Bij thuiskomst zul je naast mijn getrimde haar 4 brunettes, 2 blondines en een redhead aantreffen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De ongezouten pinda's staan een plank lager en de druivensap staat in de koelkast. Oh, en er liggen schone handdoeken in de badkamer. Je redt jezelf wel, toch?
Mijn lichaam is onberoerd door al die rare sportschoolpraktijkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op een foto van jouw lichaam, nu weet ik natuurlijk niet of ik daar wel behoefte aan heb. Hoewel je stem in je voordeel werkt.
jij hebt een lekker meth lijfjequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mijn lichaam is onberoerd door al die rare sportschoolpraktijken.
Je weet wat ik zei over chubs en dergelijke he? We hebben een streng deurbeleid.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij thuiskomst zul je naast mijn getrimde haar 4 brunettes, 2 blondines en een redhead aantreffen.Neem maar wat creme voor ze mee.
Dan ken je dit liedje vast ook nog wel:quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awww yis
Vroeger deed ik die altijd in mijn haar op mijn achterhoofd... dan leek het of ik indiaan was
Stop hem nu in mn bips tho.
Ik zeg toch verkeerde persoon, jij bent inderdaad de juistequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsof je het erg vindt als je de juiste persoon je een stel handboeien om doet.
[..]
Allochtonen supporten elkaar ook altijd. Schandelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mijn lichaam is onberoerd door al die rare sportschoolpraktijken.
PICS GODGLOEIENDE!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij hebt een lekker meth lijfje
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ken je dit liedje vast ook nog wel:
In het bos, in het bos,
wonen indianen
ze weten niet wat pijlen zijn
dus schieten met bananen
hoemba hoemba hoemba hoemba
hoemba hoemba hoemba
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg toch verkeerde persoon, jij bent inderdaad de juisteZal je eens vastbinden met een asperge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Gat in je kindertijd.quote:
Omfgquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ken je dit liedje vast ook nog wel:
In het bos, in het bos,
wonen indianen
ze weten niet wat pijlen zijn
dus schieten met bananen
hoemba hoemba hoemba hoemba
hoemba hoemba hoemba
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voldoet een foto van mijn bulgequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
PICS GODGLOEIENDE!
Ik heb al een geknipte billenpica voor je klaarstaan Gorz, je hoeft er alleen maar wat moois tegenover te stellen.
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]!
[..]
Voldoet een foto van mijn bulge?
Ej.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent dan ook 30 jaar ouder, misschien daarom.
yvonnepost, wordt verworpen.quote:
M'n DMbox staat open. Ik zie die pics wel verschijnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zie je!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je weet wat ik zei over chubs en dergelijke he? We hebben een streng deurbeleid.
Heb trouwens net eens lopen kijken naar wat je zei over oogleden en such, en het klopt nog ook
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n DMbox staat open. Ik zie die pics wel verschijnen.Jij hebt het hosselen ook snel onder de knie gekregen hier heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n DMbox staat open. Ik zie die pics wel verschijnen.Zolang je schaamlippen openstaan vind ik alles primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Gvdquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zolang je schaamlippen openstaan vind ik alles prima.
Ik krijg priveles van Panziequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt het hosselen ook snel onder de knie gekregen hier he
Kan zomaar verdwijnenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zolang je schaamlippen openstaan vind ik alles prima.
Standaardquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Allochtonen supporten elkaar ook altijd. Schandelijk.
Ik hossel i.t.t. jou niet via FOK!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Probeer je nog steeds te hosselen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |