post in "sexy en gewaagd"quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef Ambipur het volgende:
Gut o gut, nu moet ik dus echt ;n foto maken.
Moet je 'm wel hier postenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef Ambipur het volgende:
Ik beloof dat ik me er op zal aftrekken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef Ambipur het volgende:
Dan stuur 'm maar naar krio, die kun je vertrouwenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schattebout, heb een lesje geleerd.. Nee.
[..]
Ik ben niet sexy en gewaagd doe ik niet
Ja, ook op jouquote:
Tis niet erg, hoor.. Een foto van een legging, maar ze vinden het leuk iemand hier te bashen, daar ga ik geen voer voor gevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan stuur 'm maar naar krio, die kun je vertrouwen.
ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Boh ik zou nu echt veel over hebben voor een massage!
mn rechterhandquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef Panzermaus het volgende:
Okay wie van jullie heeft Sinos nog meer gedaan.
[..]
Nee. Krio vroeg erom, dus Krio krijgt 'm. Dus stil jij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:08 schreef Gorzalka het volgende:
Oh wacht, het is Ambi natuurlijk. Die wil nu allemaal reacties zien die haar aandacht geven om vervolgens niet over de brug te komen
.
Ik ben oud en heb nog niks bereikt. Zo voelt het. Dan maar de yolo lifestyle blijven hanteren, dat gaat wel lekker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tis niet erg, hoor.. Een foto van een legging, maar ze vinden het leuk iemand hier te bashen, daar ga ik geen voer voor geven![]()
Hoe is 25 zijn?
spijker nagelquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:08 schreef Gorzalka het volgende:
Oh wacht, het is Ambi natuurlijk. Die wil nu allemaal reacties zien die haar aandacht geven om vervolgens niet over de brug te komen
.
Als dat jou gelukkig maakt, why not.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben oud en heb nog niks bereikt. Zo voelt het. Dan maar de yolo lifestyle blijven hanteren, dat gaat wel lekker.
90 weken is geen 3 jaar. Er zitten 52 weken in een jaar. Daarom rekenen niet je sterkste punt.quote:
Ik ben kansloos & oud, jou noemen ze hier continu slet.. Wij zijn 1 schatje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom, jij bent nog altijd ouder en kanslozer. Heb vernomen dat yolo geldig is tot je 30e.
Lees de rest eens WD.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
90 weken is geen 3 jaar. Er zitten 52 weken in een jaar. Daarom rekenen niet je sterkste punt.
http://www.google.nl/search?q=zalmbruinquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
90 weken is geen 3 jaar. Er zitten 52 weken in een jaar. Daarom rekenen niet je sterkste punt.
ah, bedankt. Nu snap ik het ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |