Gister werd je nog boos toen iemand over de dood van je broertje/zusje begon maar de dood van een oom faken is dan weer geen probleem?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat was mijn smoes voor jaren. Met zo'n grote familie kon er idd elk jaar een oom overlijden. Die Nederlanders trappen overal in
Moeten wij dan telkens als er weer wat doms uit haar mond komt haar maar negeren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
Jongens doe nou niet, nu komt er weer ruzie.
Kunnen we niet weer terug naar Gorz, CB en Panz in een hotelkamer? Vond ik een leuker onderwerp.
We kunnen ook met zijn drieën jou te grazen nemenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
Jongens doe nou niet, nu komt er weer ruzie.
Kunnen we niet weer terug naar Gorz, CB en Panz in een hotelkamer? Vond ik een leuker onderwerp.
Bij voorkeur wel, anders blijf je bezig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moeten wij dan telkens als er weer wat doms uit haar mond komt haar maar negeren?
Soms is dat beterquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moeten wij dan telkens als er weer wat doms uit haar mond komt haar maar negeren?
Jij bent wel echt een poes die met handschoenen gehanteerd moet worden soms hequote:
Ik wacht op je bedrand met mijn laptop en een halfleeggegeten verpakking kaasstengels. Je gaat neer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Ik ben m'n interesse al verloren. Daarnaast staat er mij een mooi optreden in de Amstelkerk te wachten vanavond, waar vast zat halflangharige heren op af zullen komen
Ik zit nog steeds te wachten op een foto van jouw lichaam, nu weet ik natuurlijk niet of ik daar wel behoefte aan heb. Hoewel je stem in je voordeel werkt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We kunnen ook met zijn drieën jou te grazen nemen?
Bij de verkeerde mensen wel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een poes die met handschoenen gehanteerd moet worden soms he
*Jouw.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op een foto van jou lichaam, nu weet ik natuurlijk niet of ik daar wel behoefte aan heb. Hoewel je stem in je voordeel werkt.
De ongezouten pinda's staan een plank lager en de druivensap staat in de koelkast. Oh, en er liggen schone handdoeken in de badkamer. Je redt jezelf wel, toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wacht op je bedrand met mijn laptop en een halfleeggegeten verpakking kaasstengels. Je gaat neer.
quote:
Bitch infinityquote:
quote:
Heb al geedit, zodra Gorz z'n lichaam het onderwerp van gesprek wordt, ga ik rare dingen doenquote:
Ben je een klein beetje trots op mij?quote:
Nooitquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een poes die met handschoenen gehanteerd moet worden soms he
Alsof je het erg vindt als je de juiste persoon je een stel handboeien om doet.quote:
Allochtonen supporten elkaar ook altijd. Schandelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooit. Tli is fragiel as fuck
.
#teamambi tho
Just observing.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
#teamambi tho
Probeer je nog steeds te hosselen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
#teamambi tho
Nu ga ik krassen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
#teamambi tho
Awww yisquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ontzettend trots.
[ afbeelding ]
You know where to put it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |