Jij ook toch? toevalligquote:
Zondag Sticks nog live gezien op bevrijdingsfestivalquote:
Is nu ook duidelijk dat ze mij enkel te skinny noemt omdat ze bitchmodus is.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef Ambipur het volgende:
wat een ingedukt gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn droomman voor de vragers.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Ben je daar nog? Stuur anders goede foto per DM. Ik zal eerlijk zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is nu ook duidelijk dat ze mij enkel te skinny noemt omdat ze bitchmodus is.
Als of dat niet duidelijk wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is nu ook duidelijk dat ze mij enkel te skinny noemt omdat ze bitchmodus is.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, doet mij ook gelijk denken aan voetbal op straat met een biertje
Te laat nu. Het is uit tussen ons.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je daar nog? Stuur anders goede foto per DM. Ik zal eerlijk zijn.
Ben de tuigneger die de record straight zet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of dat niet duidelijk wasdat je nog hapt zeg... ze kan er gewoon niet tegen dat ze je moet delen.
Gisteren zei je nog dat je hem sneu vond omdat hij zich moest bewijzen met foto's.. en nu vraag je om een foto...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je daar nog? Stuur anders goede foto per DM. Ik zal eerlijk zijn.
OOOOOOWHquote:
Nu vraag ik er om ja. Gisteren niet. But out. CB heeft een grote bek en kan dit zelf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog dat je hem sneu vond omdat hij zich moest bewijzen met foto's.. en nu vraag je om een foto...
Ja, maar jij hebt wel echt een wanstaltige smaak.quote:
Vetquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze op 720p op precies 1:00 wanneer het refrein inzet.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zondag Sticks nog live gezien op bevrijdingsfestival
Chocolatebear ziet eruit als een Nubische halfgod.quote:
Is dit nou een pro-CB of een anti-Ambipur comment?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt wel echt een wanstaltige smaak.
Waarom denk je dat ik wegren?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt wel echt een wanstaltige smaak.
Allebei.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dit nou een pro-CB of een anti-Ambipur comment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |