Even wat nummers snel geluisterd, zit veel meer soul in de muziek ja. Maar kan dit niet de hele dag luisterenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zal wel... heb veel meer respect voor rappers als die in de groep Little Brother bijvoorbeeld ( http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Brother_(group) )
Die maken gewoon alleen muziek om het muziek... blijven bij hun style en niet wat de radio wil
Ja, je moet er wel van houden... idd beetje soul (mijn favoquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even wat nummers snel geluisterd, zit veel meer soul in de muziek ja. Maar kan dit niet de hele dag luisteren.
Gvdquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik bleef een paar seconden kijken om zeker te weten dat het Vas niet was.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
die mag zijn van mij wel voor de intercity gooienquote:
Kom je nou haten mijn ziel en passie zit in dit nummerquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef wise het volgende:
[..]
die mag zijn van mij wel voor de intercity gooien
5 kankersteentjesquote:
Haha zo gaat het ook echt he. Sommige vrienden hebben een hele slechte invloed op me. En ik op hunquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm ja ik had vorige keer helemaal geen dip, dus vraag het me af
wss doe ik het toch wel, ligt er aan wie ik tegenkom van mn drugs matties
Soenda? Wasdat?
Aan 1 kant wel jammer dat je niet echt hem bent manquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Kom je nou haten mijn ziel en passie zit in dit nummer
Dit soort gesamplede rap vind ik wel weer ziek gruwelijk, old school samples met 'moderne' rap erop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel van houden... idd beetje soul (mijn favo) en vaak ook van die samples enzo.
Wel heel wat anders als Rick Ross bijvoorbeeld idd
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
sorry, maar een blanke die "rapt"¿quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Dit is ook al wat meer mijn stijl dan van die alternatieve rappers. Sowieso papoose.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit soort gesamplede rap vind ik wel weer ziek gruwelijk, old school samples met 'moderne' rap erop.
Echt heerlijke beats dit imo.
Wil je paar kk klappen of zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
NEE KK EZEL DAALIJK VUIST IN JOUW FIZZY
TR gedaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
NEE KK EZEL DAALIJK VUIST IN JOUW FIZZY
Kut wisequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
sorry, maar een blanke die "rapt"¿
[ afbeelding ]
Zou wel ernstig zijn als ik hem was zou ik sowieso naar al die meets gaan beetje foto's gooienquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aan 1 kant wel jammer dat je niet echt hem bent manzou echt meesterlijk zijn.
Je komt niet overtuigend over. Meer als een ikjijallebei of jachtgeweer.
Ja, nouja YOLO tochquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha zo gaat het ook echt he. Sommige vrienden hebben een hele slechte invloed op me. En ik op hun.
Festivalletje. Heel leuk
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit soort gesamplede rap vind ik wel weer ziek gruwelijk, old school samples met 'moderne' rap erop.
Echt heerlijke beats dit imo.
Haha same herequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |