Nee hoeft niet, maar wilde even weten of het heel ernstig is of dat het in je hoofd zit. Zou zonde zijn om je lichaam te verneuken terwijl het niet nodig isquote:
Een tietjob kan heel mooi uitpakken hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, maar wilde even weten of het heel ernstig is of dat het in je hoofd zit. Zou zonde zijn om je lichaam te verneuken terwijl het niet nodig is
Ja, maar waarom zou je? Liever puur natuur dan iets neps. Ken genoeg mannen die echt geen meisje met siliconen willen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Een tietjob kan heel mooi uitpakken hoor.
Zijn wss van die maagden met puntige knieeen ofzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je? Liever puur natuur dan iets neps. Ken genoeg mannen die echt geen meisje met siliconen willen.
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zijn wss van die maagden met puntige knieeen ofzo.
Nouja, ik zal niet in details treden maar ik denk dat het wel beter voor m'n zelfvertrouwen is als ik het laat doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, maar wilde even weten of het heel ernstig is of dat het in je hoofd zit. Zou zonde zijn om je lichaam te verneuken terwijl het niet nodig is
Siliconen weet ik niet maar ik zou er persoonlijk geen problemen mee hebben als het vrouwtje later besluit om in het gezichtje enige spuitjes te laten injecteren. Ik denk dat ik dat zelf later voor mijzelf ook niet uitsluit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je? Liever puur natuur dan iets neps. Ken genoeg mannen die echt geen meisje met siliconen willen.
Ik zit dit topic zo een beetje te volgen en geloof me, hoe je tiet er ook uitziet, mannen vinden het toch wel goed, ondanks alle grote praat hier. Echt niet dat er ook maar 1 vent is die zegt van "ja je bent precies de persoon die ik zoek, alleen, tja cup A, gaat u maar weer"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, ik zal niet in details treden maar ik denk dat het wel beter voor m'n zelfvertrouwen is als ik het laat doen.
Dit idd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:18 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik zit dit topic zo een beetje te volgen en geloof me, hoe je tiet er ook uitziet, mannen vinden het toch wel goed, ondanks alle grote praat hier. Echt niet dat er ook maar 1 vent is die zegt van "ja je bent precies de persoon die ik zoek, alleen, tja cup A, gaat u maar weer"
Elke keer als ik denk dat het niet erger kan met jou, overtref je het weerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:16 schreef wenfer2 het volgende:
Siliconen weet ik niet maar ik zou er persoonlijk geen problemen mee hebben als het vrouwtje later besluit om in het gezichtje enige spuitjes te laten injecteren. Ik denk dat ik dat zelf later voor mijzelf ook niet uitsluit.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Elke keer als ik denk dat het niet erger kan met jou, overtref je het weer
Jammer voor die mannen. Ik doe het voor mezelf zodat ik me vrouwelijk kan voelen en gelukkig kan zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zou ook de enige reden moeten zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Jammer voor die mannen. Ik doe het voor mezelf zodat ik me vrouwelijk kan voelen en gelukkig kan zijn.
Nee, dat snap ik wel. Maar ik heb er zo mijn redenen voor. Ik zou het in ieder geval nooit voor iemand anders doen dan mezelf.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:18 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik zit dit topic zo een beetje te volgen en geloof me, hoe je tiet er ook uitziet, mannen vinden het toch wel goed, ondanks alle grote praat hier. Echt niet dat er ook maar 1 vent is die zegt van "ja je bent precies de persoon die ik zoek, alleen, tja cup A, gaat u maar weer"
Gatver, dat hoef ik dus echt niet te zien hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:35 schreef CAT988h het volgende:
Ik heb een stevige (best wel dikke) collega die dan op z'n hurken gaat zitten met z'n broek op half 7.
![]()
Bouwvakker stijl.
Ondanks dat KLB eigenlijk niet helemaal de plek is, dit dat...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik wel. Maar ik heb er zo mijn redenen voor. Ik zou het in ieder geval nooit voor iemand anders doen dan mezelf.
"Hier is je pen terug" en dan in zijn envelopje stekenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:35 schreef CAT988h het volgende:
Ik heb een stevige (best wel dikke) collega die dan op z'n hurken gaat zitten met z'n broek op half 7.
![]()
Bouwvakker stijl.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:41 schreef KritischeMassa het volgende:
Ondanks dat KLB eigenlijk niet helemaal de plek is, dit dat...Mooi stukje. Had het gelezen voor je edit. Ik ben het hier 100% mee eens, maar soms zijn er redenen waardoor je zo lijdt of onzeker wordt dat ik de keus er juist wel voor begrijp. Maar als je het alleen vanuit het oogpunt doet om perfectie na te streven, dan houdt het waarschijnlijk nooit op nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, gewoon ranzig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gatver, dat hoef ik dus echt niet te zien hoor.
Ik ben blij dat het bij mij alleen maar bij windvlagen blijft of mensen die er een muntje in stoppen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:44 schreef CAT988h het volgende:
[..]
Klopt, gewoon ranzig.
Pas had ik een spuitbus wd-40 in de hand en heb toen wat in ze naad gespoten![]()
Nu kijkt ie wel uit
Gatverdammequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is niet een foto van mij, maar dit meisje draagt dezelfde jeans als die ik ook heb. En bij mij ziet het er ook ongeveer zo uit ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |