quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik las gister een comment ergens en die vond ik wel sense maken, hij rapt al bijna 15 jaar ofzo, veel albums en nog fucking veel meer mixtapes uitgebracht, op gegeven moment is z'n inspiratie misschien opgeraakt.
Maar hij heeft alles al, geld, bekendheid, prijzen, en nu rapt hij dus de laatste jaren steeds meer onzin op de beat en mensen kopen nogsteeds z'n shit, shows zijn uitverkocht, wereldtournees enz.
kkr wat loop je nou gek te te doen gekquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb je pindakaas in je ogen of zo? kk
Mi kankiquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tja, sletten komen met geld..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dit ook:
" Zijn derde kind, Lennox Samuel Ari, werd op 9 september 2009 geboren, zijn vierde kind, Neal, werd geboren op 30 november 2009"
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
BEANTWOORD MIJN KK VRAAGquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
kkr wat loop je nou gek te te doen gek
NEE KK EZEL DAALIJK VUIST IN JOUW FIZZYquote:
Even wat nummers snel geluisterd, zit veel meer soul in de muziek ja. Maar kan dit niet de hele dag luisterenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zal wel... heb veel meer respect voor rappers als die in de groep Little Brother bijvoorbeeld ( http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Brother_(group) )
Die maken gewoon alleen muziek om het muziek... blijven bij hun style en niet wat de radio wil
Ja, je moet er wel van houden... idd beetje soul (mijn favoquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even wat nummers snel geluisterd, zit veel meer soul in de muziek ja. Maar kan dit niet de hele dag luisteren.
Gvdquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik bleef een paar seconden kijken om zeker te weten dat het Vas niet was.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
die mag zijn van mij wel voor de intercity gooienquote:
Kom je nou haten mijn ziel en passie zit in dit nummerquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef wise het volgende:
[..]
die mag zijn van mij wel voor de intercity gooien
5 kankersteentjesquote:
Haha zo gaat het ook echt he. Sommige vrienden hebben een hele slechte invloed op me. En ik op hunquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm ja ik had vorige keer helemaal geen dip, dus vraag het me af
wss doe ik het toch wel, ligt er aan wie ik tegenkom van mn drugs matties
Soenda? Wasdat?
Aan 1 kant wel jammer dat je niet echt hem bent manquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Kom je nou haten mijn ziel en passie zit in dit nummer
Dit soort gesamplede rap vind ik wel weer ziek gruwelijk, old school samples met 'moderne' rap erop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel van houden... idd beetje soul (mijn favo) en vaak ook van die samples enzo.
Wel heel wat anders als Rick Ross bijvoorbeeld idd
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
sorry, maar een blanke die "rapt"¿quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Dit is ook al wat meer mijn stijl dan van die alternatieve rappers. Sowieso papoose.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit soort gesamplede rap vind ik wel weer ziek gruwelijk, old school samples met 'moderne' rap erop.
Echt heerlijke beats dit imo.
Wil je paar kk klappen of zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
NEE KK EZEL DAALIJK VUIST IN JOUW FIZZY
TR gedaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
NEE KK EZEL DAALIJK VUIST IN JOUW FIZZY
Kut wisequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
sorry, maar een blanke die "rapt"¿
[ afbeelding ]
Zou wel ernstig zijn als ik hem was zou ik sowieso naar al die meets gaan beetje foto's gooienquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aan 1 kant wel jammer dat je niet echt hem bent manzou echt meesterlijk zijn.
Je komt niet overtuigend over. Meer als een ikjijallebei of jachtgeweer.
Ja, nouja YOLO tochquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha zo gaat het ook echt he. Sommige vrienden hebben een hele slechte invloed op me. En ik op hun.
Festivalletje. Heel leuk
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit soort gesamplede rap vind ik wel weer ziek gruwelijk, old school samples met 'moderne' rap erop.
Echt heerlijke beats dit imo.
Haha same herequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze manquote:
Gewoon met een pot pindakaas in de hand binnen lopenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Zou wel ernstig zijn als ik hem was zou ik sowieso naar al die meets gaan beetje foto's gooien
Had laatst m'n playlist ingedeeld voor m'n fotoboek, dit is zo'n 75% van al m'n muziek als het niet meer isquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is ook al wat meer mijn stijl dan van die alternatieve rappers. Sowieso papoose.
quote:
Zou dood ernstig zijn calve boys met een zak witte puntjes, puntjes smeren voor iedereenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon met een pot pindakaas in de hand binnen lopen
komt omdat je teveel lichaamshaar hebtquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef Gridlok het volgende:
Net uit de douche en ruik nog steeds naar een golden retriever die net is wezen zwemmen.
laat me je ruikequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef Gridlok het volgende:
Net uit de douche en ruik nog steeds naar een golden retriever die net is wezen zwemmen.
Zieke muziek smaakquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had laatst m'n playlist ingedeeld voor m'n fotoboek, dit is zo'n 75% van al m'n muziek als het niet meer is.
- G-Unit:
50 Cent, Lloyd Banks, Mobb Deep, M.O.P., Spider Loc, Tony Yayo & Young Buck.
- Aftermath:
Dr. Dre, Eminem, Obie Trice & Stat Quo.
- Dipset:
Cam'Ron, Freekey Zekey, Hell Rell, Jim Jones, JR Writer, Juelz Santana & Max B.
- D-Block:
Jadakiss, Sheek Louch & Styles P.
- YMCMB:
Birdman, Cory Gunz, Drake, Gudda Gudda, Lil Wayne, Mystikal, Nicki Minaj & Tyga.
- MMG:
Rick Ross, Meek Mill, Wale, Gunplay, Stalley & Triple C's.
- Maar ook:
2Chainz, A$AP Rocky, Ace Hood, Akon, B.G., Brisco, Bun B., Busta Rhymes, Cassidy, Chamillionaire, Chief Keef, Chingy, Chris Brown, Clipse, Damian Marley, DMX, Drag-On, Fabolous, Fat Joe, Flo-Rida, Freeway, French Montana, Future, Gucci Mane, Ja Rule, Jay-Z, Jin, J-Kwon, Jody Breeze, Juicy J., Juvenile, Kanye West, Kardinal Offishall, Kid Ink, Lil B, Lil Flip, Lil Jon, Lil Scrappy, Ludacris, Maino, Mase, Method Man, Mims, Nas, N.E.R.D., Nelly, Outkast, P. Diddy, Papoose, Plies, Red Cafe, Redman, Ron Browz, Roscoe Dash, Saigon, Shawty Lo, Shyne, Slim Thug, Snoop Dogg, Soulja Boy, Swizz Beatz, T.I., The Game, Three 6 Mafia, Timbaland, T-Pain, Trick Daddy, Twista, Usher, Waka Flocka Flame, Will Smith, Wiz Khalifa, Wycleff Jean, Xzibit, Ying Yang Twins, Yo Gotti, Young Jeezy, Yung Joc, Yung LA & veel meer!
- Nederlandse rap:
Duvel Duvel, Negativ, Opgezwolle, Typhoon, The Opposites, Raymzter & Zwart Licht.
- UK rap:
Dizzee Rascal, Kano, Lethal Bizzle & Wiley.
- Dancehall:
Beenie Man, Collie Buddz, Elephant Man, Junior Reid, Kalibwoy, Movado, Mr. Vegas, Sean Paul, Shaggy, Sizzla & Vybz Kartel.
- Winamp stats:
17876 tracks in playlist, estimated playlist length: 1018 hours 31 minutes 44 seconds.
YOLO! Ik ben wel aan het minderen, anders wordt die ene keer dat ik leef zo kortquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, nouja YOLO toch
Ik zie het. Nuno dos santos en bakermat fucking chill
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef Gridlok het volgende:
kan het zijn dat de meeste op dit lijstje een donkere huidskleur hebben¿quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had laatst m'n playlist ingedeeld voor m'n fotoboek, dit is zo'n 75% van al m'n muziek als het niet meer is.
- G-Unit:
- Aftermath:
- Dipset:
- D-Block:
- YMCMB:
Birdman, Cory Gunz, Drake, Gudda Gudda, Lil Wayne, Mystikal, Nicki Minaj & Tyga.
- MMG:
- Maar ook:
2Chainz, A$AP Rocky, Ace Hood, Akon, B.G., Brisco, Bun B., Busta Rhymes, Cassidy, Chamillionaire, Chief Keef, Chingy, Chris Brown, Clipse, Damian Marley, DMX, Drag-On, Fabolous, Fat Joe, Flo-Rida, Freeway, French Montana, Future, Gucci Mane, Ja Rule, Jay-Z, Jin, J-Kwon, Jody Breeze, Juicy J., Juvenile, Kanye West, Kardinal Offishall, Kid Ink, Lil B, Lil Flip, Lil Jon, Lil Scrappy, Ludacris, Maino, Mase, Method Man, Mims, Nas, N.E.R.D., Nelly, Outkast, P. Diddy, Papoose, Plies, Red Cafe, Redman, Ron Browz, Roscoe Dash, Saigon, Shawty Lo, Shyne, Slim Thug, Snoop Dogg, Soulja Boy, Swizz Beatz, T.I., The Game, Three 6 Mafia, Timbaland, T-Pain, Trick Daddy, Twista, Usher, Waka Flocka Flame, Will Smith, Wiz Khalifa, Wycleff Jean, Xzibit, Ying Yang Twins, Yo Gotti, Young Jeezy, Yung Joc, Yung LA & veel meer!
- Nederlandse rap:
Duvel Duvel, Negativ, Opgezwolle, Typhoon, The Opposites, Raymzter & Zwart Licht.
- UK rap:
- Dancehall:
Beenie Man, Collie Buddz, Elephant Man, Junior Reid, Kalibwoy, Movado, Mr. Vegas, Sean Paul, Shaggy, Sizzla & Vybz Kartel.
- Winamp stats:
17876 tracks in playlist, estimated playlist length: 1018 hours 31 minutes 44 seconds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn droomman voor de vragers.
Vond ik ook wel lekker ja, beetje zo'n zomerse BBQ in het park met goede speakertjes-muziekquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja
Vind je van dit soort dan?
Vind juist die nummers van RR ook super vet... op Deeper Than Rap staan veel van dat soort nummers.
ja, en dan een jaloerse zosk achter mij aan krijgen zker¿ dacht ut niet.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef Ambipur het volgende:
Niemand vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn droomman voor de vragers.
Op donderdag 25 april 2013 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TS _O_
Op 03-05-2013 13:30 schreef 2NutZ
Ik keek al tegen je op maar je bent nu zo goed als mijn god :)
ja, doet mij ook gelijk denken aan voetbal op straat met een biertjequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond ik ook wel lekker ja, beetje zo'n zomerse BBQ in het park met goede speakertjes-muziek.
EgyptenaerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn droomman voor de vragers.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Sjors Peter niet kennen wie ben jij trouwens?quote:
Jij ook toch? toevalligquote:
Zondag Sticks nog live gezien op bevrijdingsfestivalquote:
Is nu ook duidelijk dat ze mij enkel te skinny noemt omdat ze bitchmodus is.quote:
wat een ingedukt gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn droomman voor de vragers.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ben je daar nog? Stuur anders goede foto per DM. Ik zal eerlijk zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is nu ook duidelijk dat ze mij enkel te skinny noemt omdat ze bitchmodus is.
Als of dat niet duidelijk wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is nu ook duidelijk dat ze mij enkel te skinny noemt omdat ze bitchmodus is.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, doet mij ook gelijk denken aan voetbal op straat met een biertje
Te laat nu. Het is uit tussen ons.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je daar nog? Stuur anders goede foto per DM. Ik zal eerlijk zijn.
Ben de tuigneger die de record straight zet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of dat niet duidelijk wasdat je nog hapt zeg... ze kan er gewoon niet tegen dat ze je moet delen.
Gisteren zei je nog dat je hem sneu vond omdat hij zich moest bewijzen met foto's.. en nu vraag je om een foto...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je daar nog? Stuur anders goede foto per DM. Ik zal eerlijk zijn.
OOOOOOWHquote:
Nu vraag ik er om ja. Gisteren niet. But out. CB heeft een grote bek en kan dit zelf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog dat je hem sneu vond omdat hij zich moest bewijzen met foto's.. en nu vraag je om een foto...
Ja, maar jij hebt wel echt een wanstaltige smaak.quote:
Vetquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze op 720p op precies 1:00 wanneer het refrein inzet.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zondag Sticks nog live gezien op bevrijdingsfestival
Chocolatebear ziet eruit als een Nubische halfgod.quote:
Is dit nou een pro-CB of een anti-Ambipur comment?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt wel echt een wanstaltige smaak.
Waarom denk je dat ik wegren?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt wel echt een wanstaltige smaak.
Allebei.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dit nou een pro-CB of een anti-Ambipur comment?
van alles. Als het maar goed in mn oren klinkt.quote:
Samen manquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
van alles. Als het maar goed in mn oren klinkt.
ben niet zo van; "ik hou maar van 1 soort muziek".
daar is het musicspectrum veelste breed voor
Je hebt vast wel voorkeuren. Ik kan ook erg veel waarderen, maar kan wel zeggen dat ik minder van rap hou en meer naar de alternatieve kant trek zoals psych, rock, lo-fi/ambient. Zulks.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
van alles. Als het maar goed in mn oren klinkt.
ben niet zo van; "ik hou maar van 1 soort muziek".
daar is het musicspectrum veelste breed voor
Zitten veel goede rappers tussen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
- G-Unit:
- Aftermath:
- Dipset:
- D-Block:
- YMCMB:
- MMG:
- Maar ook:
- Nederlandse rap:
- UK rap:
- Dancehall:
- Winamp stats:
Sowieso puberstress weggeluisterd met Opgezwolle.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
fuck wat was deze shit hardluisteren op je goedkope monochrome-backlit 256 MB spelertje van de Blokker met oordopjes met een touw erin ofzo.
ik zie leipe gezichten, doe daar niet aan mee
mijn gewrichten zijn me dierbaar,
ik blijf me op rijmen richten.
denk terug aan tijden dat we smookten op de zolder,
grepen naar die folder van new york pizza bezorgers,
playstation in effect, Tekken tot de dood,
nu gaan peoples voor de doekoes maar ik sta nog rood.
tegenslagen, plus teleurstellingen, kwellingen,
fake peeps bellen me, wat wil je beef Wellington?
stoere homies, stoere tronies, niet ouwehoeren fonies
het komt niet over zo tis hoogstens komisch.
YMCMB is bestequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Zitten veel goede rappers tussen.
Maar ik zal nooit snappen waarom zoveel mensen Opgezwolle dope vinden, net als die gasten van YMCMB.
Ieder zijn ding... vind het raar dat lui die hiphop/rap/nederhop wel diggen maar Opgezwolle niet, wel gekker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Zitten veel goede rappers tussen.
Maar ik zal nooit snappen waarom zoveel mensen Opgezwolle dope vinden, net als die gasten van YMCMB.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso puberstress weggeluisterd met Opgezwolle.
Had op een gegeven moment deze.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso puberstress weggeluisterd met Opgezwolle.
Ik dezequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had op een gegeven moment deze.
[ afbeelding ]
Prachtig apparaatje.
Oooooh.... Ikke ook...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had op een gegeven moment deze.
[ afbeelding ]
Prachtig apparaatje.
Ja als het op muzieksmaak aankomt zal je je bij sommige artiesten altijd afvragen, waarom in hemelsnaam mensen het met je oneens kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ieder zijn ding... vind het raar dat lui die hiphop/rap/nederhop wel diggen maar Opgezwolle niet, wel gekker.
quote:
quote:
KLB / [KLB SC #3194] En die fles Whiskey malt bepaalt hier de...quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC #3194] En die fles Whiskey malt bepaalt hier de....
Ja manquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]die had een harddisk toch?
Maar man, die stories, je had ook meteen een echte USB stick.
Thuis geen ADSL-verbinding dus in de mediatheek op school allemaal mods voor GTA downloaden en op je stickie schuiven, en dan thuis hard GTA spelen met mods.
[..], zo'n fijn ding. Zat ook een FM radio in. En toen het klepje was afgebroken en ik hem had opgestuurd kreeg ik deze rode cover in de plaats.
[ afbeelding ]
Was echt een baas toen, niemand had hem in het rood.
Dat klopt, dan ben je het toch nooit met elkaar eens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja als het op muzieksmaak aankomt zal je je bij sommige artiesten altijd afvragen, waarom in hemelsnaam mensen het met je oneens kunnen zijn.
Memoires.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja manspaargeld uitgegeven daaraan. Dacht 80gb hdd. Die hoorde je ook echt draaien enzo
Heb hem nog steeds
Nee. Losers hadden deze.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Memoires.Hier ook spaargeld aan uitgegeven, zo'n ding.
[ afbeelding ]
Iedereen had zo'n opvouwbaar stepje op een gegeven moment.Beetje naar school cruisen op dat ding over het
asfalt
, en mensen die hun tanden eruit hadden liggen omdat ze over de stoep reden.
![]()
Maar had je toen al swag?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen had zo'n opvouwbaar stepje op een gegeven moment.Beetje naar school cruisen op dat ding over het
asfalt
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
asfalt
![]()
Tuurlijk schatje. Je weet dat die labielen best zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:00 schreef Gorzalka het volgende:
Dat nummer gaat over Ambi en mij.
''Ze heeft een biggie ass en dikke tieten, ze zegt ze wil met mij naar bed''
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
asfalt
![]()
Losers? En bedankt, wij konden er prima op rijden. Was je toen al obees? Bah, zure.quote:
Ik had shredded kuiten door dat ding.quote:
quote:
wowquote:
Damn. Lelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gamergun.com/uploader/files/1/noordafrikanen.avi
![]()
![]()
wie kent.
Naar shoppa in deze ja tog, vragen ze never om idquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Hele middelbare schooltijd in gereden.
heb alleen foto's van mijn dollo sorryquote:
Ook goed. Verveel me.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb alleen foto's van mijn dollo sorry
Wat seg jij..quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef Panzermaus het volgende:
Ambipur bij deze ben je SC-lid af. Dit gaat echt veel te ver met jou en je doldwaze Turkse temperament.
joh labiele wijvenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:07 schreef 2NutZ het volgende:
Eerst zwaar proberen te neggen... ook compleet onterecht en nu geobsedeerd en smeken om pics
Classic.
Zou de ontvanger wel doenquote:
ok check je dmquote:
zou mn vuist dan alleen ergens anders in planten.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:09 schreef wise het volgende:
[..]
zou mn vuist dan alleen ergens anders in planten.
is al gauw als deze 3x in je pastquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:09 schreef Ambipur het volgende:
HEb trouwens CBs foto's al gezien. Ik probeerde gewoon aardig te doen
Vind hem gewoon dun op die pics.
Story of your life.quote:
Waarom wil je aardig doen dan? je haat hem toch? vind hem dun? een sukkel? of was dat toch niet zo serieus allemaalquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:09 schreef Ambipur het volgende:
DM eens een picca, ik beloof je dat ik me er op aftrek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb gisteren geen avondeten gehad! Ben vandaag dunner! en labieler.
Why the fuck zou ik hem haten? Tis fok maar. Ik vind hem dun. Vind hem raar, maar geen sukkel. Neem ajb de helft van wat ik zeg met een dikke korrel zout. Net zo dik als mijn hamburgers svp.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom wil je aardig doen dan? je haat hem toch? vind hem dun? een sukkel? of was dat toch niet zo serieus allemaal?
Why? je ziet niet hoe ze eruit ziet.quote:
jawel. ze proberen elkaar een blauw oog te slaan, allebei 2 pogingen. hele filmpje is wel leuk.quote:
Oh hell no. Jullie zijn onaardig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
DM eens een picca, ik beloof je dat ik me er op aftrek.
Klopt, het is fok maar...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Why the fuck zou ik hem haten? Tis fok maar. Ik vind hem dun. Vind hem raar, maar geen sukkel. Neem ajb de helft van wat ik zeg met een dikke korrel zout. Net zo dik als mijn hamburgers svp.
Oh, zal die eens zoeken binnenkortquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
jawel. ze proberen elkaar een blauw oog te slaan, allebei 2 pogingen. hele filmpje is wel leuk.
JULLIE? JULLIE?quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:09 schreef Ambipur het volgende:
Ja zou hem nu kijken als ik niet weg moest.. tattaaa.quote:
Zo noemen ze mij idd wel.quote:
Heerlijk..............quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
JULLIE? JULLIE?
ALS JE NU GAAT GENERALISEREN WORD IK ECHT PARA
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:15 schreef Gorzalka het volgende:
Volledige Farrahtape staat online zie ik, tot ziens.
Ik zal aan jou denken bij het climaxeren.quote:
Damn. nat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal aan jou denken bij het climaxeren.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal aan jou denken bij het climaxeren.
Gisteren nog op afgetrokkken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:15 schreef Gorzalka het volgende:
Volledige Farrahtape staat online zie ik, tot ziens.
gvdquote:
stilquote:
Heb mijne zelfs nu nog op m'n kamer staanquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
asfalt
![]()
Deze had ik toevallig 2 weken terug ofzo nog specifiek opgezochtquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gamergun.com/uploader/files/1/noordafrikanen.avi
![]()
![]()
wie kent.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb mijne zelfs nu nog op m'n kamer staan.
[..]
Deze had ik toevallig 2 weken terug ofzo nog specifiek opgezocht! Klik klik boem boem in je kk oren.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
JULLIE? JULLIE?
ALS JE NU GAAT GENERALISEREN WORD IK ECHT PARA
Gelijk een Kalasjnikov op die groep zettenquote:
voor onze blanke rappersquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:37 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Gelijk een Kalasjnikov op die groep zetten
Blanke rappersquote:
precies, het klinkt al domquote:
Ook echt dezelfde pilaarquote:
Ik had was de uploader van die originele versie op Youtube, maar hij werd verwijderd omdat het haatzaaiend wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook echt dezelfde pilaar. Doe mij maar een Big Mac
.
Oh mijn God machtig boze boefjes_!
staat nergens meer als stream, alleen te vinden op noord-afrikanen.avi (welk ik op mn computer ergens heb staanquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik had was de uploader van die originele versie op Youtube, maar hij werd verwijderd omdat het haatzaaiend was.
1 Van de weinige Marokkanen die best kan rappen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:42 schreef wise het volgende:
[..]
staat nergens meer als stream, alleen te vinden op noord-afrikanen.avi (welk ik op mn computer ergens heb staan)
En die een interview weet te geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:43 schreef Piye het volgende:
[..]
1 Van de weinige Marokkanen die best kan rappen.
Ik wil jou wel eens een diepte-interview geven.quote:
Je bent een man van praatjes, niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens een diepte-interview geven.
En jij een vrouw van gaatjes.quote:
Misschien kan jij me hiermee helpen! Hij heeft ooit, echt al 6 jaar geleden ofzo, een optreden gedaan bij een of ander feest omdat Nederlandse Hiphop toen zo veel jaar bestond. Was ook op tv toen. En ik vond dat zo'n ontzettend goed stuk, maar ik kan het nergens meer terug vinden. Enig idee waar ik het over heb?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:43 schreef Piye het volgende:
[..]
1 Van de weinige Marokkanen die best kan rappen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die weet: praatjes vullen geen gaatjes.
Wij keken die shit toen 'ie vers was geüpload. Die gasten hebben inmiddels een dikke Mercedes/BMW en zijn getrouwd met een zieke zina, en wij, wij zitten nog evengoed op FOK!quote:
Noorderslag?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Misschien kan jij me hiermee helpen! Hij heeft ooit, echt al 6 jaar geleden ofzo, een optreden gedaan bij een of ander feest omdat Nederlandse Hiphop toen zo veel jaar bestond. Was ook op tv toen. En ik vond dat zo'n ontzettend goed stuk, maar ik kan het nergens meer terug vinden. Enig idee waar ik het over heb?
Nee sorry heb geen idee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Misschien kan jij me hiermee helpen! Hij heeft ooit, echt al 6 jaar geleden ofzo, een optreden gedaan bij een of ander feest omdat Nederlandse Hiphop toen zo veel jaar bestond. Was ook op tv toen. En ik vond dat zo'n ontzettend goed stuk, maar ik kan het nergens meer terug vinden. Enig idee waar ik het over heb?
quote:
Gevondenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee sorry heb geen idee.
Leuke nieuwe ondertitel trouwens.
Wel een unlimited supply aan FOK!pussy.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij keken die shit toen 'ie vers was geüpload. Die gasten hebben inmiddels een dikke Mercedes/BMW en zijn getrouwd met een zieke zina, en wij, wij zitten nog evengoed op FOK!.
lolquote:
Die wil gewoon een autochtoon denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel een unlimited supply aan FOK!pussy.
Fotoboek van User
Ik ga haar maar eens te grazen nemen.
Ik ben de verpersoonlijking van autochtoon. (qua uiterlijk, red.)quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die wil gewoon een autochtoon denk ik.
oh.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben de verpersoonlijking van autochtoon. (qua uiterlijk, red.)
Ik kan dit bevestiging. Als die foto daadwerkelijk van jou is, trouwens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben de verpersoonlijking van autochtoon. (qua uiterlijk, red.)
Vind je dat niet opwindend?quote:
Dqod kan dat bevestigend in je oor fluisteren op de meetquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestiging. Als die foto daadwerkelijk van jou is, trouwens.
Neen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb je mn post niet gezien, wat ik opwindend vind?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn droomman voor de vragers.
Stuur!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestiging. Als die foto daadwerkelijk van jou is, trouwens.
quote:
Oh ok.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kijk toevallig net naar een wedstrijd van zijn lookalike, wat betekent dat wij zijn voortbestemd.
Speel nou maar niet zo hard to getquote:
Hoezo 'maar' FOK!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude. Wederom. Dit is maar Fok en praatjes betekenen niets.
Ik ben eigenlijks een neger.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude. Wederom. Dit is maar Fok en praatjes betekenen niets.
Cool. Lets meet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoezo 'maar' FOK!? Dit is mijn leven, hoor.
Ik zou hier niet intrappen.quote:
Pas wanneer ik je bestaan kan verifiëren, wat nu nog niet het geval isquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Pas wanneer ik je bestaan kan verifiëren, wat nu nog niet het geval is.
Stuur je zusje naar die meet dan.quote:
Je doet er luchtig over, maar het verleden heeft uitgewezen dat dit een zeer realistische mogelijkheid isquote:
Vraag 't zondag aan Hugh.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je doet er luchtig over, maar het verleden heeft uitgewezen dat dit een zeer realistische mogelijkheid is.
Die bestaat al helemaal niet, ik geloof er niet in dat zo'n stoere jongen als hij het nodig heeft een chickie van FOK! te plukkenquote:
Ik besta ook niet. Ben een dikke, bleke wow nerdje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die bestaat al helemaal niet, ik geloof er niet in dat zo'n stoere jongen als hij het nodig heeft een chickie van FOK! te plukken.
Helft van Fok is fake, ik ben eigenlijks een vrouw.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die bestaat al helemaal niet, ik geloof er niet in dat zo'n stoere jongen als hij het nodig heeft een chickie van FOK! te plukken.
lol nerdddddddquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik besta ook niet. Ben een dikke, bleke wow nerdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |