Wel slim. Zonder die bilspleet zou niemand zien dat er een bil aanwezig is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef snakelady het volgende:
Bij deze kom je er niet onderuit.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat is ideaal voor als ik eens de slet wil uithangenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel slim. Zonder die bilspleet zou niemand zien dat er een bil aanwezig is.
Het kan nog erger.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is ideaal voor als ik eens de slet wil uithangen.
Voor de rest vraag ik me af waarom je dat zou dragen. Je ziet nu al bijna alles, laat staan wanneer je dan bukt ofzo.
Die bovenste haar broek is gewoon afgezakt zo lijkt het. En waarom zou je eigenlijk een vuilniszak als handtas gebruikenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het kan nog erger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, voor wie zo'n leuke broek wil, ze verkopen ze dus hier:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg het er wel een beetje warmpjes vanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het kan nog erger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, voor wie zo'n leuke broek wil, ze verkopen ze dus hier:
http://www.a-shop-corp.com/e-pierce/eng/rise_s.htm
Haha, ik zie het. Ze hebben die broek gewoon doormidden geknipt en verkopen beide helften nu losquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Is een hele broek.
Leuk hoor. Door vrouwen zoals jou moet ik iedere keer mijn broek in de biotex zetten ivm een BBZ.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is niet een foto van mij, maar dit meisje draagt dezelfde jeans als die ik ook heb. En bij mij ziet het er ook ongeveer zo uit ben ik bang.
[ afbeelding ]
Huh? Hoezo dan? Wat is een BBZ? Is dat zoals als een BBQ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Leuk hoor. Door vrouwen zoals jou moet ik iedere keer mijn broek in de biotex zetten ivm een BBZ.
Ik moest grinniken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel slim. Zonder die bilspleet zou niemand zien dat er een bil aanwezig is.
Zo kan ik ze ook verdienen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, ik zie het. Ze hebben die broek gewoon doormidden geknipt en verkopen beide helften nu los.
Wat een geniaal plan, dubbel de winst.
BinnenBroekse Zaadlozingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Huh? Hoezo dan? Wat is een BBZ? Is dat zoals als een BBQ?
Ojeequote:
Nee, dat lukt niet meer. Het enige dat nog lukt is om mijn broek snel omlaag te doen, maar dat mag niet meer van de wijkagent.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ojee.
Ik dacht meer aan dat je standaard alles uit je handen laat vallen zodra je het gespleten bilmonster ziet en er dus drinken en saus enzo op zat. Maar het ging ergens anders over.
Kun je dan niet snel een wc in vluchten?
Bij mij is ie ook al meerdere keren langsgeweestquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Nee, dat lukt niet meer. Het enige dat nog lukt is om mijn broek snel omlaag te doen, maar dat mag niet meer van de wijkagent.
De hufter.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:29 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Bij mij is ie ook al meerdere keren langsgeweest
Ik mag ook niet meer op de plaatselijke labrador vereniging komen
Oh. Nouja, jammer voor jequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Nee, dat lukt niet meer. Het enige dat nog lukt is om mijn broek snel omlaag te doen, maar dat mag niet meer van de wijkagent.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Nouja, jammer voor je.
Ik ben net in gesprek met een vriendin en zij zegt dat anderen er maar mee moeten leren leven als ze m'n bilspleet zien. Kunnen ze dat niet, dan hebben ze gewoon pech. Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Als ze er niet tegen kunnen kijken ze weg, kunnen ze er wel tegen dan kijken ze ... zoals mijn soort oude mannetjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Nouja, jammer voor je.
Ik ben net in gesprek met een vriendin en zij zegt dat anderen er maar mee moeten leren leven als ze m'n bilspleet zien. Kunnen ze dat niet, dan hebben ze gewoon pech. Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |