Hoelaat? En kun je ontvangen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:29 schreef Gorzalka het volgende:
Panzer, wil je even over mijn buikje aaien? Ik heb krampjes (no homo).
Aanzienlijk minder, dus ik neem aan dat je keuze bij dezen is gemaaktquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als dat het niet is, wat krijgt de grap dan? Want dan kan ik nog kiezen
Kom 19:30 Centraal, ik heb een kamer voor ons geboekt bij het Krasnapolsky.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voelde me niet eens aangevallenkijk de PI
Is het goed als ik Cholerabeer meeneem?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef Gorzalka het volgende:
Kom 19:30 Centraal, ik heb een kamer voor ons geboekt bij het Krasnapolsky.
Ach, waarom niet, als we toch grenzen gaan overschrijden kunnen we net zo goed all the way gaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is het goed als ik Cholerabeer meeneem?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ach, waarom niet, als we toch grenzen gaan overschrijden kunnen we net zo goed all the way gaan.
ambtenarentijdquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
Godverdetering, zijn die balie's bij het stadhuis maar tot half 4 open. Wat voor tijd is fucking half 4? Voor niks een uur in de bus gezeten.
Kon je ook wel eerder bedenken bij een gemeentehuis tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
Godverdetering, zijn die balie's bij het stadhuis maar tot half 4 open. Wat voor tijd is fucking half 4? Voor niks een uur in de bus gezeten.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ambtenarentijdom half 4 gisteren was ik nog niet eens op weg naar het werk
Vergeet de secundaire arbeidsvoorwaarden niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Vandaar dat m'n pa altijd zei dat ik ambtenaar moest worden.
Anyway, on the bright side: zonder VOG kan ik nog niet werken morgen. Lekker uitslapen dus
die wil ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vergeet de secundaire arbeidsvoorwaarden niet.
Zo danquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
Godver, de billen van die chick in dat roze badpak.
lkkrquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
Godver, de billen van die chick in dat roze badpak.
Als chicks hun haar op zo'n manier verven, weet je dat ze in zijn voor kinky shit. Sowieso pluspunt dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
lkkr
Jammer van dat belachelijke kapsel.
Het enige dat zo'n kapsel prijsgeeft is de wansmaak van de chick in kwestie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als chicks hun haar op zo'n manier verven, weet je dat ze in zijn voor kinky shit. Sowieso pluspunt dus.
En ja Dqod, ik doel op jou.
A. Hier ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het enige dat zo'n kapsel prijsgeeft is de wansmaak van de chick in kwestie.
onzin.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als chicks hun haar op zo'n manier verven, weet je dat ze in zijn voor kinky shit. Sowieso pluspunt dus.
De dames die ik ken zijn daar even wisselend in als dames met normale kapsels.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
Alle dames die ik ken met knalkleuren in hun haar of de helft afgeschoren, zijn echt demons in the sack. Dus ik blijf bij mijn theorie.
Verdomme, ik vond het zo'n fijne theorie. Naja care, madame rozebadpak zou ik nog lekker vinden als ze kaal was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
De dames die ik ken zijn daar even wisselend in als dames met normale kapsels.
Sorry.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Verdomme, ik vond het zo'n fijne theorie. Naja care, madame rozebadpak zou ik nog lekker vinden als ze kaal was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |