van alles. Als het maar goed in mn oren klinkt.quote:
Samen manquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
van alles. Als het maar goed in mn oren klinkt.
ben niet zo van; "ik hou maar van 1 soort muziek".
daar is het musicspectrum veelste breed voor
Je hebt vast wel voorkeuren. Ik kan ook erg veel waarderen, maar kan wel zeggen dat ik minder van rap hou en meer naar de alternatieve kant trek zoals psych, rock, lo-fi/ambient. Zulks.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
van alles. Als het maar goed in mn oren klinkt.
ben niet zo van; "ik hou maar van 1 soort muziek".
daar is het musicspectrum veelste breed voor
Zitten veel goede rappers tussen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had laatst m'n playlist ingedeeld voor m'n fotoboek, dit is zo'n 75% van al m'n muziek als het niet meer is.
- G-Unit:
50 Cent, Lloyd Banks, Mobb Deep, M.O.P., Spider Loc, Tony Yayo & Young Buck.
- Aftermath:
Dr. Dre, Eminem, Obie Trice & Stat Quo.
- Dipset:
Cam'Ron, Freekey Zekey, Hell Rell, Jim Jones, JR Writer, Juelz Santana & Max B.
- D-Block:
Jadakiss, Sheek Louch & Styles P.
- YMCMB:
Birdman, Cory Gunz, Drake, Gudda Gudda, Lil Wayne, Mystikal, Nicki Minaj & Tyga.
- MMG:
Rick Ross, Meek Mill, Wale, Gunplay, Stalley & Triple C's.
- Maar ook:
2Chainz, A$AP Rocky, Ace Hood, Akon, B.G., Brisco, Bun B., Busta Rhymes, Cassidy, Chamillionaire, Chief Keef, Chingy, Chris Brown, Clipse, Damian Marley, DMX, Drag-On, Fabolous, Fat Joe, Flo-Rida, Freeway, French Montana, Future, Gucci Mane, Ja Rule, Jay-Z, Jin, J-Kwon, Jody Breeze, Juicy J., Juvenile, Kanye West, Kardinal Offishall, Kid Ink, Lil B, Lil Flip, Lil Jon, Lil Scrappy, Ludacris, Maino, Mase, Method Man, Mims, Nas, N.E.R.D., Nelly, Outkast, P. Diddy, Papoose, Plies, Red Cafe, Redman, Ron Browz, Roscoe Dash, Saigon, Shawty Lo, Shyne, Slim Thug, Snoop Dogg, Soulja Boy, Swizz Beatz, T.I., The Game, Three 6 Mafia, Timbaland, T-Pain, Trick Daddy, Twista, Usher, Waka Flocka Flame, Will Smith, Wiz Khalifa, Wycleff Jean, Xzibit, Ying Yang Twins, Yo Gotti, Young Jeezy, Yung Joc, Yung LA & veel meer!
- Nederlandse rap:
Duvel Duvel, Negativ, Opgezwolle, Typhoon, The Opposites, Raymzter & Zwart Licht.
- UK rap:
Dizzee Rascal, Kano, Lethal Bizzle & Wiley.
- Dancehall:
Beenie Man, Collie Buddz, Elephant Man, Junior Reid, Kalibwoy, Movado, Mr. Vegas, Sean Paul, Shaggy, Sizzla & Vybz Kartel.
- Winamp stats:
17876 tracks in playlist, estimated playlist length: 1018 hours 31 minutes 44 seconds.
Sowieso puberstress weggeluisterd met Opgezwolle.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
fuck wat was deze shit hardluisteren op je goedkope monochrome-backlit 256 MB spelertje van de Blokker met oordopjes met een touw erin ofzo.
ik zie leipe gezichten, doe daar niet aan mee
mijn gewrichten zijn me dierbaar,
ik blijf me op rijmen richten.
denk terug aan tijden dat we smookten op de zolder,
grepen naar die folder van new york pizza bezorgers,
playstation in effect, Tekken tot de dood,
nu gaan peoples voor de doekoes maar ik sta nog rood.
tegenslagen, plus teleurstellingen, kwellingen,
fake peeps bellen me, wat wil je beef Wellington?
stoere homies, stoere tronies, niet ouwehoeren fonies
het komt niet over zo tis hoogstens komisch.
YMCMB is bestequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Zitten veel goede rappers tussen.
Maar ik zal nooit snappen waarom zoveel mensen Opgezwolle dope vinden, net als die gasten van YMCMB.
Ieder zijn ding... vind het raar dat lui die hiphop/rap/nederhop wel diggen maar Opgezwolle niet, wel gekker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Zitten veel goede rappers tussen.
Maar ik zal nooit snappen waarom zoveel mensen Opgezwolle dope vinden, net als die gasten van YMCMB.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso puberstress weggeluisterd met Opgezwolle.
Had op een gegeven moment deze.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso puberstress weggeluisterd met Opgezwolle.
Ik dezequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had op een gegeven moment deze.
[ afbeelding ]
Prachtig apparaatje.
Oooooh.... Ikke ook...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had op een gegeven moment deze.
[ afbeelding ]
Prachtig apparaatje.
Ja als het op muzieksmaak aankomt zal je je bij sommige artiesten altijd afvragen, waarom in hemelsnaam mensen het met je oneens kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ieder zijn ding... vind het raar dat lui die hiphop/rap/nederhop wel diggen maar Opgezwolle niet, wel gekker.
quote:
quote:
KLB / [KLB SC #3194] En die fles Whiskey malt bepaalt hier de...quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC #3194] En die fles Whiskey malt bepaalt hier de....
Ja manquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]die had een harddisk toch?
Maar man, die stories, je had ook meteen een echte USB stick.
Thuis geen ADSL-verbinding dus in de mediatheek op school allemaal mods voor GTA downloaden en op je stickie schuiven, en dan thuis hard GTA spelen met mods.
[..], zo'n fijn ding. Zat ook een FM radio in. En toen het klepje was afgebroken en ik hem had opgestuurd kreeg ik deze rode cover in de plaats.
[ afbeelding ]
Was echt een baas toen, niemand had hem in het rood.
Dat klopt, dan ben je het toch nooit met elkaar eens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja als het op muzieksmaak aankomt zal je je bij sommige artiesten altijd afvragen, waarom in hemelsnaam mensen het met je oneens kunnen zijn.
Memoires.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja manspaargeld uitgegeven daaraan. Dacht 80gb hdd. Die hoorde je ook echt draaien enzo
Heb hem nog steeds
Nee. Losers hadden deze.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Memoires.Hier ook spaargeld aan uitgegeven, zo'n ding.
[ afbeelding ]
Iedereen had zo'n opvouwbaar stepje op een gegeven moment.Beetje naar school cruisen op dat ding over het
asfalt
, en mensen die hun tanden eruit hadden liggen omdat ze over de stoep reden.
![]()
Maar had je toen al swag?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Memoires.Hier ook spaargeld aan uitgegeven, zo'n ding.
[ afbeelding ]
Iedereen had zo'n opvouwbaar stepje op een gegeven moment.Beetje naar school cruisen op dat ding over het
asfalt
, en mensen die hun tanden eruit hadden liggen omdat ze over de stoep reden.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |