quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
A. Hier ben ik het niet mee eens
B. Lekkere chicks zijn toch wel lekker, ook met debiel haar (voorbeeld: Cassie)
Zijn die ook allemaal --~~++::bi(hihilekkergekdoen)::++~~--?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
Alle dames die ik ken met knalkleuren in hun haar of de helft afgeschoren, zijn echt demons in the sack. Dus ik blijf bij mijn theorie.
Opkankeren met dat soort wijven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn die ook allemaal --~~++::bi(hihilekkergekdoen)::++~~--?
Zeg gewoon ass, kont of bum, billen is zo'n pedagogisch verantwoord Jip en Janneke woord.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
Godver, de billen van die chick in dat roze badpak.
Ga je nou net als nootmans praten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef Modus het volgende:
[..]
MAAR KIJK NAAR DIE BUM DAN.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeg gewoon ass, kont of bum, billen is zo'n pedagogisch verantwoord Jip en Janneke woord.
Heyquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga je nou net als nootmans praten?Moeten we weer een discussie of wannabi's houden enzo?
Ja best, MissWannabi.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga je nou net als nootmans praten?Moeten we weer een discussie of wannabi's houden enzo?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Hmm, wist niet dat hij zo'n grote naam was. Ken hem eigenlijk alleen van dat nummer, Anton aus Tirol.quote:
Deadlines zijn overrated, gewoon zeggen dat er een familielid is overleden als je het niet af hebtquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
moet je vandaag voor 8 een project af maken, krijg je moederbord issues.de leven
Een strong 7. Maar ruilen doen we nog niet, ze gaat er maar naast staan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
MAAR KIJK NAAR DIE BUM DAN.
Op een schaal van 1 - 10, zou zij de plek van Gentbaby in mogen nemen?
Ja, idd. ik ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
[..]
Hmm, wist niet dat hij zo'n grote naam was. Ken hem eigenlijk alleen van dat nummer, Anton aus Tirol.
"Chris is dood jongens, lever m'n shit volgende week wel in"quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Deadlines zijn overrated, gewoon zeggen dat er een familielid is overleden als je het niet af hebt.
Daarnaast herinner ik me een uitspraak over genoeg Maus voor iedereen enzo, dus er moet vast iets te regelen zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een strong 7. Maar ruilen doen we nog niet, ze gaat er maar naast staan.
Gewoon zeggen dat Chris je beste vriend is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Chris is dood jongens, lever m'n shit volgende week wel in"
Stuur je dit allemaal vanaf die hotelkamer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat Chris je beste vriend is.
Bij ontdekking zeggen dat je best e-friend zei.
Nee, ga je me tegenhouden? Kom maar naar Muiderpoort met je hindepootjes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daarnaast herinner ik me een uitspraak over genoeg Maus voor iedereen enzo, dus er moet vast iets te regelen zijn.
IS JE HAAR ER AL AF?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat Chris je beste vriend is.
Dat was mijn smoes voor jaren. Met zo'n grote familie kon er idd elk jaar een oom overlijden. Die Nederlanders trappen overal inquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Deadlines zijn overrated, gewoon zeggen dat er een familielid is overleden als je het niet af hebt.
Hahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
Nee, laat maar. Ik ben m'n interesse al verloren. Daarnaast staat er mij een mooi optreden in de Amstelkerk te wachten vanavond, waar vast zat halflangharige heren op af zullen komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, ga je me tegenhouden? Kom maar naar Muiderpoort met je hindepootjes.
Ja, het is nu nog saai zo in mijn eentjequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Stuur je dit allemaal vanaf die hotelkamer?
Dat jij dat ook echt gebruikt als smoes zegt weer veel over jequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat was mijn smoes voor jaren. Met zo'n grote familie kon er idd elk jaar een oom overlijden. Die Nederlanders trappen overal in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |