Zou een mooi tafereel worden, iedereen in de klas de broek op de enkelsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Nu moeten mensen nog steeds die smerige taferelen aanschouwen. Gewoon uit die broek.
wat een mooie naam die ga ik later aan mijn dochters geven en dan noem ik haar natuurlijk wel 'maris, of 'ons Maris' gouden tijden worden dat god wat ongemakkelijk voor iedereenquote:
Nee, gaat niet gebeuren. Ik blijf gewoon broeken dragen. Dat jij het een smerig tafereel vindt is jouw mening maar ik kan er niks aan doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Nu moeten mensen nog steeds die smerige taferelen aanschouwen. Gewoon uit die broek.
In een ideale wereld alleen de vrouwen 8/10 en hoger. De rest hoeft zich geen zorgen te maken, daar kijkt toch niemand naar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:04 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zou een mooi tafereel worden, iedereen in de klas de broek op de enkels
Kunnen en willen is een groot verschil.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, gaat niet gebeuren. Ik blijf gewoon broeken dragen. Dat jij het een smerig tafereel vindt is jouw mening maar ik kan er niks aan doen.
Inderdaad. Volgens mij wil ze gewoon niet. Misschien is ze te lui ofzo?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:06 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Kunnen en willen is een groot verschil.
Ja maak het even zeg, als je het eenmaal gespot hebt en je gaat het nadrukkelijk proberen te ontwijken dan kijk je er op een gegeven moment toch wel weer naar. Het is hetzelfde als er iemand langs loopt die misvormd is, je weet dat je niet hoort te staren maar je kijkt toch even en als zo iemand in de buurt blijft zitten stiekem nog wel een keer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? En je hoeft er niet naar te kijken natuurlijk...
Nou sorry hoor, ik doe het zeker niet om te provoceren. Ik wist niet dat jij je zo stoorde eraan. Ik dacht dat je misschien ook wel kon wegkijken als je het zag. En je hoeft het niet exhibitionistische neigingen te noemen, ik loop niet naakt ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maak het even zeg, als je het eenmaal gespot hebt en je gaat het nadrukkelijk proberen te ontwijken dan kijk je er op een gegeven moment toch wel weer naar. Het is hetzelfde als er iemand langs loopt die misvormd is, je weet dat je niet hoort te staren maar je kijkt toch even en als zo iemand in de buurt blijft zitten stiekem nog wel een keer.![]()
Kleed je eens fatsoenlijk aan zou ik zeggen, uit je reacties kom je een beetje over als iemand die het wel leuk vindt om een beetje te provoceren, maar niet iedereen zit op je exhibisionistische neigingen te wachten.
jammerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik doe het zeker niet om te provoceren. Ik wist niet dat jij je zo stoorde eraan. Ik dacht dat je misschien ook wel kon wegkijken als je het zag. En je hoeft het niet exhibitionistische neigingen te noemen, ik loop niet naakt ofzo.
Hoe ik iets noem dat maak ik ten ene male zelf wel uit, laten we daar alvast mee beginnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik doe het zeker niet om te provoceren. Ik wist niet dat jij je zo stoorde eraan. Ik dacht dat je misschien ook wel kon wegkijken als je het zag. En je hoeft het niet exhibitionistische neigingen te noemen, ik loop niet naakt ofzo.
Oké ik reageer al niet meer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe ik iets noem dat maak ik ten ene male zelf wel uit, laten we daar alvast mee beginnen.
Ergens niet opletten kan alleen als ik er met m'n rug naar toe ga zitten, anders zie je het wel uit een ooghoek of als je even om je heen kijkt.
Je zegt dat je het niet doet om te provoceren, maar je weet dat het duidelijk te zien is (als ik dat plaatje mag geloven en het bij jou net zo is als die dame dan is het gewoon de helft) en je vindt het wel best zo en gaat het niet veranderen. Dat noem ik exhibisionistisch ja.
Daar heb ik verder niets mee van doen.quote:
quote:En ik ga wel een riem kopen maar die heb ik nu gewoon nog niet.
Ik snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar heb ik verder niets mee van doen.
[..]
Ik bedoel dat eventueel stoppen met reageren jouw keuze is en niet iets is waar ik op uit ben/was.quote:
Oh, oké.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bedoel dat eventueel stoppen met reageren jouw keuze is en niet iets is waar ik op uit ben/was.
Dikke ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Preutse meisjes zijn tenminste nog lekker kneedbaar.
Juist niet, alles wat je dan wil doen komt er een gegiechel of een nou dat vind ik niet normaal hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef wenfer2 het volgende:
Preutse meisjes zijn tenminste nog lekker kneedbaar.
Niks mis met bepaalde zaken een beetje forceren. Alles beter dan een uitgewoonde druipgoot.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Juist niet, alles wat je dan wil doen komt er een gegiechel of een nou dat vind ik niet normaal hoor
Moet je ons iets vertellenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Juist niet, alles wat je dan wil doen komt er een gegiechel of een nou dat vind ik niet normaal hoor
Jij bent gewoon maagd en je wil gewoon ook een onervaren meisje zodat het niet opvalt dat jij nog geen ervaring hebtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef wenfer2 het volgende:
Niks mis met bepaalde zaken een beetje forceren. Alles beter dan een uitgewoonde druipgoot.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon maagd en je wil gewoon ook een onervaren meisje zodat het niet opvalt dat jij nog geen ervaring hebt
Ja, ik ben echt hartstikke preuts. Ik giechel alleen maar en wil alleen maar missionaris met het licht uitquote:
Je bent op de hoogte van het feit dat de opening van een vrouw niet afhangt van het aantal keren seks maar meer met de bouw ervan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niks mis met bepaalde zaken een beetje forceren. Alles beter dan een uitgewoonde druipgoot.
En toch heb ik zo'n idee dat dit niet geldt voor de achteruitgangquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef Smack10 het volgende:
Je bent op de hoogte van het feit dat de opening van een vrouw niet afhangt van het aantal keren seks maar meer met de bouw ervan?
Dus daarom zit 'ie achter mij aanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon maagd en je wil gewoon ook een onervaren meisje zodat het niet opvalt dat jij nog geen ervaring hebt
Nee, ik bedoel dat je dat weet van die meisjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt hartstikke preuts. Ik giechel alleen maar en wil alleen maar missionaris met het licht uit
Dit ja. brrquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En toch heb ik zo'n idee dat dit niet geldt voor de achteruitgang
Ja, weet ik eigenlijk niet hoe ik dat weetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef Smack10 het volgende:
Nee, ik bedoel dat je dat weet van die meisjes
Hmm, ja oefening baart kunst hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En toch heb ik zo'n idee dat dit niet geldt voor de achteruitgang
Je weet inmiddels toch wel hoe FOK! werkt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het gaat over bilspleten en er post iemand met een vrouwelijk icoontje ook over een bilspleet en meteen is er een schare pubers aanwezig welke hun balletjes nodig eens op koud water moeten gaan zetten.
Dus dacht jij: hey daar kan ik niet ontbreken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het gaat over bilspleten en er post iemand met een vrouwelijk icoontje ook over een bilspleet en meteen is er een schare pubers aanwezig welke hun balletjes nodig eens op koud water moeten gaan zetten.
Ja, ik draag ook liever een stringetje dan een Björn Borg onderbroek.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef EmTheBest het volgende:
Nou TS, ik hoop dan gewoon dat er een lekker string bij zit ofzo, want een Bjorn Borg onderbroek is in mijn visie toch meer voor jongens.
Nouja, ik denk niet dat in die pakken van hem een bilspleet te zien zal zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus dacht jij: hey daar kan ik niet ontbreken?
Jawel maar ik moet er telkens weer om lachen. Het is een beetje zoals een Naked Gun film, hoe vaak je het ook ziet, je blijft er om lachen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel hoe FOK! werkt?.
Uiteraard, jong van geest en dat laat ik graag blijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus dacht jij: hey daar kan ik niet ontbreken?
Zo waar ditquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel maar ik moet er telkens weer om lachen. Het is een beetje zoals een Naked Gun film, hoe vaak je het ook ziet, je blijft er om lachen.
Jij hebt toch helemaal geen ondergoed aan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik draag ook liever een stringetje dan een Björn Borg onderbroek.
Je weet het goed te spelen. Olie op het vuur deze opmerking..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja, ik draag ook liever een stringetje dan een Björn Borg onderbroek.
Nou, die stringetjes gaan weleens mee naar benedenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:17 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen ondergoed aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |