DIT IS EEN VRIJ LAND NIET ZOALS IN JOUW UTOPISCHE MOSLIMHEILSTAATquote:
Huh wat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
DIT IS EEN VRIJ LAND NIET ZOALS IN JOUW UTOPISCHE MOSLIMHEILSTAAT![]()
![]()
Komt niet eens van tumblr domme hondquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik snap hem ook niet. Weer van die Tumblrschapen humor.
Samen, dom.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik snap hem ook niet. Weer van die Tumblrschapen humor.
Je hebt deze helemaal zelf bedacht zekerquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt niet eens van tumblr domme hond
Nee heb hem van mn oomquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt deze helemaal zelf bedacht zeker
Is dit een moslimincestgrap?quote:
Voelde me niet eens aangevallenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Was flauw,voel je niet aangevallen.
Als dat het niet is, wat krijgt de grap dan? Want dan kan ik nog kiezenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is dit een moslimincestgrap?
Zo ja: 7,82/10.
Hoelaat? En kun je ontvangen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:29 schreef Gorzalka het volgende:
Panzer, wil je even over mijn buikje aaien? Ik heb krampjes (no homo).
Aanzienlijk minder, dus ik neem aan dat je keuze bij dezen is gemaaktquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als dat het niet is, wat krijgt de grap dan? Want dan kan ik nog kiezen
Kom 19:30 Centraal, ik heb een kamer voor ons geboekt bij het Krasnapolsky.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voelde me niet eens aangevallenkijk de PI
Is het goed als ik Cholerabeer meeneem?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef Gorzalka het volgende:
Kom 19:30 Centraal, ik heb een kamer voor ons geboekt bij het Krasnapolsky.
Ach, waarom niet, als we toch grenzen gaan overschrijden kunnen we net zo goed all the way gaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is het goed als ik Cholerabeer meeneem?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ach, waarom niet, als we toch grenzen gaan overschrijden kunnen we net zo goed all the way gaan.
ambtenarentijdquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
Godverdetering, zijn die balie's bij het stadhuis maar tot half 4 open. Wat voor tijd is fucking half 4? Voor niks een uur in de bus gezeten.
Kon je ook wel eerder bedenken bij een gemeentehuis tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
Godverdetering, zijn die balie's bij het stadhuis maar tot half 4 open. Wat voor tijd is fucking half 4? Voor niks een uur in de bus gezeten.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ambtenarentijdom half 4 gisteren was ik nog niet eens op weg naar het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |