> so sweetquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit Turken noemen...Sws is Aisha niet Turks. Dan is het Ayse.
> she movesquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Nederland en hiphop, het gaat gewoon echt niet samen.
nice wel, als je alles al hebt wat je wil, gewoon kijken hoe ver je kan gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik las gister een comment ergens en die vond ik wel sense maken, hij rapt al bijna 15 jaar ofzo, veel albums en nog fucking veel meer mixtapes uitgebracht, op gegeven moment is z'n inspiratie misschien opgeraakt.
Maar hij heeft alles al, geld, bekendheid, prijzen, en nu rapt hij dus de laatste jaren steeds meer onzin op de beat en mensen kopen nogsteeds z'n shit, shows zijn uitverkocht, wereldtournees enz.
in lil waynes geval hopelijk snel de doodquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice wel, als je alles al hebt wat je wil, gewoon kijken hoe ver je kan gaan.
Snap ik. Succes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef wise het volgende:
[..]
eerder moeite met het vinden voor opbeurende opmerkingen jegens jou.
Zaterdag nemen = dinsdagdip. Maar ik heb altijd de dag er na meer last.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee joh dip komt toch niet zo laat? op dinsdag ben ik jarig, dus kan moeilijk huile dan de hele dag
Je past prima tussen de cocksuckers.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Montelly het volgende:
Wat den cocksuckers hier ook, op paar users na![]()
Maak een lijstje met namen, is komischquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Montelly het volgende:
?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maak een lijstje met namen, is komisch
eat a bag of dicksquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Montelly het volgende:
Hm ja ik had vorige keer helemaal geen dip, dus vraag het me afquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zaterdag nemen = dinsdagdip. Maar ik heb altijd de dag er na meer last.
En sowieso is die dip overrated. Ik merk het meestal niet eens.
18 Mei op soenda ga ik me weer misdragen
heb je pindakaas in je ogen of zo? kkquote:
Ik vind sticks en typhoon ook kaologaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
sticks typhoon jawatging altijd best samen
Niet overtuigd nee, overigens vind ik dingen gedaan die je net postte wel echt een leuk nummer. Nega is ook de eerste Nederlandse rapper die ik luisterde.quote:
Typhoonquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
sticks typhoon jawatging altijd best samen
Dat zal wel... heb veel meer respect voor rappers als die in de groep Little Brother bijvoorbeeld ( http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Brother_(group) )quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik las gister een comment ergens en die vond ik wel sense maken, hij rapt al bijna 15 jaar ofzo, veel albums en nog fucking veel meer mixtapes uitgebracht, op gegeven moment is z'n inspiratie misschien opgeraakt.
Maar hij heeft alles al, geld, bekendheid, prijzen, en nu rapt hij dus de laatste jaren steeds meer onzin op de beat en mensen kopen nogsteeds z'n shit, shows zijn uitverkocht, wereldtournees enz.
kkr wat loop je nou gek te te doen gekquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb je pindakaas in je ogen of zo? kk
Mi kankiquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tja, sletten komen met geld..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dit ook:
" Zijn derde kind, Lennox Samuel Ari, werd op 9 september 2009 geboren, zijn vierde kind, Neal, werd geboren op 30 november 2009"
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
BEANTWOORD MIJN KK VRAAGquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
kkr wat loop je nou gek te te doen gek
NEE KK EZEL DAALIJK VUIST IN JOUW FIZZYquote:
Even wat nummers snel geluisterd, zit veel meer soul in de muziek ja. Maar kan dit niet de hele dag luisterenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zal wel... heb veel meer respect voor rappers als die in de groep Little Brother bijvoorbeeld ( http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Brother_(group) )
Die maken gewoon alleen muziek om het muziek... blijven bij hun style en niet wat de radio wil
Ja, je moet er wel van houden... idd beetje soul (mijn favoquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even wat nummers snel geluisterd, zit veel meer soul in de muziek ja. Maar kan dit niet de hele dag luisteren.
Gvdquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik bleef een paar seconden kijken om zeker te weten dat het Vas niet was.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
die mag zijn van mij wel voor de intercity gooienquote:
Kom je nou haten mijn ziel en passie zit in dit nummerquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef wise het volgende:
[..]
die mag zijn van mij wel voor de intercity gooien
5 kankersteentjesquote:
Haha zo gaat het ook echt he. Sommige vrienden hebben een hele slechte invloed op me. En ik op hunquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm ja ik had vorige keer helemaal geen dip, dus vraag het me af
wss doe ik het toch wel, ligt er aan wie ik tegenkom van mn drugs matties
Soenda? Wasdat?
Aan 1 kant wel jammer dat je niet echt hem bent manquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Kom je nou haten mijn ziel en passie zit in dit nummer
Dit soort gesamplede rap vind ik wel weer ziek gruwelijk, old school samples met 'moderne' rap erop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel van houden... idd beetje soul (mijn favo) en vaak ook van die samples enzo.
Wel heel wat anders als Rick Ross bijvoorbeeld idd
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
sorry, maar een blanke die "rapt"¿quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Dit is ook al wat meer mijn stijl dan van die alternatieve rappers. Sowieso papoose.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit soort gesamplede rap vind ik wel weer ziek gruwelijk, old school samples met 'moderne' rap erop.
Echt heerlijke beats dit imo.
Wil je paar kk klappen of zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
NEE KK EZEL DAALIJK VUIST IN JOUW FIZZY
TR gedaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
NEE KK EZEL DAALIJK VUIST IN JOUW FIZZY
Kut wisequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
sorry, maar een blanke die "rapt"¿
[ afbeelding ]
Zou wel ernstig zijn als ik hem was zou ik sowieso naar al die meets gaan beetje foto's gooienquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aan 1 kant wel jammer dat je niet echt hem bent manzou echt meesterlijk zijn.
Je komt niet overtuigend over. Meer als een ikjijallebei of jachtgeweer.
Ja, nouja YOLO tochquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha zo gaat het ook echt he. Sommige vrienden hebben een hele slechte invloed op me. En ik op hun.
Festivalletje. Heel leuk
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit soort gesamplede rap vind ik wel weer ziek gruwelijk, old school samples met 'moderne' rap erop.
Echt heerlijke beats dit imo.
Haha same herequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |