quote:
Oh ok.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kijk toevallig net naar een wedstrijd van zijn lookalike, wat betekent dat wij zijn voortbestemd.
Speel nou maar niet zo hard to getquote:
Hoezo 'maar' FOK!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude. Wederom. Dit is maar Fok en praatjes betekenen niets.
Ik ben eigenlijks een neger.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude. Wederom. Dit is maar Fok en praatjes betekenen niets.
Cool. Lets meet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoezo 'maar' FOK!? Dit is mijn leven, hoor.
Ik zou hier niet intrappen.quote:
Pas wanneer ik je bestaan kan verifiėren, wat nu nog niet het geval isquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Pas wanneer ik je bestaan kan verifiėren, wat nu nog niet het geval is.
Stuur je zusje naar die meet dan.quote:
Je doet er luchtig over, maar het verleden heeft uitgewezen dat dit een zeer realistische mogelijkheid isquote:
Vraag 't zondag aan Hugh.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je doet er luchtig over, maar het verleden heeft uitgewezen dat dit een zeer realistische mogelijkheid is.
Die bestaat al helemaal niet, ik geloof er niet in dat zo'n stoere jongen als hij het nodig heeft een chickie van FOK! te plukkenquote:
Ik besta ook niet. Ben een dikke, bleke wow nerdje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die bestaat al helemaal niet, ik geloof er niet in dat zo'n stoere jongen als hij het nodig heeft een chickie van FOK! te plukken.
Helft van Fok is fake, ik ben eigenlijks een vrouw.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die bestaat al helemaal niet, ik geloof er niet in dat zo'n stoere jongen als hij het nodig heeft een chickie van FOK! te plukken.
lol nerdddddddquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik besta ook niet. Ben een dikke, bleke wow nerdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |