ik welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf wel een beetje als een billenman, maar ik zie oprecht niet in waarom zo'n bouwvakkersdecolleté bij een vrouw een pluspunt zou zijn.
Wellicht een fetishquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf wel een beetje als een billenman, maar ik zie oprecht niet in waarom zo'n bouwvakkersdecolleté bij een vrouw een pluspunt zou zijn.
Ik hou het wel gewoon bij sm zoals normale mensen.quote:
Misschien een beetje BDSM voor de afwisselingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hou het wel gewoon bij sm zoals normale mensen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hou het wel gewoon bij sm zoals normale mensen.
En na het bewonderen van al dit moois heb je je kleine broertje door je vuist laten gieren?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:59 schreef Dimachaerus het volgende:
OMG, zojuist kwam mijn tijdje geleden nieuwe overbuurvrouw terug van boodschappen! Toen ze bij de deur stond liet ze iets vallen en moest ze bukken om dit op te pakken.
Eerst ging ze ass-to-ground en in een flits zag ik een zwarte string kilometers boven haar laag uitgesneden donkerblauwe denim brok uitsteken, maar mijn line-of-sight werd geblokkeerd door de motorkap van een auto. Daarna ging ze wat meer opstaan en probeerde ze nog wat op te pakken ofzo, maar dit keer ging ze slechts minimaal door haar knieën en ging meer met haar bovenlichaam omlaag, precies zo doggystyle positie voor een aantal seconden, dit keer had ik perfecte uitzicht op haar string, gewoon wauw....
Zo'n stringetje boven je broek is niet het equivalente van een bilspleet maar ik vind het een stuk classier en geiler eigenlijk ook!
De hoeveelheid string-uitsteek was vergelijkbaar met de laatste 2 foto's die KM gepost heeft.
Fuck.![]()
Het is dan ook volkomen begrijpelijk dat ik nu even de hand aan mijzelf sla.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
En na het bewonderen van al dit moois heb je je kleine broertje door je vuist laten gieren?
Ik wel bij het lezen...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
En na het bewonderen van al dit moois heb je je kleine broertje door je vuist laten gieren?
na gedane handwerk wel even de liefdesnectar opruimen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is dan ook volkomen begrijpelijk dat ik nu even de hand aan mijzelf sla.
plaatsvervangende schaamte denk ik.quote:
Er smeert niets beter dan snotquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Altijd handig, zelfsmerende lube.
Ik ben te vinden op Omegle trouwens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is dan ook volkomen begrijpelijk dat ik nu even de hand aan mijzelf sla.
Maar ik ga het serieus overwegen hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geloof dat de goedkoopste rond de 4,50 euro is, kan je er eentje proberen en als het niks is dan is het maar 4,50 euro.
Het zou zomaar kunnen jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
Adora, ik heb je billen gevonden
[ afbeelding ]
Waarvoor dankquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zal dit maar als een compliment beschouwen.
Je begrijpt duidelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer schitterend aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |