quote:
Die wordt zo aanbeden door veel mensen maar hij heeft niet hele bijzondere muziek gemaakt, hij is niet cool, hij doet geen bijzondere dingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echt hehij flowt wel eens goed op een beat maar thats it.
Hahahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die wordt zo aanbeden door veel mensen maar hij heeft niet hele bijzondere muziek gemaakt, hij is niet cool, hij doet geen bijzondere dingen.
Enige wat hij de hele dag loopt te doen in syrup drinken
Als je zondag doet woensdag dip. En dat valt meestal best mee. En waarom wil je dinsdag geen dip?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik twijfel want is op zondag en ben bang dat ik dan dinsdag in een dip zit
quote:
In z'n begintijd was hij nog best dope, maar mensen die riepen dat hij de beste rapper ooit is/was heb ik nooit begrepen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
Die wordt zo aanbeden door veel mensen maar hij heeft niet hele bijzondere muziek gemaakt, hij is niet cool, hij doet geen bijzondere dingen.Enige wat hij de hele dag loopt te doen in syrup drinken
Plsquote:
Dit Turken noemen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
soft feelings
En speciaal voor Ambipur wat gekalmeerde Turken met een nummer 1 hit.
ALL YO RADIOS OUT THERE
YEAH
AISHA
NAA NAA NAA
Nee joh dip komt toch niet zo laat? op dinsdag ben ik jarig, dus kan moeilijk huile dan de hele dagquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als je zondag doet woensdag dip. En dat valt meestal best mee. En waarom wil je dinsdag geen dip?
Memories.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ALL YO RADIOS OUT THERE
YEAH
AISHA
NAA NAA NAA
Ik hoop 't niet voor jou.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Huis staat net te koop en nu al twee bezichtigingen deze week. Dis gon be gud
Ik las gister een comment ergens en die vond ik wel sense maken, hij rapt al bijna 15 jaar ofzo, veel albums en nog fucking veel meer mixtapes uitgebracht, op gegeven moment is z'n inspiratie misschien opgeraakt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echt hehij flowt wel eens goed op een beat maar thats it.
Nederland en hiphop, het gaat gewoon echt niet samen.quote:
Dit ook:quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaja man... de Elmer Fudd onder de negers
Stil eensquote:
eerder moeite met het vinden voor opbeurende opmerkingen jegens jou.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm. Heb je moeite met het vinden van vernieuwende opmerkingen?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Nederland en hiphop, het gaat gewoon echt niet samen.
sticks typhoon jawatquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Nederland en hiphop, het gaat gewoon echt niet samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |