En dan maar hopen dat je piemel niet klem in die naad komt te zitten..quote:
Naar dit soort dingen ga je automatisch kijken. En nee, het valt niet mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? En je hoeft er niet naar te kijken natuurlijk...
Een andere broek een optie?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar heb ik op dit moment het geld niet voor. Ik zal het hier mee moeten doen.
Raar is dat, je wilt het niet zien, en tóch kijk je.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:46 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Naar dit soort dingen ga je automatisch kijken. En nee, het valt niet mee.
Heb ik ook altijd met dikke mensen in de AH.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Raar is dat, je wilt het niet zien, en tóch kijk je.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met dikke mensen in de AH.
Pics.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef Nikonlover het volgende:
VAnmiddag liep ik in de hema en bij de schoolspullen bukte een meisje, ik schat een jaar of 19, om een hello kitty agenda te pakken. Vanuit mijn ooghoeken nam ik dit prachtige gebeuren waarMaarrrrrrrrr..........er gebeurde iets wat mij enorm deed walgen, er kwam geen sexy bjorn borg boven haar broek uit maar een vieze bilnaad...... IEHLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!
Klacht: bouwvakkersdecollete bij vrouwen....
Hmm... ik zie niet echt wat ik er aan zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:46 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Naar dit soort dingen ga je automatisch kijken. En nee, het valt niet mee.
Geen broek meer dragen, alleen maar voordelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm... ik zie niet echt wat ik er aan zou kunnen doen.
Alle broeken die ik heb, hebben zo ongeveer dezelfde maat. Ik denk niet dat dat veel verschil gaat maken.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Geen broek meer dragen, alleen maar voordelen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha. Nee dankje, dan blijf ik toch liever gewoon broeken dragen.
Eigenlijk is dat juist waar ik op hoop.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:45 schreef cvboer het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je piemel niet klem in die naad komt te zitten..
quote:
Hij wil je kont zien denk ik .........quote:
Omgquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hij wil je kont zien denk ik .........
Zou een mooi tafereel worden, iedereen in de klas de broek op de enkelsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Nu moeten mensen nog steeds die smerige taferelen aanschouwen. Gewoon uit die broek.
wat een mooie naam die ga ik later aan mijn dochters geven en dan noem ik haar natuurlijk wel 'maris, of 'ons Maris' gouden tijden worden dat god wat ongemakkelijk voor iedereenquote:
Nee, gaat niet gebeuren. Ik blijf gewoon broeken dragen. Dat jij het een smerig tafereel vindt is jouw mening maar ik kan er niks aan doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Nu moeten mensen nog steeds die smerige taferelen aanschouwen. Gewoon uit die broek.
In een ideale wereld alleen de vrouwen 8/10 en hoger. De rest hoeft zich geen zorgen te maken, daar kijkt toch niemand naar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:04 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zou een mooi tafereel worden, iedereen in de klas de broek op de enkels
Kunnen en willen is een groot verschil.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, gaat niet gebeuren. Ik blijf gewoon broeken dragen. Dat jij het een smerig tafereel vindt is jouw mening maar ik kan er niks aan doen.
Inderdaad. Volgens mij wil ze gewoon niet. Misschien is ze te lui ofzo?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:06 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Kunnen en willen is een groot verschil.
Ja maak het even zeg, als je het eenmaal gespot hebt en je gaat het nadrukkelijk proberen te ontwijken dan kijk je er op een gegeven moment toch wel weer naar. Het is hetzelfde als er iemand langs loopt die misvormd is, je weet dat je niet hoort te staren maar je kijkt toch even en als zo iemand in de buurt blijft zitten stiekem nog wel een keer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? En je hoeft er niet naar te kijken natuurlijk...
Nou sorry hoor, ik doe het zeker niet om te provoceren. Ik wist niet dat jij je zo stoorde eraan. Ik dacht dat je misschien ook wel kon wegkijken als je het zag. En je hoeft het niet exhibitionistische neigingen te noemen, ik loop niet naakt ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maak het even zeg, als je het eenmaal gespot hebt en je gaat het nadrukkelijk proberen te ontwijken dan kijk je er op een gegeven moment toch wel weer naar. Het is hetzelfde als er iemand langs loopt die misvormd is, je weet dat je niet hoort te staren maar je kijkt toch even en als zo iemand in de buurt blijft zitten stiekem nog wel een keer.![]()
Kleed je eens fatsoenlijk aan zou ik zeggen, uit je reacties kom je een beetje over als iemand die het wel leuk vindt om een beetje te provoceren, maar niet iedereen zit op je exhibisionistische neigingen te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |