Juist niet, alles wat je dan wil doen komt er een gegiechel of een nou dat vind ik niet normaal hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef wenfer2 het volgende:
Preutse meisjes zijn tenminste nog lekker kneedbaar.
Niks mis met bepaalde zaken een beetje forceren. Alles beter dan een uitgewoonde druipgoot.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Juist niet, alles wat je dan wil doen komt er een gegiechel of een nou dat vind ik niet normaal hoor
Moet je ons iets vertellenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Juist niet, alles wat je dan wil doen komt er een gegiechel of een nou dat vind ik niet normaal hoor
Jij bent gewoon maagd en je wil gewoon ook een onervaren meisje zodat het niet opvalt dat jij nog geen ervaring hebtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef wenfer2 het volgende:
Niks mis met bepaalde zaken een beetje forceren. Alles beter dan een uitgewoonde druipgoot.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon maagd en je wil gewoon ook een onervaren meisje zodat het niet opvalt dat jij nog geen ervaring hebt
Ja, ik ben echt hartstikke preuts. Ik giechel alleen maar en wil alleen maar missionaris met het licht uitquote:
Je bent op de hoogte van het feit dat de opening van een vrouw niet afhangt van het aantal keren seks maar meer met de bouw ervan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niks mis met bepaalde zaken een beetje forceren. Alles beter dan een uitgewoonde druipgoot.
En toch heb ik zo'n idee dat dit niet geldt voor de achteruitgangquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef Smack10 het volgende:
Je bent op de hoogte van het feit dat de opening van een vrouw niet afhangt van het aantal keren seks maar meer met de bouw ervan?
Dus daarom zit 'ie achter mij aanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon maagd en je wil gewoon ook een onervaren meisje zodat het niet opvalt dat jij nog geen ervaring hebt
Nee, ik bedoel dat je dat weet van die meisjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt hartstikke preuts. Ik giechel alleen maar en wil alleen maar missionaris met het licht uit
Dit ja. brrquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En toch heb ik zo'n idee dat dit niet geldt voor de achteruitgang
Ja, weet ik eigenlijk niet hoe ik dat weetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef Smack10 het volgende:
Nee, ik bedoel dat je dat weet van die meisjes
Hmm, ja oefening baart kunst hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En toch heb ik zo'n idee dat dit niet geldt voor de achteruitgang
Je weet inmiddels toch wel hoe FOK! werkt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het gaat over bilspleten en er post iemand met een vrouwelijk icoontje ook over een bilspleet en meteen is er een schare pubers aanwezig welke hun balletjes nodig eens op koud water moeten gaan zetten.
Dus dacht jij: hey daar kan ik niet ontbreken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het gaat over bilspleten en er post iemand met een vrouwelijk icoontje ook over een bilspleet en meteen is er een schare pubers aanwezig welke hun balletjes nodig eens op koud water moeten gaan zetten.
Ja, ik draag ook liever een stringetje dan een Björn Borg onderbroek.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef EmTheBest het volgende:
Nou TS, ik hoop dan gewoon dat er een lekker string bij zit ofzo, want een Bjorn Borg onderbroek is in mijn visie toch meer voor jongens.
Nouja, ik denk niet dat in die pakken van hem een bilspleet te zien zal zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus dacht jij: hey daar kan ik niet ontbreken?
Jawel maar ik moet er telkens weer om lachen. Het is een beetje zoals een Naked Gun film, hoe vaak je het ook ziet, je blijft er om lachen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel hoe FOK! werkt?.
Uiteraard, jong van geest en dat laat ik graag blijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus dacht jij: hey daar kan ik niet ontbreken?
Zo waar ditquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel maar ik moet er telkens weer om lachen. Het is een beetje zoals een Naked Gun film, hoe vaak je het ook ziet, je blijft er om lachen.
Jij hebt toch helemaal geen ondergoed aan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik draag ook liever een stringetje dan een Björn Borg onderbroek.
Je weet het goed te spelen. Olie op het vuur deze opmerking..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja, ik draag ook liever een stringetje dan een Björn Borg onderbroek.
Nou, die stringetjes gaan weleens mee naar benedenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:17 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen ondergoed aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |