quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal aan jou denken bij het climaxeren.
Gisteren nog op afgetrokkken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:15 schreef Gorzalka het volgende:
Volledige Farrahtape staat online zie ik, tot ziens.
gvdquote:
stilquote:
Heb mijne zelfs nu nog op m'n kamer staanquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Memoires.Hier ook spaargeld aan uitgegeven, zo'n ding.
[ afbeelding ]
Iedereen had zo'n opvouwbaar stepje op een gegeven moment.Beetje naar school cruisen op dat ding over het
asfalt
, en mensen die hun tanden eruit hadden liggen omdat ze over de stoep reden.
![]()
Deze had ik toevallig 2 weken terug ofzo nog specifiek opgezochtquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gamergun.com/uploader/files/1/noordafrikanen.avi
![]()
![]()
wie kent.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb mijne zelfs nu nog op m'n kamer staan.
[..]
Deze had ik toevallig 2 weken terug ofzo nog specifiek opgezocht! Klik klik boem boem in je kk oren.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
JULLIE? JULLIE?
ALS JE NU GAAT GENERALISEREN WORD IK ECHT PARA
Gelijk een Kalasjnikov op die groep zettenquote:
voor onze blanke rappersquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:37 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Gelijk een Kalasjnikov op die groep zetten
Blanke rappersquote:
precies, het klinkt al domquote:
Ook echt dezelfde pilaarquote:
Ik had was de uploader van die originele versie op Youtube, maar hij werd verwijderd omdat het haatzaaiend wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook echt dezelfde pilaar. Doe mij maar een Big Mac
.
Oh mijn God machtig boze boefjes_!
staat nergens meer als stream, alleen te vinden op noord-afrikanen.avi (welk ik op mn computer ergens heb staanquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik had was de uploader van die originele versie op Youtube, maar hij werd verwijderd omdat het haatzaaiend was.
1 Van de weinige Marokkanen die best kan rappen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:42 schreef wise het volgende:
[..]
staat nergens meer als stream, alleen te vinden op noord-afrikanen.avi (welk ik op mn computer ergens heb staan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |