Een topic openen zekerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:02 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Als zij zit of gebukt staat en het ziet er zo uit, dan doe je er toch wat aan?
okequote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:06 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dat vieze wijf er wat aan doen moet!
Ik ook niet en ik val niet eens op vrouwenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef KritischeMassa het volgende:
Ben ik nou de enige hier die niet helemaal overstuur raakt van een paar vrouwenbillen?
hommo's
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef KritischeMassa het volgende:
Ben ik nou de enige hier die niet helemaal overstuur raakt van een paar vrouwenbillen?
hommo's
Win win situatiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
... of mensen die er een muntje in stoppen.
Je bent echt niet de enige.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef KritischeMassa het volgende:
hommo's
Wel eerst je billen scheren dan. Want harige billen hebben dat effect vrees ik nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:10 schreef KritischeMassa het volgende:
Win win situatie
Ik ga ook maar eens lage broeken dragen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel eerst je billen scheren dan. Want harige billen hebben dat effect vrees ik niet
Misschien maak je met highlights wel kans. Moet je wel de rest goed oppoetsen, dan glimt het extra mooiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:13 schreef KritischeMassa het volgende:
ook niet als ik het kam? Of misschien blonde puntjes
Gewoon een nette scheidingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:13 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]ook niet als ik het kam? Of misschien blonde puntjes
Mijn billetjens zijn altijd volledig opgepoetstquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien maak je met highlights wel kans. Moet je wel de rest goed oppoetsen, dan glimt het extra mooi
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beetje gel er in op het zo te houden?
Ik kom er net achter dat haarlak priktquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beetje gel er in op het zo te houden?
Nouja, ik ben bang van wel, ik draag precies dezelfde broeken enzo... Volgens mij heb ik zelfs zo'n groenequote:
Went wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:17 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat haarlak prikt
Moslima billenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:18 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn dit mannen of vrouwen billen
[ afbeelding ]
Wel mooi gestyledquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:18 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn dit mannen of vrouwen billen
[ afbeelding ]
Ik ook, en vaak heb ik wel een lang shirt onder mijn trui of shirt aan van de Hema maar als het erg warm is niet en als ik dan een lage spijkerbroek draag wil dat wel eens gebeuren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat maakt dat nou uit dat haar bilspleet te zien is? Dat heb ik ook zo vaak als ik buk of als ik ergens zit. Je kunt toch ook gewoon een andere kant op kijken?
Haha ja,quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:10 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Win win situatie
Ik ga ook maar eens lage broeken dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |