Kan ook niet zo goed tegen vrouwen in je omgeving die bijna hysterisch gaan gillen als je string wel eens per ongeluk een stukje er boven uit komt en dan gaan roepen: "JE STRING STEEKT ER BOVEN UIT" Alsof er een moord wordt begaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:20 schreef snakelady het volgende:
Ik ook, en vaak heb ik wel een lang shirt onder mijn trui of shirt aan van de Hema maar als het erg warm is niet en als ik dan een lage spijkerbroek draag wil dat wel eens gebeuren.
Haha, kadetjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige.
Het is gewoon leuk om naar lekkere kadetjes te kijken
Ja, precies. Ik heb helaas geen lange shirts of truien maar als het wat kouder is draag ik wel een jas die volgens mij net lang genoeg is om dat af te dekken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ook, en vaak heb ik wel een lang shirt onder mijn trui of shirt aan van de Hema maar als het erg warm is niet en als ik dan een lage spijkerbroek draag wil dat wel eens gebeuren.
Ja, nogmaals, het is voor mij echt geen straf om (mooie) billetjes te aanschouwenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb deze van de Hema, vind ze ideaal, heb ze ondertussen al in alle mogelijk kleuren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik heb helaas geen lange shirts of truien maar als het wat kouder is draag ik wel een jas die volgens mij net lang genoeg is om dat af te dekken.
Bedankt voor de tip. Ik zie wel even of ik die koop. Als ik die straks niet meer draag is dat net zo zonde als nieuwe broeken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb deze van de Hema, vind ze ideaal, heb ze ondertussen al in alle mogelijk kleuren.
[ afbeelding ]
Kruipen niet omhoog en zijn lekker lang.
Geloof dat de goedkoopste rond de 4,50 euro is, kan je er eentje proberen en als het niks is dan is het maar 4,50 euro.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik zie wel even of ik die koop. Als ik die straks niet meer draag is dat net zo zonde als nieuwe broeken.
Oja, dat valt nog te bezien dan. Maarja... voor 4,50 euro kan ik ook weer chocolade kopenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geloof dat de goedkoopste rond de 4,50 euro is, kan je er eentje proberen en als het niks is dan is het maar 4,50 euro.
Idd, fijne hempjes zijn dat. Zijn helemaal synthetisch toch? Want die katoenen krimpen vaak in de was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb deze van de Hema, vind ze ideaal, heb ze ondertussen al in alle mogelijk kleuren.
[ afbeelding ]
Kruipen niet omhoog en zijn lekker lang.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:53 schreef KritischeMassa het volgende:
goed, om mijn laatste post goed te maken...
[ afbeelding ]
die poept muntjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
Adora, ik heb je billen gevonden
[ afbeelding ]
Wat lekker.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
Adora, ik heb je billen gevonden
[ afbeelding ]
Ja,die inderdaad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Idd, fijne hempjes zijn dat. Zijn helemaal synthetisch toch? Want die katoenen krimpen vaak in de was.
Nou schitterend hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is niet een foto van mij, maar dit meisje draagt dezelfde jeans als die ik ook heb. En bij mij ziet het er ook ongeveer zo uit ben ik bang.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik draag ook liever een stringetje dan een Björn Borg onderbroek.
Ik beschouw mezelf wel een beetje als een billenman, maar ik zie oprecht niet in waarom zo'n bouwvakkersdecolleté bij een vrouw een pluspunt zou zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:53 schreef KritischeMassa het volgende:
goed, om mijn laatste post goed te maken...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |