quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Nouja, jammer voor je.
Ik ben net in gesprek met een vriendin en zij zegt dat anderen er maar mee moeten leren leven als ze m'n bilspleet zien. Kunnen ze dat niet, dan hebben ze gewoon pech. Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Ook goed. De volgende keer spuit ik gewoon je kont eronder.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben net in gesprek met een vriendin en zij zegt dat anderen er maar mee moeten leren leven als ze m'n bilspleet zien. Kunnen ze dat niet, dan hebben ze gewoon pech. Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Maar dan moet je niet raar opkijken als iemand jou prikt met zijn blote penerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vond hem grappigquote:
Ieuw!! Serieus? Gatver... ik hoop niet dat ik jou ooit tegenkom danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ook goed. De volgende keer spuit ik gewoon je kont eronder.
Ieuw! Heb je soms dat andere topic gelezen met mijn ervaring?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet raar opkijken als iemand jou prikt met zijn blote pener
Ik in ieder geval niet, linkje?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw! Heb je soms dat andere topic gelezen met mijn ervaring?.
Wow, waar heb ik dit compliment aan te danken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
AdoraBelle echt meer meisjes moeten zijn zoals jij. Kei-leuk.
Ja, dat heb ik gelezenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou vooruit... KLB / "Ik heb het net zo gezellig zonder alcohol!"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, linkje?
Je hebt een leuke persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik voorzie een ontmoeting.....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je hebt een leuke persoonlijkheid.
Ze is wel schattig ja, maar je zegt dit toch niet alleen maar om even aan haar billetjes te mogen zitten hè?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen
stiekem was ik dat...
Dankjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is wel even een draai die je maakt. Gisteravond zei je heel wat andersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze is wel schattig ja, maar je zegt dit toch niet alleen maar om even aan haar billetjes te mogen zitten hè?
Ik maak helemaal geen draai, ik vraag me alleen af of hij er graag aan zit, dat doet verder niets af aan hoe (on)fatsoenlijk ik het vind dat een dame zich zo kleedt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
[..]
Dankje.
[..]
Dat is wel even een draai die je maakt. Gisteravond zei je heel wat anders.
Ohquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik maak helemaal geen draai, ik vraag me alleen af of hij er graag aan zit, dat doet verder niets af aan hoe (on)fatsoenlijk ik het vind dat een dame zich zo kleedt.
Edit: En verder reageer je wel schattig of op z'n minst grappig ja, maar ook dat doet niets af aan mijn eerdere standpunt.
Neeeeeequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:00 schreef snakelady het volgende:
We zouden een AdoraBelle fanpage moeten maken.![]()
Ja en dat vond ik nergens op slaan, je kan een riem dragen, je kan je t-shirt/trui/hemd gewoon instoppen, ik vind het een nogal vreemd argument te zeggen dat je broeken nu eenmaal zo zijn en dat je er niks aan kunt doen. Jij wilt er gewoon niks aan doen omdat je het stiekem wel leuk vindt om op een dergelijke manier op te vallen volgens mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Had je m'n uitleg ook nog gelezen een paar pagina's terug waarom ik er nu zo bij loop?
Waren we net op weg naar een fanpage met bilspleten dit dat, kom je weer zo naar uit de hoekquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en dat vond ik nergens op slaan, je kan een riem dragen, je kan je t-shirt/trui/hemd gewoon instoppen, ik vind het een nogal vreemd argument te zeggen dat je broeken nu eenmaal zo zijn en dat je er niks aan kunt doen. Jij wilt er gewoon niks aan doen omdat je het stiekem wel leuk vindt om op een dergelijke manier op te vallen volgens mij.
Afgezien dat ik het nogal ordinair vindt, moet je het zelf weten natuurlijk, maar dat je er niet gewoon voor uitkomt en een beetje verongelijkt onschuldig loopt te doen dat vind ik een beetje hypocriet.
Stiekem vind je het ook leuk, m.i. al zal je het niet zo gauw toegeven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en dat vond ik nergens op slaan, je kan een riem dragen, je kan je t-shirt/trui/hemd gewoon instoppen, ik vind het een nogal vreemd argument te zeggen dat je broeken nu eenmaal zo zijn en dat je er niks aan kunt doen. Jij wilt er gewoon niks aan doen omdat je het stiekem wel leuk vindt om op een dergelijke manier op te vallen volgens mij.
Afgezien dat ik het nogal ordinair vindt, moet je het zelf weten natuurlijk, maar dat je er niet gewoon voor uitkomt en een beetje verongelijkt onschuldig loopt te doen dat vind ik een beetje hypocriet.
In de slaapkamer is het leuk ja, ik moet er niet aandenken dat mijn wederhelft er zo bij zou lopen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:11 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Stiekem vind je het ook leuk, m.i. al zal je het niet zo gauw toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |