Okeokequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet aan.
Hm dat is wel kut. 25.000 zijn er ook best veel ja. Ontkom je niet zomaar even aan. Evengoed nog wel een leuke dag gehad?
Denken dat je op XTC compleet anders gaat dan op MDMAquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou nee, daar ga ik compleet anders op dan met pure.
Geen idee, had al de hele dag teveel gedronken en niet gegeten. Dus hij viel niet zo lekker, irriteerde me aan alle mensen en dat waren er zo'n 25000 dus kon ook niet weg
ok en, dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die haar lelijk noemen,moeten even naar zichzelf kijken.
Deze trollquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Denken dat je op XTC compleet anders gaat dan op MDMA.
Niet weten waarom je fout gaat terwijl je het combineert met alcohol en niet eten.
XTC combineren met alcohol.
Jij.
wat is er mis met xtc combineren met alcohol?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Denken dat je op XTC compleet anders gaat dan op MDMA.
Niet weten waarom je fout gaat terwijl je het combineert met alcohol en niet eten.
XTC combineren met alcohol.
Jij.
Ach, vond haar altijd wel tof. Kan mij het nou rotten dat ze niet de mooiste is.quote:
Not even trollingquote:
Als je er niet mee om kunt gaan veel. Maar in principe kan het gewoon, inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er mis met xtc combineren met alcohol?
Qua persoon, innerlijk of allebei?quote:
2 kankersteentjes voor deze opmerking.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Not even trolling.
[..]
Als je er niet mee om kunt gaan veel. Maar in principe kan het gewoon, inderdaad.
alleen water erbij drinken is ook niet goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Not even trolling.
[..]
Als je er niet mee om kunt gaan veel. Maar in principe kan het gewoon, inderdaad.
ja hoiquote:
Haha mr. polskaquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okeoke.
Het was echt super. Heeeerlijk weer gehad en Mr. Polska maakte mijn dag natuurlijk compleet
.
Ik heb lelijke voeten. Vooral die kleine tenen zijn echt naar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |