90 weken is geen 3 jaar. Er zitten 52 weken in een jaar. Daarom rekenen niet je sterkste punt.quote:
Ik ben kansloos & oud, jou noemen ze hier continu slet.. Wij zijn 1 schatje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom, jij bent nog altijd ouder en kanslozer. Heb vernomen dat yolo geldig is tot je 30e.
Lees de rest eens WD.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
90 weken is geen 3 jaar. Er zitten 52 weken in een jaar. Daarom rekenen niet je sterkste punt.
http://www.google.nl/search?q=zalmbruinquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
90 weken is geen 3 jaar. Er zitten 52 weken in een jaar. Daarom rekenen niet je sterkste punt.
ah, bedankt. Nu snap ik het ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook, maar net gehad dus hoeft niet meer hahahahhhaahah ;pquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Boh ik zou nu echt veel over hebben voor een massage!
Krio krijgt hem ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Krio vroeg erom, dus Krio krijgt 'm. Dus stil jij.
''Boehoe, hou op met me oud en dik te noemenquote:
Van wie?!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar net gehad dus hoeft niet meer hahahahhhaahah ;p
Was nog niet op dat punt aangekomen. Braddie kan niet rekenen. Excuusquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben kansloos & oud, jou noemen ze hier continu slet.. Wij zijn 1 schatje.
[..]
Lees de rest eens WD.
Dat zei ik een keer tegen je, maar mijn adviezen volgen is niet aan te raden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom, jij bent nog altijd ouder en kanslozer. Heb vernomen dat yolo geldig is tot je 30e.
Geen punt. Ik begreep Braddie ook al nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was nog niet op dat punt aangekomen. Braddie kan niet rekenen. Excuus
Slet? =$quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben kansloos & oud, jou noemen ze hier continu slet.. Wij zijn 1 schatje.
[..]
Lees de rest eens WD.
quote:
Awkward of peace.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:43 schreef Breddie het volgende:
Bloedpenissen zijn vervelend ja, klein slap maar stijf redelijk groot. Mijn fuckbuddy snapte niet dat ie zo klein was en toen opeens flink groeide
Wel herkenbaarquote:
Het spijt me, maar ik kan nu eenmaal niet al-tijd adviezen volgen van een poolquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat zei ik een keer tegen je, maar mijn adviezen volgen is niet aan te raden.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar net gehad dus hoeft niet meer hahahahhhaahah ;p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zn fuckbuddy is een dood meisje denk ik.quote:
opblaaspopquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zn fuckbuddy is een dood meisje denk ik.
zn 2 fuckbuddys zijn laatst terug gevonden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]RotjongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Niemand heeft gezegd dat hij het over een meisje heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Te vroeg :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
zn 2 fuckbuddys zijn laatst terug gevonden.
Jij bent echt ziek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Too soon jerkquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk een rots.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Boeiend, dat is WD ook en die zou ik ook wel gevenquote:
Dude.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |