quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je zalmpje in porties verdelen.
Wat praat hij dan over die fuckbuddy van hem.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Braddie staat dus al weer 3 jaar droog.
Ik denk dat jullie elkaar wel van dienst kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie elkaar wel van dienst kunnen zijn.
Wat. Waar?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat praat hij dan over die fuckbuddy van hem.
Haha dat is chill he, lopen gaat zo snel dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, nice. Ik werd ook de hele tijd aangesproken, maar dat vond ik dan weer niks. Gelukkig was dat wel pas op het eind. Toen moesten we nog een uur naar de auto lopen en heb ik echt op sneltrein tempo gelopen/gerend
.
3 jaar heeft hij het gedaan, jij gelooft dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Rekenen is niet je sterkste punt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
De meest lelijke personen noemen anderen lelijk etc. Ik geloof nu alles..quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
3 jaar heeft hij het gedaan, jij gelooft dat?
hoe mis je 2 keer de trein?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha dat is chill he, lopen gaat zo snel dan.
Soenda was om 11 uur af. Ik was om half 5 thuis. Fucking geklooi met de bus, toen de trein gemist op Utrecht overvecht, daarna tot 2x toe de trein gemist op Utrecht centraal
.
Dat zegt Braddie..quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Rekenen is niet je sterkste punt?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Rekenen is niet je sterkste punt?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:50 schreef Braddie het volgende:
[..]Ja, want 3 jaar droogstaan is inderdaad echt héél positief
quote:
quote:
Voel je je te goed voor hem?quote:
Eerste keer was ik net op tijd, bleek het vriendinnetje van een van mijn vrienden er nog niet te zijn. Dus die ging ik samen met hem zoeken, toen waren we net te laat terug. Tweede keer beetje zitten chillen, jointjes roken. Toen een beetje vergeten dat ik nog geen kaartje had gehaald, en toen stonden er controleurs voor de deur van de trein en mocht ik er niet in. Dus ik heb vanaf 01:00 tot 03:07 een beetje door hoog catherijnen gestruindquote:
Wil je mijn borsten erbij Krio?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef krioro het volgende:
Oh Ambi maak die leggingpic niet te sexy aub, m'n pa is jarig, wil geen boner als ik daar zit.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef krioro het volgende:
Oh Ambi maak die leggingpic niet te sexy aub, m'n pa is jarig, wil geen boner als ik daar zit.
Haha mooiquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Eerste keer was ik net op tijd, bleek het vriendinnetje van een van mijn vrienden er nog niet te zijn. Dus die ging ik samen met hem zoeken, toen waren we net te laat terug. Tweede keer beetje zitten chillen, jointjes roken. Toen een beetje vergeten dat ik nog geen kaartje had gehaald, en toen stonden er controleurs voor de deur van de trein en mocht ik er niet in. Dus ik heb vanaf 01:00 tot 03:07 een beetje door hoog catherijnen gestruind
Ik was sws verliefd op haarquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die haar lelijk noemen,moeten even naar zichzelf kijken.
Gefeliciteerd met je pa en je toekomstige boner!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef krioro het volgende:
damn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Eerste keer was ik net op tijd, bleek het vriendinnetje van een van mijn vrienden er nog niet te zijn. Dus die ging ik samen met hem zoeken, toen waren we net te laat terug. Tweede keer beetje zitten chillen, jointjes roken. Toen een beetje vergeten dat ik nog geen kaartje had gehaald, en toen stonden er controleurs voor de deur van de trein en mocht ik er niet in. Dus ik heb vanaf 01:00 tot 03:07 een beetje door hoog catherijnen gestruind
Hm, waarom ook niet! Dan bekijk ik het gewoon pas als ik weer thuis ben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil je mijn borsten erbij Krio?
Gefeliciteerd trouwens.
Dank je.quote:
Dank je.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je pa en je toekomstige boner!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |