als je hommo bent blijkbaar welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:53 schreef Apuleius het volgende:
Ja, vreselijk zeg om naar de kont van een vrouw te moeten kijken.
pic's or it did not happen!!!! afkomen met die bilspleet!!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Dat heb ik ook zo vaak als ik buk of als ik ergens zit.
Of je piemel er tegenaan duwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat maakt dat nou uit dat haar bilspleet te zien is? Dat heb ik ook zo vaak als ik buk of als ik ergens zit. Je kunt toch ook gewoon een andere kant op kijken?
Dit is niet een foto van mij, maar dit meisje draagt dezelfde jeans als die ik ook heb. En bij mij ziet het er ook ongeveer zo uit ben ik bang.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:08 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
pic's or it did not happen!!!! afkomen met die bilspleet!!!
Dit soort banaliteiten konden nooit lang uitblijven natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is niet een foto van mij, maar dit meisje draagt dezelfde jeans als die ik ook heb. En bij mij ziet het er ook ongeveer zo uit ben ik bang.
[ afbeelding ]
Ik dacht er direct aan toen ik de TT las.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit soort banaliteiten konden nooit lang uitblijven natuurlijk. Het heeft nog lang geduurd.
Ziet er toch niet uit zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is niet een foto van mij, maar dit meisje draagt dezelfde jeans als die ik ook heb. En bij mij ziet het er ook ongeveer zo uit ben ik bang.
[ afbeelding ]
Als ik zoiets zie krijg ik de neiging om er propjes papier in te schietenquote:
Ik kom dit nooit tegen, af en toe een klein beetje maar nooit zo erg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:34 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als ik zoiets zie krijg ik de neiging om er propjes papier in te schieten
Ik wil het ook niet zien. Vroeger in de klas had ik zo'n meisje voor me zitten, daar zag je de hele grand canyon ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:37 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik kom dit nooit tegen, af en toe een klein beetje maar nooit zo erg.
Was ze ook nog lelijk? Als iemand lelijk is en zoiets heeft maakt dat het altijd 10x erger naar mijn idee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet zien. Vroeger in de klas had ik zo'n meisje voor me zitten, daar zag je de hele grand canyon ook.
De voorkant was minstens zo lelijk, puistenkop, net een grindtegel, rossig haar, kortom, een aanfluiting, daar zou je je hond nog niet op afsturen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:41 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Was ze ook nog lelijk? Als iemand lelijk is en zoiets heeft maakt dat het altijd 10x erger naar mijn idee.
En dan maar hopen dat je piemel niet klem in die naad komt te zitten..quote:
Naar dit soort dingen ga je automatisch kijken. En nee, het valt niet mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? En je hoeft er niet naar te kijken natuurlijk...
Een andere broek een optie?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar heb ik op dit moment het geld niet voor. Ik zal het hier mee moeten doen.
Raar is dat, je wilt het niet zien, en tóch kijk je.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:46 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Naar dit soort dingen ga je automatisch kijken. En nee, het valt niet mee.
Heb ik ook altijd met dikke mensen in de AH.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Raar is dat, je wilt het niet zien, en tóch kijk je.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met dikke mensen in de AH.
Pics.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef Nikonlover het volgende:
VAnmiddag liep ik in de hema en bij de schoolspullen bukte een meisje, ik schat een jaar of 19, om een hello kitty agenda te pakken. Vanuit mijn ooghoeken nam ik dit prachtige gebeuren waarMaarrrrrrrrr..........er gebeurde iets wat mij enorm deed walgen, er kwam geen sexy bjorn borg boven haar broek uit maar een vieze bilnaad...... IEHLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!
Klacht: bouwvakkersdecollete bij vrouwen....
Hmm... ik zie niet echt wat ik er aan zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:46 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Naar dit soort dingen ga je automatisch kijken. En nee, het valt niet mee.
Geen broek meer dragen, alleen maar voordelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm... ik zie niet echt wat ik er aan zou kunnen doen.
Alle broeken die ik heb, hebben zo ongeveer dezelfde maat. Ik denk niet dat dat veel verschil gaat maken.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Geen broek meer dragen, alleen maar voordelen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha. Nee dankje, dan blijf ik toch liever gewoon broeken dragen.
Eigenlijk is dat juist waar ik op hoop.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:45 schreef cvboer het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je piemel niet klem in die naad komt te zitten..
quote:
Hij wil je kont zien denk ik .........quote:
Omgquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hij wil je kont zien denk ik .........
Zou een mooi tafereel worden, iedereen in de klas de broek op de enkelsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Nu moeten mensen nog steeds die smerige taferelen aanschouwen. Gewoon uit die broek.
wat een mooie naam die ga ik later aan mijn dochters geven en dan noem ik haar natuurlijk wel 'maris, of 'ons Maris' gouden tijden worden dat god wat ongemakkelijk voor iedereenquote:
Nee, gaat niet gebeuren. Ik blijf gewoon broeken dragen. Dat jij het een smerig tafereel vindt is jouw mening maar ik kan er niks aan doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Nu moeten mensen nog steeds die smerige taferelen aanschouwen. Gewoon uit die broek.
In een ideale wereld alleen de vrouwen 8/10 en hoger. De rest hoeft zich geen zorgen te maken, daar kijkt toch niemand naar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:04 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zou een mooi tafereel worden, iedereen in de klas de broek op de enkels
Kunnen en willen is een groot verschil.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, gaat niet gebeuren. Ik blijf gewoon broeken dragen. Dat jij het een smerig tafereel vindt is jouw mening maar ik kan er niks aan doen.
Inderdaad. Volgens mij wil ze gewoon niet. Misschien is ze te lui ofzo?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:06 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Kunnen en willen is een groot verschil.
Ja maak het even zeg, als je het eenmaal gespot hebt en je gaat het nadrukkelijk proberen te ontwijken dan kijk je er op een gegeven moment toch wel weer naar. Het is hetzelfde als er iemand langs loopt die misvormd is, je weet dat je niet hoort te staren maar je kijkt toch even en als zo iemand in de buurt blijft zitten stiekem nog wel een keer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? En je hoeft er niet naar te kijken natuurlijk...
Nou sorry hoor, ik doe het zeker niet om te provoceren. Ik wist niet dat jij je zo stoorde eraan. Ik dacht dat je misschien ook wel kon wegkijken als je het zag. En je hoeft het niet exhibitionistische neigingen te noemen, ik loop niet naakt ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maak het even zeg, als je het eenmaal gespot hebt en je gaat het nadrukkelijk proberen te ontwijken dan kijk je er op een gegeven moment toch wel weer naar. Het is hetzelfde als er iemand langs loopt die misvormd is, je weet dat je niet hoort te staren maar je kijkt toch even en als zo iemand in de buurt blijft zitten stiekem nog wel een keer.![]()
Kleed je eens fatsoenlijk aan zou ik zeggen, uit je reacties kom je een beetje over als iemand die het wel leuk vindt om een beetje te provoceren, maar niet iedereen zit op je exhibisionistische neigingen te wachten.
jammerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik doe het zeker niet om te provoceren. Ik wist niet dat jij je zo stoorde eraan. Ik dacht dat je misschien ook wel kon wegkijken als je het zag. En je hoeft het niet exhibitionistische neigingen te noemen, ik loop niet naakt ofzo.
Hoe ik iets noem dat maak ik ten ene male zelf wel uit, laten we daar alvast mee beginnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik doe het zeker niet om te provoceren. Ik wist niet dat jij je zo stoorde eraan. Ik dacht dat je misschien ook wel kon wegkijken als je het zag. En je hoeft het niet exhibitionistische neigingen te noemen, ik loop niet naakt ofzo.
Oké ik reageer al niet meer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe ik iets noem dat maak ik ten ene male zelf wel uit, laten we daar alvast mee beginnen.
Ergens niet opletten kan alleen als ik er met m'n rug naar toe ga zitten, anders zie je het wel uit een ooghoek of als je even om je heen kijkt.
Je zegt dat je het niet doet om te provoceren, maar je weet dat het duidelijk te zien is (als ik dat plaatje mag geloven en het bij jou net zo is als die dame dan is het gewoon de helft) en je vindt het wel best zo en gaat het niet veranderen. Dat noem ik exhibisionistisch ja.
Daar heb ik verder niets mee van doen.quote:
quote:En ik ga wel een riem kopen maar die heb ik nu gewoon nog niet.
Ik snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar heb ik verder niets mee van doen.
[..]
Ik bedoel dat eventueel stoppen met reageren jouw keuze is en niet iets is waar ik op uit ben/was.quote:
Oh, oké.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bedoel dat eventueel stoppen met reageren jouw keuze is en niet iets is waar ik op uit ben/was.
Dikke ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Preutse meisjes zijn tenminste nog lekker kneedbaar.
Juist niet, alles wat je dan wil doen komt er een gegiechel of een nou dat vind ik niet normaal hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef wenfer2 het volgende:
Preutse meisjes zijn tenminste nog lekker kneedbaar.
Niks mis met bepaalde zaken een beetje forceren. Alles beter dan een uitgewoonde druipgoot.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Juist niet, alles wat je dan wil doen komt er een gegiechel of een nou dat vind ik niet normaal hoor
Moet je ons iets vertellenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Juist niet, alles wat je dan wil doen komt er een gegiechel of een nou dat vind ik niet normaal hoor
Jij bent gewoon maagd en je wil gewoon ook een onervaren meisje zodat het niet opvalt dat jij nog geen ervaring hebtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef wenfer2 het volgende:
Niks mis met bepaalde zaken een beetje forceren. Alles beter dan een uitgewoonde druipgoot.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon maagd en je wil gewoon ook een onervaren meisje zodat het niet opvalt dat jij nog geen ervaring hebt
Ja, ik ben echt hartstikke preuts. Ik giechel alleen maar en wil alleen maar missionaris met het licht uitquote:
Je bent op de hoogte van het feit dat de opening van een vrouw niet afhangt van het aantal keren seks maar meer met de bouw ervan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niks mis met bepaalde zaken een beetje forceren. Alles beter dan een uitgewoonde druipgoot.
En toch heb ik zo'n idee dat dit niet geldt voor de achteruitgangquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef Smack10 het volgende:
Je bent op de hoogte van het feit dat de opening van een vrouw niet afhangt van het aantal keren seks maar meer met de bouw ervan?
Dus daarom zit 'ie achter mij aanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon maagd en je wil gewoon ook een onervaren meisje zodat het niet opvalt dat jij nog geen ervaring hebt
Nee, ik bedoel dat je dat weet van die meisjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt hartstikke preuts. Ik giechel alleen maar en wil alleen maar missionaris met het licht uit
Dit ja. brrquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En toch heb ik zo'n idee dat dit niet geldt voor de achteruitgang
Ja, weet ik eigenlijk niet hoe ik dat weetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef Smack10 het volgende:
Nee, ik bedoel dat je dat weet van die meisjes
Hmm, ja oefening baart kunst hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En toch heb ik zo'n idee dat dit niet geldt voor de achteruitgang
Je weet inmiddels toch wel hoe FOK! werkt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het gaat over bilspleten en er post iemand met een vrouwelijk icoontje ook over een bilspleet en meteen is er een schare pubers aanwezig welke hun balletjes nodig eens op koud water moeten gaan zetten.
Dus dacht jij: hey daar kan ik niet ontbreken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het gaat over bilspleten en er post iemand met een vrouwelijk icoontje ook over een bilspleet en meteen is er een schare pubers aanwezig welke hun balletjes nodig eens op koud water moeten gaan zetten.
Ja, ik draag ook liever een stringetje dan een Björn Borg onderbroek.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef EmTheBest het volgende:
Nou TS, ik hoop dan gewoon dat er een lekker string bij zit ofzo, want een Bjorn Borg onderbroek is in mijn visie toch meer voor jongens.
Nouja, ik denk niet dat in die pakken van hem een bilspleet te zien zal zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus dacht jij: hey daar kan ik niet ontbreken?
Jawel maar ik moet er telkens weer om lachen. Het is een beetje zoals een Naked Gun film, hoe vaak je het ook ziet, je blijft er om lachen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel hoe FOK! werkt?.
Uiteraard, jong van geest en dat laat ik graag blijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus dacht jij: hey daar kan ik niet ontbreken?
Zo waar ditquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel maar ik moet er telkens weer om lachen. Het is een beetje zoals een Naked Gun film, hoe vaak je het ook ziet, je blijft er om lachen.
Jij hebt toch helemaal geen ondergoed aan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik draag ook liever een stringetje dan een Björn Borg onderbroek.
Je weet het goed te spelen. Olie op het vuur deze opmerking..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Nou, die stringetjes gaan weleens mee naar benedenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:17 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen ondergoed aan?
stringetjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je weet het goed te spelen. Olie op het vuur deze opmerking..
Ben ik nu dom als ik niet snap wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je weet het goed te spelen. Olie op het vuur deze opmerking..
Dat staat je toch niet manquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
stringetjes
Ik prefereer juist hipsters.
Je hebt toch ook geen bilhaar, hè?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben ik nu dom als ik niet snap wat je bedoelt?
Als je naïef hetzelfde vindt als dom wel ja. Maar ergens denk ik dat je donders goed weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Ben ik nu dom als ik niet snap wat je bedoelt?
in 3 vwo was er een xtje zo een vwo chickie die altijd bjorn borgs boxers aan had en toen zei ik nors iets als: je draagt toch geen boxer wat is deze?? Vrouwen moeten strings dragen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Naar de Starbucks jij!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
stringetjes
Ik prefereer juist hipsters.
Echt een baas deze userquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef ikjijallebei het volgende:
in 3 vwo was er een xtje zo een vwo chickie die altijd bjorn borgs boxers aan had en toen zei ik nors iets als: je draagt toch geen boxer wat is deze?? Vrouwen moeten strings dragen!
Volgende dag had ze stringetje aan.m'n mattie naast me en ik natuurlijk high fiven.
Waar bemoei jij je mee?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
in 3 vwo was er een xtje zo een vwo chickie die altijd bjorn borgs boxers aan had en toen zei ik nors iets als: je draagt toch geen boxer wat is deze?? Vrouwen moeten strings dragen!
Volgende dag had ze stringetje aan.m'n mattie naast me en ik natuurlijk high fiven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:24 schreef ikjijallebei het volgende:
Wil terug naar de middelbare school.
Dan moet je docent worden. Vooral eerste- en tweedegraads natuur- en scheikunde docenten kan het onderwijs goed gebruiken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:24 schreef ikjijallebei het volgende:
Wil terug naar de middelbare school.
Wat is deze?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Naar de Starbucks jij!.
Ik heb trouwens wel hipsters, maar die vind ik lelijk. En die zou ik voor jou toch niet dragen want ik krijg de indruk dat het bij jou toch weer meteen uit moet.
Was nooit zo'n ster in die vakken, het boeide me ook vrij weinig ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet je docent worden. Vooral eerste- en tweedegraads natuur- en scheikunde docenten kan het onderwijs goed gebruiken.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Nog mooier is een hipster met leggings en riempjes.![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
Zijn toch geen lekkere chickies die dat vak volgen? Frank wat is dit?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan moet je docent worden. Vooral eerste- en tweedegraads natuur- en scheikunde docenten kan het onderwijs goed gebruiken.
Hier in het zuiden des lands valt dat tegen hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stringetjes zijn wel mooier maar om iemand zich onzeker te laten voelen om de kleren (of de boxer) die ze aan heeft is echt not-done)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt een baas deze userMiddelbare school issues
O ja, beetje een overstandige opmerking van me.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:28 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Was nooit zo'n ster in die vakken, het boeide me ook vrij weinig ook.
Daarbij kan ik dan over enkele jaren wel eens de nationale dagbladen halen: "docent middelbare school pleegt ontucht." Is niet goed.
Je hoeft ze ook geen les te geven natuurlijk. Beter van niet zelfs, dan hoef je ook geen klootzak te zijn zo nu en dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zijn toch geen lekkere chickies die dat vak volgen? Frank wat is dit?
Rechts dragend trouwens om nog even op jouw vraag terug te komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier in het zuiden des lands valt dat tegen hoor.
Ach op die leeftijd is elk meisje toch beïnvloedbaar? Elke jongen ook trouwens. Hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:31 schreef AdoraBelle het volgende:
Stringetjes zijn wel mooier maar om iemand zich onzeker te laten voelen om de kleren (of de boxer) die ze aan heeft is echt not-done).
Het is een verplicht vak in de onderbouw op veel scholen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zijn toch geen lekkere chickies die dat vak volgen? Frank wat is dit?
Pas maar op dat je dan niet met een stijve piemel voor de klas staat omdat al die meisjes een laag uitgesneden shirtje en kort rokje dragen inmiddels.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Pas maar op dat je dan niet met een stijve piemel voor de klas staat omdat al die meisjes een laag uitgesneden shirtje en kort rokje dragen inmiddels.Dat heb ik nooit begrepen want op de middelbare, zeker in de onderbouw maar ik vond het zelfs in de bovenbouw nog het geval, zijn het echt nog kinderachtige pubertjes/kinderen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Rechts dragend trouwens om nog even op jouw vraag terug te komen.
Ligt er ook aan wat voor school het is en welk niveau ('s).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen want op de middelbare, zeker in de onderbouw maar ik vond het zelfs in de bovenbouw nog het geval, zijn het echt nog kinderachtige pubertjes/kinderen hoor.
Nee, elk niveau.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:34 schreef EmTheBest het volgende:
Ligt er ook aan wat voor school het is en welk niveau ('s).
Jij bent zo'n figuur die een vriendinnetje van 12 heeft maar zegt dat ze heel volwassen isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:34 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat voor school het is en welk niveau ('s).
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur die een vriendinnetje van 12 heeft maar zegt dat ze heel volwassen is?
Het is wel leuk... maar kijk nou naar de achterkant... dan is zo'n stringetje toch veel mooier?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Nog mooier is een hipster met leggings en riempjes.![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
Oh, echt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Ach, bij TS maakt het toch niet uit, hij valt toch op mannen.
Misschien ben ik dat nog steeds welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach op die leeftijd is elk meisje toch beïnvloedbaar? Elke jongen ook trouwens. Hoort er gewoon bij.
Ik snap het ook niet echt. In de middelbare liep ik er nooit bij met zo'n decolleté. Sowieso van voren niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen want op de middelbare, zeker in de onderbouw maar ik vond het zelfs in de bovenbouw nog het geval, zijn het echt nog kinderachtige pubertjes/kinderen hoor.
Tijden veranderen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt. In de middelbare liep ik er nooit bij met zo'n decolleté. Sowieso van voren niet.
Je was nogal plat van voren?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja, nouja, anderen liepen er wel zo bij, maar ik voelde zelf de drang nooit om dat te doen.
Nee niet echt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is wel leuk... maar kijk nou naar de achterkant... dan is zo'n stringetje toch veel mooier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ouderwetse ondergoed wat nu waarschijnlijk voor de vrouwen te veel moeite kost vind ik echt het interessantste wat ik zo één twee drie kan bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door wenfer2 op 18-05-2013 15:06:12 ]
Nu wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt. In de middelbare liep ik er nooit bij met zo'n decolleté. Sowieso van voren niet.
Dat ook jaquote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee niet echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:47 schreef wenfer2 het volgende:
Dat ouderwetse ondergoed wat nu waarschijnlijk voor de vrouwen te veel moeite kost vind ik echt het interessantste wat ik zo één twee drie kan bedenken.Dat lijkt me echt helemaal niks he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fernando snapt hetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:55 schreef Remqo het volgende:
Ik snap TS niet, wat is er mis met een inkijkje bij een leuk vrouwenkontje?
Hoe oud ben je? En heb je echt cup AA?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar gaat nog wel goed komen zodra ik klaar ben met sparen.
[..]
Nee. Maar gaat verandering in komen hoor...
Moet dat hier?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? En heb je echt cup AA?
Ben benieuwd naar de before and after pics, krijg je ook van mijn body (before after) te zien uiteraard.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar gaat nog wel goed komen zodra ik klaar ben met sparen.
[..]
Nee. Maar gaat verandering in komen hoor...
Nee hoeft niet, maar wilde even weten of het heel ernstig is of dat het in je hoofd zit. Zou zonde zijn om je lichaam te verneuken terwijl het niet nodig isquote:
Een tietjob kan heel mooi uitpakken hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, maar wilde even weten of het heel ernstig is of dat het in je hoofd zit. Zou zonde zijn om je lichaam te verneuken terwijl het niet nodig is
Ja, maar waarom zou je? Liever puur natuur dan iets neps. Ken genoeg mannen die echt geen meisje met siliconen willen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Een tietjob kan heel mooi uitpakken hoor.
Zijn wss van die maagden met puntige knieeen ofzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je? Liever puur natuur dan iets neps. Ken genoeg mannen die echt geen meisje met siliconen willen.
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zijn wss van die maagden met puntige knieeen ofzo.
Nouja, ik zal niet in details treden maar ik denk dat het wel beter voor m'n zelfvertrouwen is als ik het laat doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, maar wilde even weten of het heel ernstig is of dat het in je hoofd zit. Zou zonde zijn om je lichaam te verneuken terwijl het niet nodig is
Siliconen weet ik niet maar ik zou er persoonlijk geen problemen mee hebben als het vrouwtje later besluit om in het gezichtje enige spuitjes te laten injecteren. Ik denk dat ik dat zelf later voor mijzelf ook niet uitsluit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je? Liever puur natuur dan iets neps. Ken genoeg mannen die echt geen meisje met siliconen willen.
Ik zit dit topic zo een beetje te volgen en geloof me, hoe je tiet er ook uitziet, mannen vinden het toch wel goed, ondanks alle grote praat hier. Echt niet dat er ook maar 1 vent is die zegt van "ja je bent precies de persoon die ik zoek, alleen, tja cup A, gaat u maar weer"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, ik zal niet in details treden maar ik denk dat het wel beter voor m'n zelfvertrouwen is als ik het laat doen.
Dit idd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:18 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik zit dit topic zo een beetje te volgen en geloof me, hoe je tiet er ook uitziet, mannen vinden het toch wel goed, ondanks alle grote praat hier. Echt niet dat er ook maar 1 vent is die zegt van "ja je bent precies de persoon die ik zoek, alleen, tja cup A, gaat u maar weer"
Elke keer als ik denk dat het niet erger kan met jou, overtref je het weerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:16 schreef wenfer2 het volgende:
Siliconen weet ik niet maar ik zou er persoonlijk geen problemen mee hebben als het vrouwtje later besluit om in het gezichtje enige spuitjes te laten injecteren. Ik denk dat ik dat zelf later voor mijzelf ook niet uitsluit.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Elke keer als ik denk dat het niet erger kan met jou, overtref je het weer
Jammer voor die mannen. Ik doe het voor mezelf zodat ik me vrouwelijk kan voelen en gelukkig kan zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zou ook de enige reden moeten zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Jammer voor die mannen. Ik doe het voor mezelf zodat ik me vrouwelijk kan voelen en gelukkig kan zijn.
Nee, dat snap ik wel. Maar ik heb er zo mijn redenen voor. Ik zou het in ieder geval nooit voor iemand anders doen dan mezelf.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:18 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik zit dit topic zo een beetje te volgen en geloof me, hoe je tiet er ook uitziet, mannen vinden het toch wel goed, ondanks alle grote praat hier. Echt niet dat er ook maar 1 vent is die zegt van "ja je bent precies de persoon die ik zoek, alleen, tja cup A, gaat u maar weer"
Gatver, dat hoef ik dus echt niet te zien hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:35 schreef CAT988h het volgende:
Ik heb een stevige (best wel dikke) collega die dan op z'n hurken gaat zitten met z'n broek op half 7.
![]()
Bouwvakker stijl.
Ondanks dat KLB eigenlijk niet helemaal de plek is, dit dat...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik wel. Maar ik heb er zo mijn redenen voor. Ik zou het in ieder geval nooit voor iemand anders doen dan mezelf.
"Hier is je pen terug" en dan in zijn envelopje stekenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:35 schreef CAT988h het volgende:
Ik heb een stevige (best wel dikke) collega die dan op z'n hurken gaat zitten met z'n broek op half 7.
![]()
Bouwvakker stijl.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:41 schreef KritischeMassa het volgende:
Ondanks dat KLB eigenlijk niet helemaal de plek is, dit dat...Mooi stukje. Had het gelezen voor je edit. Ik ben het hier 100% mee eens, maar soms zijn er redenen waardoor je zo lijdt of onzeker wordt dat ik de keus er juist wel voor begrijp. Maar als je het alleen vanuit het oogpunt doet om perfectie na te streven, dan houdt het waarschijnlijk nooit op nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, gewoon ranzig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gatver, dat hoef ik dus echt niet te zien hoor.
Ik ben blij dat het bij mij alleen maar bij windvlagen blijft of mensen die er een muntje in stoppen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:44 schreef CAT988h het volgende:
[..]
Klopt, gewoon ranzig.
Pas had ik een spuitbus wd-40 in de hand en heb toen wat in ze naad gespoten![]()
Nu kijkt ie wel uit
Gatverdammequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een topic openen zekerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:02 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Als zij zit of gebukt staat en het ziet er zo uit, dan doe je er toch wat aan?
okequote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:06 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dat vieze wijf er wat aan doen moet!
Ik ook niet en ik val niet eens op vrouwenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef KritischeMassa het volgende:
Ben ik nou de enige hier die niet helemaal overstuur raakt van een paar vrouwenbillen?
hommo's
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef KritischeMassa het volgende:
Ben ik nou de enige hier die niet helemaal overstuur raakt van een paar vrouwenbillen?
hommo's
Win win situatiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
... of mensen die er een muntje in stoppen.
Je bent echt niet de enige.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef KritischeMassa het volgende:
hommo's
Wel eerst je billen scheren dan. Want harige billen hebben dat effect vrees ik nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:10 schreef KritischeMassa het volgende:
Win win situatie
Ik ga ook maar eens lage broeken dragen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel eerst je billen scheren dan. Want harige billen hebben dat effect vrees ik niet
Misschien maak je met highlights wel kans. Moet je wel de rest goed oppoetsen, dan glimt het extra mooiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:13 schreef KritischeMassa het volgende:
ook niet als ik het kam? Of misschien blonde puntjes
Gewoon een nette scheidingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:13 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]ook niet als ik het kam? Of misschien blonde puntjes
Mijn billetjens zijn altijd volledig opgepoetstquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien maak je met highlights wel kans. Moet je wel de rest goed oppoetsen, dan glimt het extra mooi
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beetje gel er in op het zo te houden?
Ik kom er net achter dat haarlak priktquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beetje gel er in op het zo te houden?
Nouja, ik ben bang van wel, ik draag precies dezelfde broeken enzo... Volgens mij heb ik zelfs zo'n groenequote:
Went wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:17 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat haarlak prikt
Moslima billenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:18 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn dit mannen of vrouwen billen
[ afbeelding ]
Wel mooi gestyledquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:18 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn dit mannen of vrouwen billen
[ afbeelding ]
Ik ook, en vaak heb ik wel een lang shirt onder mijn trui of shirt aan van de Hema maar als het erg warm is niet en als ik dan een lage spijkerbroek draag wil dat wel eens gebeuren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat maakt dat nou uit dat haar bilspleet te zien is? Dat heb ik ook zo vaak als ik buk of als ik ergens zit. Je kunt toch ook gewoon een andere kant op kijken?
Haha ja,quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:10 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Win win situatie
Ik ga ook maar eens lage broeken dragen
Kan ook niet zo goed tegen vrouwen in je omgeving die bijna hysterisch gaan gillen als je string wel eens per ongeluk een stukje er boven uit komt en dan gaan roepen: "JE STRING STEEKT ER BOVEN UIT" Alsof er een moord wordt begaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:20 schreef snakelady het volgende:
Ik ook, en vaak heb ik wel een lang shirt onder mijn trui of shirt aan van de Hema maar als het erg warm is niet en als ik dan een lage spijkerbroek draag wil dat wel eens gebeuren.
Haha, kadetjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige.
Het is gewoon leuk om naar lekkere kadetjes te kijken
Ja, precies. Ik heb helaas geen lange shirts of truien maar als het wat kouder is draag ik wel een jas die volgens mij net lang genoeg is om dat af te dekken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ook, en vaak heb ik wel een lang shirt onder mijn trui of shirt aan van de Hema maar als het erg warm is niet en als ik dan een lage spijkerbroek draag wil dat wel eens gebeuren.
Ja, nogmaals, het is voor mij echt geen straf om (mooie) billetjes te aanschouwenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb deze van de Hema, vind ze ideaal, heb ze ondertussen al in alle mogelijk kleuren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik heb helaas geen lange shirts of truien maar als het wat kouder is draag ik wel een jas die volgens mij net lang genoeg is om dat af te dekken.
Bedankt voor de tip. Ik zie wel even of ik die koop. Als ik die straks niet meer draag is dat net zo zonde als nieuwe broeken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb deze van de Hema, vind ze ideaal, heb ze ondertussen al in alle mogelijk kleuren.
[ afbeelding ]
Kruipen niet omhoog en zijn lekker lang.
Geloof dat de goedkoopste rond de 4,50 euro is, kan je er eentje proberen en als het niks is dan is het maar 4,50 euro.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik zie wel even of ik die koop. Als ik die straks niet meer draag is dat net zo zonde als nieuwe broeken.
Oja, dat valt nog te bezien dan. Maarja... voor 4,50 euro kan ik ook weer chocolade kopenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geloof dat de goedkoopste rond de 4,50 euro is, kan je er eentje proberen en als het niks is dan is het maar 4,50 euro.
Idd, fijne hempjes zijn dat. Zijn helemaal synthetisch toch? Want die katoenen krimpen vaak in de was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb deze van de Hema, vind ze ideaal, heb ze ondertussen al in alle mogelijk kleuren.
[ afbeelding ]
Kruipen niet omhoog en zijn lekker lang.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:53 schreef KritischeMassa het volgende:
goed, om mijn laatste post goed te maken...
[ afbeelding ]
die poept muntjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
Adora, ik heb je billen gevonden
[ afbeelding ]
Wat lekker.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja,die inderdaad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Idd, fijne hempjes zijn dat. Zijn helemaal synthetisch toch? Want die katoenen krimpen vaak in de was.
Nou schitterend hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf wel een beetje als een billenman, maar ik zie oprecht niet in waarom zo'n bouwvakkersdecolleté bij een vrouw een pluspunt zou zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:53 schreef KritischeMassa het volgende:
goed, om mijn laatste post goed te maken...
[ afbeelding ]
ik welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf wel een beetje als een billenman, maar ik zie oprecht niet in waarom zo'n bouwvakkersdecolleté bij een vrouw een pluspunt zou zijn.
Wellicht een fetishquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf wel een beetje als een billenman, maar ik zie oprecht niet in waarom zo'n bouwvakkersdecolleté bij een vrouw een pluspunt zou zijn.
Ik hou het wel gewoon bij sm zoals normale mensen.quote:
Misschien een beetje BDSM voor de afwisselingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hou het wel gewoon bij sm zoals normale mensen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hou het wel gewoon bij sm zoals normale mensen.
En na het bewonderen van al dit moois heb je je kleine broertje door je vuist laten gieren?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:59 schreef Dimachaerus het volgende:
OMG, zojuist kwam mijn tijdje geleden nieuwe overbuurvrouw terug van boodschappen! Toen ze bij de deur stond liet ze iets vallen en moest ze bukken om dit op te pakken.
Eerst ging ze ass-to-ground en in een flits zag ik een zwarte string kilometers boven haar laag uitgesneden donkerblauwe denim brok uitsteken, maar mijn line-of-sight werd geblokkeerd door de motorkap van een auto. Daarna ging ze wat meer opstaan en probeerde ze nog wat op te pakken ofzo, maar dit keer ging ze slechts minimaal door haar knieën en ging meer met haar bovenlichaam omlaag, precies zo doggystyle positie voor een aantal seconden, dit keer had ik perfecte uitzicht op haar string, gewoon wauw....
Zo'n stringetje boven je broek is niet het equivalente van een bilspleet maar ik vind het een stuk classier en geiler eigenlijk ook!
De hoeveelheid string-uitsteek was vergelijkbaar met de laatste 2 foto's die KM gepost heeft.
Fuck.![]()
Het is dan ook volkomen begrijpelijk dat ik nu even de hand aan mijzelf sla.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
En na het bewonderen van al dit moois heb je je kleine broertje door je vuist laten gieren?
Ik wel bij het lezen...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
En na het bewonderen van al dit moois heb je je kleine broertje door je vuist laten gieren?
na gedane handwerk wel even de liefdesnectar opruimen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is dan ook volkomen begrijpelijk dat ik nu even de hand aan mijzelf sla.
plaatsvervangende schaamte denk ik.quote:
Er smeert niets beter dan snotquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Altijd handig, zelfsmerende lube.
Ik ben te vinden op Omegle trouwens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is dan ook volkomen begrijpelijk dat ik nu even de hand aan mijzelf sla.
Maar ik ga het serieus overwegen hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geloof dat de goedkoopste rond de 4,50 euro is, kan je er eentje proberen en als het niks is dan is het maar 4,50 euro.
Het zou zomaar kunnen jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarvoor dankquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zal dit maar als een compliment beschouwen.
Je begrijpt duidelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer schitterend aan?
Wel slim. Zonder die bilspleet zou niemand zien dat er een bil aanwezig is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef snakelady het volgende:
Bij deze kom je er niet onderuit.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat is ideaal voor als ik eens de slet wil uithangenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel slim. Zonder die bilspleet zou niemand zien dat er een bil aanwezig is.
Het kan nog erger.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is ideaal voor als ik eens de slet wil uithangen.
Voor de rest vraag ik me af waarom je dat zou dragen. Je ziet nu al bijna alles, laat staan wanneer je dan bukt ofzo.
Die bovenste haar broek is gewoon afgezakt zo lijkt het. En waarom zou je eigenlijk een vuilniszak als handtas gebruikenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het kan nog erger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, voor wie zo'n leuke broek wil, ze verkopen ze dus hier:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg het er wel een beetje warmpjes vanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het kan nog erger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, voor wie zo'n leuke broek wil, ze verkopen ze dus hier:
http://www.a-shop-corp.com/e-pierce/eng/rise_s.htm
Haha, ik zie het. Ze hebben die broek gewoon doormidden geknipt en verkopen beide helften nu losquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Is een hele broek.
Leuk hoor. Door vrouwen zoals jou moet ik iedere keer mijn broek in de biotex zetten ivm een BBZ.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huh? Hoezo dan? Wat is een BBZ? Is dat zoals als een BBQ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Leuk hoor. Door vrouwen zoals jou moet ik iedere keer mijn broek in de biotex zetten ivm een BBZ.
Ik moest grinniken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel slim. Zonder die bilspleet zou niemand zien dat er een bil aanwezig is.
Zo kan ik ze ook verdienen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, ik zie het. Ze hebben die broek gewoon doormidden geknipt en verkopen beide helften nu los.
Wat een geniaal plan, dubbel de winst.
BinnenBroekse Zaadlozingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Huh? Hoezo dan? Wat is een BBZ? Is dat zoals als een BBQ?
Ojeequote:
Nee, dat lukt niet meer. Het enige dat nog lukt is om mijn broek snel omlaag te doen, maar dat mag niet meer van de wijkagent.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ojee.
Ik dacht meer aan dat je standaard alles uit je handen laat vallen zodra je het gespleten bilmonster ziet en er dus drinken en saus enzo op zat. Maar het ging ergens anders over.
Kun je dan niet snel een wc in vluchten?
Bij mij is ie ook al meerdere keren langsgeweestquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Nee, dat lukt niet meer. Het enige dat nog lukt is om mijn broek snel omlaag te doen, maar dat mag niet meer van de wijkagent.
De hufter.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:29 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Bij mij is ie ook al meerdere keren langsgeweest
Ik mag ook niet meer op de plaatselijke labrador vereniging komen
Oh. Nouja, jammer voor jequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Nee, dat lukt niet meer. Het enige dat nog lukt is om mijn broek snel omlaag te doen, maar dat mag niet meer van de wijkagent.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Nouja, jammer voor je.
Ik ben net in gesprek met een vriendin en zij zegt dat anderen er maar mee moeten leren leven als ze m'n bilspleet zien. Kunnen ze dat niet, dan hebben ze gewoon pech. Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Als ze er niet tegen kunnen kijken ze weg, kunnen ze er wel tegen dan kijken ze ... zoals mijn soort oude mannetjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben net in gesprek met een vriendin en zij zegt dat anderen er maar mee moeten leren leven als ze m'n bilspleet zien. Kunnen ze dat niet, dan hebben ze gewoon pech. Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ook goed. De volgende keer spuit ik gewoon je kont eronder.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet raar opkijken als iemand jou prikt met zijn blote penerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vond hem grappigquote:
Ieuw!! Serieus? Gatver... ik hoop niet dat ik jou ooit tegenkom danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ook goed. De volgende keer spuit ik gewoon je kont eronder.
Ieuw! Heb je soms dat andere topic gelezen met mijn ervaring?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet raar opkijken als iemand jou prikt met zijn blote pener
Ik in ieder geval niet, linkje?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw! Heb je soms dat andere topic gelezen met mijn ervaring?.
Wow, waar heb ik dit compliment aan te danken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
AdoraBelle echt meer meisjes moeten zijn zoals jij. Kei-leuk.
Ja, dat heb ik gelezenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou vooruit... KLB / "Ik heb het net zo gezellig zonder alcohol!"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, linkje?
Je hebt een leuke persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik voorzie een ontmoeting.....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je hebt een leuke persoonlijkheid.
Ze is wel schattig ja, maar je zegt dit toch niet alleen maar om even aan haar billetjes te mogen zitten hè?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen
stiekem was ik dat...
Dankjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is wel even een draai die je maakt. Gisteravond zei je heel wat andersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze is wel schattig ja, maar je zegt dit toch niet alleen maar om even aan haar billetjes te mogen zitten hè?
Ik maak helemaal geen draai, ik vraag me alleen af of hij er graag aan zit, dat doet verder niets af aan hoe (on)fatsoenlijk ik het vind dat een dame zich zo kleedt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
[..]
Dankje.
[..]
Dat is wel even een draai die je maakt. Gisteravond zei je heel wat anders.
Ohquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik maak helemaal geen draai, ik vraag me alleen af of hij er graag aan zit, dat doet verder niets af aan hoe (on)fatsoenlijk ik het vind dat een dame zich zo kleedt.
Edit: En verder reageer je wel schattig of op z'n minst grappig ja, maar ook dat doet niets af aan mijn eerdere standpunt.
Neeeeeequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:00 schreef snakelady het volgende:
We zouden een AdoraBelle fanpage moeten maken.![]()
Ja en dat vond ik nergens op slaan, je kan een riem dragen, je kan je t-shirt/trui/hemd gewoon instoppen, ik vind het een nogal vreemd argument te zeggen dat je broeken nu eenmaal zo zijn en dat je er niks aan kunt doen. Jij wilt er gewoon niks aan doen omdat je het stiekem wel leuk vindt om op een dergelijke manier op te vallen volgens mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Had je m'n uitleg ook nog gelezen een paar pagina's terug waarom ik er nu zo bij loop?
Waren we net op weg naar een fanpage met bilspleten dit dat, kom je weer zo naar uit de hoekquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en dat vond ik nergens op slaan, je kan een riem dragen, je kan je t-shirt/trui/hemd gewoon instoppen, ik vind het een nogal vreemd argument te zeggen dat je broeken nu eenmaal zo zijn en dat je er niks aan kunt doen. Jij wilt er gewoon niks aan doen omdat je het stiekem wel leuk vindt om op een dergelijke manier op te vallen volgens mij.
Afgezien dat ik het nogal ordinair vindt, moet je het zelf weten natuurlijk, maar dat je er niet gewoon voor uitkomt en een beetje verongelijkt onschuldig loopt te doen dat vind ik een beetje hypocriet.
Stiekem vind je het ook leuk, m.i. al zal je het niet zo gauw toegeven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en dat vond ik nergens op slaan, je kan een riem dragen, je kan je t-shirt/trui/hemd gewoon instoppen, ik vind het een nogal vreemd argument te zeggen dat je broeken nu eenmaal zo zijn en dat je er niks aan kunt doen. Jij wilt er gewoon niks aan doen omdat je het stiekem wel leuk vindt om op een dergelijke manier op te vallen volgens mij.
Afgezien dat ik het nogal ordinair vindt, moet je het zelf weten natuurlijk, maar dat je er niet gewoon voor uitkomt en een beetje verongelijkt onschuldig loopt te doen dat vind ik een beetje hypocriet.
In de slaapkamer is het leuk ja, ik moet er niet aandenken dat mijn wederhelft er zo bij zou lopen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:11 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Stiekem vind je het ook leuk, m.i. al zal je het niet zo gauw toegeven.
Ik heb op dit moment geen riem, maar ik ben wel van plan er één te kopen. Mijns inziens kan ik er ook niks aan doen nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |