En die een interview weet te geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:43 schreef Piye het volgende:
[..]
1 Van de weinige Marokkanen die best kan rappen.
Ik wil jou wel eens een diepte-interview geven.quote:
Je bent een man van praatjes, niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens een diepte-interview geven.
En jij een vrouw van gaatjes.quote:
Misschien kan jij me hiermee helpen! Hij heeft ooit, echt al 6 jaar geleden ofzo, een optreden gedaan bij een of ander feest omdat Nederlandse Hiphop toen zo veel jaar bestond. Was ook op tv toen. En ik vond dat zo'n ontzettend goed stuk, maar ik kan het nergens meer terug vinden. Enig idee waar ik het over heb?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:43 schreef Piye het volgende:
[..]
1 Van de weinige Marokkanen die best kan rappen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die weet: praatjes vullen geen gaatjes.
Wij keken die shit toen 'ie vers was geüpload. Die gasten hebben inmiddels een dikke Mercedes/BMW en zijn getrouwd met een zieke zina, en wij, wij zitten nog evengoed op FOK!quote:
Noorderslag?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Misschien kan jij me hiermee helpen! Hij heeft ooit, echt al 6 jaar geleden ofzo, een optreden gedaan bij een of ander feest omdat Nederlandse Hiphop toen zo veel jaar bestond. Was ook op tv toen. En ik vond dat zo'n ontzettend goed stuk, maar ik kan het nergens meer terug vinden. Enig idee waar ik het over heb?
Nee sorry heb geen idee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Misschien kan jij me hiermee helpen! Hij heeft ooit, echt al 6 jaar geleden ofzo, een optreden gedaan bij een of ander feest omdat Nederlandse Hiphop toen zo veel jaar bestond. Was ook op tv toen. En ik vond dat zo'n ontzettend goed stuk, maar ik kan het nergens meer terug vinden. Enig idee waar ik het over heb?
quote:
Gevondenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee sorry heb geen idee.
Leuke nieuwe ondertitel trouwens.
Wel een unlimited supply aan FOK!pussy.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij keken die shit toen 'ie vers was geüpload. Die gasten hebben inmiddels een dikke Mercedes/BMW en zijn getrouwd met een zieke zina, en wij, wij zitten nog evengoed op FOK!.
lolquote:
Die wil gewoon een autochtoon denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel een unlimited supply aan FOK!pussy.
Fotoboek van User
Ik ga haar maar eens te grazen nemen.
Ik ben de verpersoonlijking van autochtoon. (qua uiterlijk, red.)quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die wil gewoon een autochtoon denk ik.
oh.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben de verpersoonlijking van autochtoon. (qua uiterlijk, red.)
Ik kan dit bevestiging. Als die foto daadwerkelijk van jou is, trouwens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben de verpersoonlijking van autochtoon. (qua uiterlijk, red.)
Vind je dat niet opwindend?quote:
Dqod kan dat bevestigend in je oor fluisteren op de meetquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestiging. Als die foto daadwerkelijk van jou is, trouwens.
Neen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb je mn post niet gezien, wat ik opwindend vind?
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef Ambipur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn droomman voor de vragers.
Stuur!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestiging. Als die foto daadwerkelijk van jou is, trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |