De voorkant was minstens zo lelijk, puistenkop, net een grindtegel, rossig haar, kortom, een aanfluiting, daar zou je je hond nog niet op afsturen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:41 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Was ze ook nog lelijk? Als iemand lelijk is en zoiets heeft maakt dat het altijd 10x erger naar mijn idee.
En dan maar hopen dat je piemel niet klem in die naad komt te zitten..quote:
Naar dit soort dingen ga je automatisch kijken. En nee, het valt niet mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? En je hoeft er niet naar te kijken natuurlijk...
Een andere broek een optie?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar heb ik op dit moment het geld niet voor. Ik zal het hier mee moeten doen.
Raar is dat, je wilt het niet zien, en tóch kijk je.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:46 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Naar dit soort dingen ga je automatisch kijken. En nee, het valt niet mee.
Heb ik ook altijd met dikke mensen in de AH.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Raar is dat, je wilt het niet zien, en tóch kijk je.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met dikke mensen in de AH.
Pics.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef Nikonlover het volgende:
VAnmiddag liep ik in de hema en bij de schoolspullen bukte een meisje, ik schat een jaar of 19, om een hello kitty agenda te pakken. Vanuit mijn ooghoeken nam ik dit prachtige gebeuren waarMaarrrrrrrrr..........er gebeurde iets wat mij enorm deed walgen, er kwam geen sexy bjorn borg boven haar broek uit maar een vieze bilnaad...... IEHLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!
Klacht: bouwvakkersdecollete bij vrouwen....
Hmm... ik zie niet echt wat ik er aan zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:46 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Naar dit soort dingen ga je automatisch kijken. En nee, het valt niet mee.
Geen broek meer dragen, alleen maar voordelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm... ik zie niet echt wat ik er aan zou kunnen doen.
Alle broeken die ik heb, hebben zo ongeveer dezelfde maat. Ik denk niet dat dat veel verschil gaat maken.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Geen broek meer dragen, alleen maar voordelen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha. Nee dankje, dan blijf ik toch liever gewoon broeken dragen.
Eigenlijk is dat juist waar ik op hoop.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:45 schreef cvboer het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je piemel niet klem in die naad komt te zitten..
quote:
Hij wil je kont zien denk ik .........quote:
Omgquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hij wil je kont zien denk ik .........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |