Waarom kan Henk zn rijbewijs niet halen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom kan Henk zn rijbewijs niet halen?vond mijn grap dan toch leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Waarom kan Henk zn rijbewijs niet halen?hahahahhhaahah ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je haalt me door de war met Vaseline_.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Boeiend, dat is WD ook en die zou ik ook wel geven.
[..]
Waarom kan Henk zn rijbewijs niet halen?PlsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nah jouw grap was smakeloos. Past eigenlijk wel bij je.quote:
[..]
Je haalt me door de war met Vaseline_.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pls
En toch lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ouwuh leijur
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah jouw grap was smakeloos. Past eigenlijk wel bij je.
quote:
Ja iddquote:
Lekker altijd even uithalen zo in die laatste zinquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah jouw grap was smakeloos. Past eigenlijk wel bij je.
Een steen kan toch niet autorijden. Kk zeg.quote:
Jezus. Die is echt te flauw.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een steen kan toch niet autorijden. Kk zeg.de steen heet henk. Omg am i even going here
Kommm oppppquote:
Wat ik gisteren zeiquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een steen kan toch niet autorijden. Kk zeg.de steen heet henk. Omg am i even going here
Ja, ik ben soms echt dom.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
Eerste keer en laatste keer in mijn hele leven dat iemand die niet snapte en dat ik m uit moest leggen.
Wel sad dat je serieus denkt dat het een leuke grap is aangezien je hem al vaker hebt verteldquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
Eerste keer en laatste keer in mijn hele leven dat iemand die niet snapte en dat ik m uit moest leggen.
Ik kan hier echt niet tegen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:24 schreef Ambipur het volgende:
Ik pretendeer, dan ook niet slim te zijn.
Hij komt vaak van pas als er een aantal wijn in zit. Probeer maarquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel sad dat je serieus denkt dat het een leuke grap is aangezien je hem al vaker hebt verteld.
Jouw mening in deze, vind ik niet zo relevant.quote:
Jouw mening ook niet. Stil.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jouw mening in deze, vind ik niet zo relevant.
zo is hij meer ambi.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jouw mening, in deze vind ik niet zo relevant.
Misschien na een lachgasballon.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij komt vaak van pas als er een aantal wijn in zit. Probeer maar.
DIT IS EEN VRIJ LAND NIET ZOALS IN JOUW UTOPISCHE MOSLIMHEILSTAATquote:
Huh wat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
DIT IS EEN VRIJ LAND NIET ZOALS IN JOUW UTOPISCHE MOSLIMHEILSTAAT![]()
![]()
Komt niet eens van tumblr domme hondquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik snap hem ook niet. Weer van die Tumblrschapen humor.
Samen, dom.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik snap hem ook niet. Weer van die Tumblrschapen humor.
Je hebt deze helemaal zelf bedacht zekerquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt niet eens van tumblr domme hond
Nee heb hem van mn oomquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt deze helemaal zelf bedacht zeker
Is dit een moslimincestgrap?quote:
Voelde me niet eens aangevallenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Was flauw,voel je niet aangevallen.
Als dat het niet is, wat krijgt de grap dan? Want dan kan ik nog kiezenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is dit een moslimincestgrap?
Zo ja: 7,82/10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |